Значи тие со 65% синтетика до 100% синтетика се викаат фул синтетика.
А тие што имаат 65% синтетика или помалку се викаат 100% синтетика?
не.. тие што имаат под 65% синтетика ги викаат МИНЕРАЛНИ!!
тие што имаат 100% синтетике се викаат 100% синтетика... а оние од 65 до 99 се викаат фул синтетика...
миле...пак затајуваш со логиката... и тоа втор пат неделава.. што кој К ти е сега? ај опрај се ебате...
овој тип на “превара“ (иако и баш не епревара туку маркетинг е во прашање) со маслата го знам од поодамна и ништо ново не е... теоретски, може да имаш 2 различни масла, кои наводно имаат голема разлика затоа што на едното пишува МИНЕРАЛНО а на другото ФУЛ СИНТЕТИК, а првото да има 64% синтетика, второто 65% синтетика... збориме за разлика од 2-3 капки синтетика во второто, а останатите параметри како и градацијата да им се уствари комплетно исти, а оние 2-3 капки на 1 литар, апсолутно НИШТО НЕ МЕНУВААТ во работењето...
како и да е, јас мотул користам во каваскито, и верувале или не и во комбето (хјундаи, Н100, 2,5 атмо дизел)... мноооогу ми е потивко комбето.. НЕВЕРЈАТНО многу се стиша откако почнав да му турам мотул од пред 3,5-4 години. полесно пали, по тивко работи, видлива разлика во потрошња. го користам и за кавасакито и за него истото масло. сега ке најдам слика од него и ке ви пуштам за кое зборам...
едит....
еве ова и во моторот и во дизел комбе:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
јбг... си го чувам комбето, лебот ми го вади...
и да, да не заборавам, членот од тука PECONI, ми е добавувач на истото. за цени со него, не со мене, пошто јас на фактура зимам најчесто и не сум репер за цени... плус не ретко организирам за уште некој па се собира поише и така...
malo pojasnuvanje vo vrska so sintetickite ulja:Germanija mislam deka e edinstvenata zemja kade poimot "Vollsynthetisch" moze da se koristi vo masla kade baznoto maslo e dobieno po pat na polimerizacija na etilen(sinteza na etilen) molekuli kade se vadat po potreba Polyalphaolefinite ili na kratko (PAOs) i toa mora da bide 80%, ostanatite 20% se aditivi koe sekoe maslo mora da gi sodrzzi.
Ako na ovie PAOs se dodata alkoholi i karbonski kiselini se dobivaat taka narecceni ESTER bazni masla znacci edna nivo pogolemi od PAO.
E sega vo sto e fintata? Ovaa tehnologija e mnogu poskapa od destilacija na sirova nafta i zatoa "Vollsynthetisch" maslata se mnogu poskapi od ostanatite.
No vo megjuvreme se sluccuva nesto drugo a toa e novata hemiska metodologija nareccena "Hydrocrack", so golem pritisok i so dodavanje na vodorod se izvlekuvaat parafinite od sirovata nafta i na toj naccin se rekomponiraat na nov hemiski "sinteticki" naccin i se dodavaat vo PAO baznoto maslo.
Ovaa metodologija e mnogu poeftina ama krajniot proizvod sto se izvlekuva od parafinite ne e tolku stabilen i kvaliteten kako sintetickiot proivod na PAO i Ester molekulite.
E sega tuka se bijat kopjata!!Vo germanija "Vollsynthetisch" vazzi za motorni masla koi se dobieni po pat na PAO i na ESTER. tie masla mozzat bez nikakvo dodatno objasnuvanje da se prodavaat i reklamiraat kako "vollsynthetisch"
Shell,total i mobil 1 nemaat takov proizvod vo nivnoto portfolio koj mozze da se narecce "vollsynthetisch" po germanska definicija, ama zatoa imaat full synthetic ili 100% synthetic koi se dobieni po pat na Hydro Crack Synthese (HC Synthese)
Castrol ima samo tri masla vo portfolio koi se
" vollsynthetisch":
Castrol edge supercar 10w60
castrol edge 0w30
castrol edge 0w30 Long Life II
taka da retko na pazarot kje najdete polno sinteticko maslo, najrasprostraneta e HC tehnologijata koja e poeftina od PAO i ester i ponekvalitetna. tuk nek se naogja ama pred se masla za germanski pazar.
edino od motul 300V Linijata kade sto eksplicitno pisuva !00% Synthetic ESTER Core toa e znak deka e stvarno toa toa.