Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 169055 пати)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5546
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1125 на: 24 Јули 2022, 14:47:12 pm »
Со обичен спреј , да не е 2к ќе пожолти спрејот побрзо од нив или ќе изљупи. Само салам 2К лак е решение, кај било ќе ти ги прснеа за едно пиво или пак кај шо мешаат бои и лакови да ти направат спреј за 400ки.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1126 на: 24 Јули 2022, 15:11:06 pm »
Во денешно време тешко дека некој ќе ти сработи нешто за едно пиво или без пари, секој сака лесни пари и ќе ти побара 500 денари за 5 мин работа. Помина убото време  ;D

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1127 на: 08 Август 2022, 13:56:39 pm »
Денес на 216431km оставено (и променето) за мал сервис.
Севкупно чинеше 4920 денари, од кои 500 денари за работна рака. Маслото и филтрите се од главниот на каса - @Prcot

- Масло Shell Helix HX8 ECT 5W-30 (купено 5L, остана пола литро за резерва)
- Филтер за масло MANN HU 7008 Z
- Филтер за воздух Hengst E488L
- Филтер за полен MANN CUK 2939



Пицната денес и со перење, а за подоцна оставив да ја активирам „бомбата“ од Moje Auto (New Car мирис). Знам дека @Deni го пофали баш овој.
« Последно менување: 08 Август 2022, 16:26:39 pm balanar »

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1128 на: 08 Август 2022, 16:57:24 pm »
Срамота бе да даваш пари за работна рака, види го @Simo - Carrier159 што прави сам
Мала шала, на здравје сервис!

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1129 на: 08 Август 2022, 23:39:05 pm »
Balanar isto leonce so ST tablici deneska bese parkirano kaj nas pred kukjarkava vo Ohrid. Prvo pomisliv deka e tvojot ama po tablici jok. Inace ubavo zacuvan primerok ako uspeam utre kje ti go sliknam. Mislam deka poslednite bukvi bea AD.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1130 на: 09 Август 2022, 00:24:24 am »
Не ми текнува чив е, има бааги веќе низ Штип, и пре и по фејслифт, посебно првите.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1131 на: 08 Септември 2022, 11:18:29 am »
Бидејќи сакам деновиве да напишам еден патепис за летниот одмор на Закинтос (може ќе му се најде на некому од форумов и ќе го инспирира својот летен одмор да го помине баш таму), сакав да го одвојам CarClub-от дел и да напишам како поминавме со Леонот на неговата тема.

Штип - Неготино - Гевгелија - Патра - Килини - Закинтос.
И назад по истата рута.

- поминати 1870km (од кои 488km на самиот остров)
- ставени 111.53L гориво кои се поделени вака:

Макпетрол:
48.73L x 98.5 ден. = 4800 ден.
Shell V-Power Diesel:
24.15L x 2.07€ = 50€
38.65L x 2.07€ = 80€

Да бидам искрен, не забележав разлика од Shell-от и Макпетрол. Веќе со втор автомобил (и втор одмор со Леонов во Грција) го забележувам истово, и на Бравото немаше разлика.

- просечна потрошувачка 5.7L
Бидејќи резервоарот собира 55L, сум имал 7L пред да го наполнам цел пред тргнување натаму. По груба проценка, кога се вратив во Македонија имав останато околу 12L.
111.53L - 5L (разликата пред и после ставање) = 106.5L (потрошени за 1870km).
Борд компјутерот (сликата подолу) секогаш ми покажува точно 1 литар помалку. Потврдено веќе 2 години откако колата е во моја сопственост.

Mалку слики:




Што да кажам од Леонот?
Презадоволен со оглед на самиот модел, мотор и староста на возилото.
Мислам дека на вакви патувања се гледа разликата од редовно и прописно одржување. Не дека не може да се случат секакви срања (затоа и уплатив Vozzi пакет).
Доволно удобен, доволно моќен (со двајца и багаж) за секакви ситуации.
Eдинствено што ми направи мала паника и чудење е што слушнав како да тропка/цвичи некоја ламарина/метал некаде од кај предните тркала. Се сомневам дека се предните плочки и дека тропка металниот индикатор, ќе ги провериме во наредна прилика.

На одење (бидејќи возев ноќе, а ноќе избегнувам да возам така „побрзо“ заради непрегледност) возев 120-130, а на враќање си го спуцав 140-150 на делници каде беше разумно за тие брзини.
Автопат е од клучката кај Chalastra (десно за Egnatia Odos/Veria, лево за Солун), па до мостот Рио - Антирио кај Патра.

