Fala vi na site na ubavite zborovi, da vi se vrati mnogu poubavo
2-3 recenici da kazam za kolata
Da nema mnogu oprema, t.e najmalku oprema ima, no iskreno ima se sto mi treba, ima ubavo radio, so USB, Bluetooth i AUX, znaci mozam da si konektiram telefon i da si pravas muabet handsfree i da si slusam muzika i slicno. Navigacija nema, no eve vo Giulietta imav, i iskreno 1 ili 2 pati ja imam pusteno vo rokot od 2 godini, fala mu na gospod znam da se snajdam i samo so znaci po patot.
Kamera ne gledam pricina deka bi mi trebala, ima zadni i predni parking senzori, i toa e dovolno, ima standard avtonomna kosnica i radar za predupreduvanje za " gazenje " na linijata.
Tempomat ima, no ne koristam.
Svetlata se " obicni " , no iskreno odlicno svetat, osven za izgled, ne gledam zosto bi mi trebalo xenon.
Nazad standard si se LED
Kaj kolata ima nekoj za mene mnogu pobitni raboti, koj sto bea presudni da zemam vakov model.
Primer : kompletno nova platforma, koja sto si dobi znacajni nagradi i priznanija, 136,150 i 180hp se kompletno identicni motori i samo so remap, se dobivat inzvoredni rezultati, no i vaka ne e loso.
Kombinacijata na 150hp i skoro 400NM zaedno so ZF8 e idealna ( vlozeno/dobieno ) , bukvalno sekojpat koga i da sakas kolata ima sila.
Potoa - sedeckata pozicija, se sede nisko, retrovizorite se postaveni visoko, haubata ista taka visoko, i bukvalno imas custvo kako da sedas vo " supercar " , mnogu porazlicno od se do sega sto sum imal.
Idealnata 50-50 tezina, upravuvanjeto e lesno i sekojpat znaes deka ke ode kolata.
Za prv pat vo serisko proizvotstvo ima " brake by wire " sistem za kocenje.
Standard napred ima brembo kosnici so 2 klipa ( mnogu pobitno za mene odkolku primer adaptiven tempomat)
Karbonski kardan, haubata, krila, krovot i drugi delovi se od lesna legura, sto znaci niska tezina.
Vnatre ne mi precat nekade deka ima " obicni " plastiki, bidejki se vnatre podseke deka nekoj sednal i napravil kako do idealna vozacka pozicija.
Nekoj detali - kopceto za palenje na volanot, samiot dizajn na volanot, otvorite za ventilacija i drugi detali, na mene mi pravat mnogu kejf, bidejki se posebni
Ima uste mnogu, no za drug pat, da imam sto sa pisam.
Zborot mi e deka, na kolata ne i treba kamera,navigacija, xenon, touch screen i slicno,bidejki vo mnogu drugi pobitni raboti e edinstvena
Услови за задоволство во возењето исполнети: заден погон, моќен мотор, добра шасија и брз аутоматик ако се вози секој ден.
Кој не пробал, најфорумски му препорачувам и се радувам што Алфа им влезе во кичма на BMW, Mercedes и Lexus со Џулијава, конечно има уште еден одличен избор.
Муабетов за навигацијата го слушнав неколку пати и за мојата “многу скапо си ја платил пошо нема навигација, фрли ја, што си ја купил воопшто, си требал 320d со навигација и м-паЦкет(мисли на браници пошто толку знае)“. Ова може да го каже само човек кој никогаш немал кола со фабричка навигација. Ако ти треба навигација се знае, ќе пуштиш Google Maps на мобилен, ем беспари ем подобро и побрзо функционира од сите фабрички навигации и има најтазе апдејти, затоа сите нови тачои имаат Apple Car Play и Android Auto, за да си пуштиш Google Maps од тел на тачот. Никогаш не сум сметал дека ако има екранче колата ќе биде ВАУ, мммм да! Ова го чекав цел живот, уште едно факинг екранче со интерфејс и функции што ќе станат бавни, грди и бескорисни за 2 години.
Секако дека е убаво да имаш сончев кров, ксенонки, сензори за прдеж, темпомати, г'зни грејачи/ладачи/масажери, испревртена кожа од диносауруси, завеси, прекривачи, тачои, ледои, софт клоуз, фрижидерче за Моет, брендиран чадор во вратата, ку*ов ми Менче....кој смета дека е ова е приоритет ќе си плати, ако нема доволно ќе го земе најслабиот мотор со NAJFULLLL опрема, ама пошто зборуваме за предмет кој што 99% од времето го ВОЗИШ сето ова е преференца и плус од потребното.
А конкретново ауто сметам дека е одличен баланс од горенаведеното и верувам дека ги задоволува потребите и желбите на 90% од форумов.