Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Нешто што го занемаруваме сите е долготрајноста т.е. квалитетот на моторот. Бидејќи е поддимензиониран и исфорсиран, мислам дека нема да тера долго, ама најдобро е да почекаме некој паталец кога ќе помине 150 000 км да каже дали и какви проблеми имал
Веќе имаш 10тина години екобуст 1.0 со преку 200.000км поминато и никој се нема пожалено на глобално ниво дека моторот бил неиздрлжив. Некако корелација мал мотор = мала издрлживост не иде.
Еве од клабериве ако има некој со бензинец турбаш нека сподели...
Јас имам 1.0 Ecoboost и пред да се решам да го купам имам правено опсежна анализа. Во Америка и Британија поминуваат по 200.000 миљи само со основно одржување. Првите итерации од моторот имале разно разни проблеми, со брегасти, со ладење, но од 2014-та наваму нема никакви механички проблеми со моторот.
1.0 со 120кс ти е исто форсиран како 1.5 со 150кс и како 2.0 турбо со 230кс. Кај Сидот има 170нм моторот исто како и кај Ford Ecoboost. VW 1.0 TSI има 200нм и во последната итерација го имаат решено проблемот со горење на вентилите на средниот цилиндар, така да би рекол дека 1.0 Турбо моторите се сосем океј за апликација кај хечбеци и фамилијарни седани кај луѓе на кои не им се „брза“ и сакаат ниски трошоци за возење. По форумиве се дискутира дека 1.6 атмосферецот нема шанси со 1.0 Екобуст и дека заменува комотно 1.8 атмосферец. Меѓутоа си бара редовно сервисирање со масло од најдобар квалитет, како и внимателно возење додека е ладен моторот.