На атест не поминуваше бушење, мораше плочка.
Мислам Томица не планира плин.
Ми улета и овој 32/36 и ми се виде интересен во рекламирањето
Што е разлика меѓу овој и 34/34?
https://www.pegasusautoracing.com/productselection.asp?Product=1580
На атест со плочка, потоа си го бушиш карбураторот и си тераш.
Иначе ете си пишува, за 1600 и 2000.
Еве што е разлика.
34/34, значи долните грла кај лептирот се 3.4 цм широки.
3.4х3.4х3.14/4=9.07 цм квадратни.
И другото грло исто, значи вкупно двете грла имаат плоштина од 18.14 цм квадратни.
Овој 32/36,
3.2х3.2х3.14/4=8.03
3.6х3.6х3.14/4=10.17
10.17+8.03= 18.2 цм квадратни плоштина.
На максимална сила да бараш би требало да се исти, додека за секојдневно возење, 32/36 би требало да е поекономичен заради потесното грло.
Кај мене е така, 28/30 ми се грлата на карбураторот. Демек за поекономично додека ја возиш онака нормално (а уствари исто и се фаќа, дали ќе бидам нежен на педалата и не повеќе од 2000-2200 обртаи или ќе ја терам до 3000-3500 исто и се фаќа, си лапа, дрчна е за плин)