За автопатите.
Egnatia Odos го возам веќе 4-то пат. Многу e попуст, со многу помалку одмаралишта и бензински. Морав да застанам во најдесната лента за да се измочам (ќе ми прснеше меурот), 50km нема човек каде да застане. После се погоди и патарина на која чекавме 20 минути, цела среќа што завршив работа претходно, ќе требаше да мочам измеѓу коли.
Ionia Odos го возам првпат. Две години по ред (кога одев за Лефкада, па за Кефалонија) го начекав на градење. Многу пожив, поурбан (со повеќе содржини попатно) и некако поинтересен за возење. Патарините се изгор. Сите се над 3 евра (има четири) и мостот пред Патра е 13.70 евра во еден правец.
« Последно менување: 08 Септември 2022, 11:25:31 am balanar »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2672
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1132 на: 08 Септември 2022, 12:19:12 pm »
Денес на 216431km оставено (и променето) за мал сервис.
Севкупно чинеше 4920 денари, од кои 500 денари за работна рака. Маслото и филтрите се од главниот на каса - @Prcot

- Масло Shell Helix HX8 ECT 5W-30 (купено 5L, остана пола литро за резерва)
- Филтер за масло MANN HU 7008 Z
- Филтер за воздух Hengst E488L
- Филтер за полен MANN CUK 2939

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Пицната денес и со перење, а за подоцна оставив да ја активирам „бомбата“ од Moje Auto (New Car мирис). Знам дека @Deni го пофали баш овој.
Top delovi po odlicna cena.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1133 на: 07 Октомври 2022, 10:16:20 am »
После 13.550km логирање со Fuelio, интересна статистика. Возено во секакви услови (градска, меѓуградска, автопат), низ Македонија и Грција.
6L/100km како некој просек ми е мошне задоволителна бројка.

Сум почнал да внесувам на 05.03.2022, цената на литар дизел била 75 денари.
Да напоменам дека трошоците за гориво во голем дел не се лично мој трошок, туку патувам (три дена во неделата) Штип - Скопје - Штип и си делиме трошоци со уште 4 патници.








Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1134 на: 01 Декември 2022, 13:41:28 pm »
Да ја bump-неме темава.

Денес сменети летните Sava Intensa UHP2 (225/45/17) со зимските BFGoodrich gForce Winter 2 (205/55/16).

- Зимските до сега откако се во мене имаат поминато 7.191km (купени во декември 2020 од @Tischläufer). Додека сум овде да те прашам - се сеќаваш ли колку отприлика имаа поминато откако ти ги купи?
- Летните Sava (новиот пар кои стоеја на задната оска, купени на 28.05.2022) имаат поминато 11.955km.
- Стариот пар (веќе се излижани, купени се на 14.07.2020) имаат поминато 38.549km. На пролет ќе земам нов пар исти и ќе одат задни, другиот пар ќе оди напред.

Не знам дали сега со зимскиве гуми (и челичните бандажи) да ја однесам колата на балансирање пак во БоМи.
Се слушнав со Мики, рече остај ги нека „налегнат“ некој ден, па помини да провериме како е. Може ќе треба балансирање, може не. Балансирав во мај годинава кај нив, откако го купив новиот пар Sava.

Една сликичка од 09.11.2022:



Немам што да се пожалам, колата си врви, да не ја урочам.
2-3 пати во неделата се вози Штип - Скопје и обратно. За едно 3000 километри треба да се направи мал сервис (поминав 7000 и нешто од август годинава).
Треба да ја однесам да го тапацираат совозачкото седиште и ако остане некоја паричка - ќеф ми е да ставам Андроид мултимедија, работиве ги бамкам 2 години и кусур.
« Последно менување: 01 Декември 2022, 15:56:05 pm balanar »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1135 на: 01 Декември 2022, 17:43:29 pm »
- Зимските до сега откако се во мене имаат поминато 7.191km (купени во декември 2020 од @Tischläufer). Додека сум овде да те прашам - се сеќаваш ли колку отприлика имаа поминато откако ти ги купи?

Од 700 до 800км некаде

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1136 на: 20 Декември 2022, 00:47:28 am »
Вечерва забележав нешто, не знам дали е проблем или не. Не се сеќавам дали колава вака правеше и минатото зимо.
Температурата надвор е околу 0.

Имено, кога греењето не е пуштено, покажувачот на температура на моторот си стои на средина (90c), како и секогаш откако ја имам колава кај мене кога ќе постигне работна температура.
Кога ќе пуштам греење (на најмногу (како за проба, обично ми е на 2-3 црти)), прилично брзо се спушта 1/4 и паѓа на ~70c. Она што дува внатре кога ќе се случи ова не е млак воздух, туку е топол, ист како и кога стрелката е на 90c.
Ме чуди падот на температурата и не знам дали е термостатот. Вака се случува и во место (idle), а и во возење низ град, барем вечерва кога забележав.

Еве и сликовито.
Без парно:



Со парно:



Успеав да снимам (видеото е убрзано x5).

https://streamable.com/8pyiwj
------------------------------------------------------------------------------------------

Најдов интересна тема од форумот за Сеат со ист „проблем".

https://www.seatcupra.net/forums/threads/seat-leon-1-9-tdi-bxe-engine-temperature-keeps-dropping.463661/

Цитат
i have an issue with my Seat Leon 1.9 TDI 2008 retaining engine temperature.

I have performed an EGR delete using a blanking plate and it appears the warm up time now is now significantly slower than it was before.
Once the car reaches 90 (without the heaters on,) if I'm sat idling and then put the heaters on, the temperature starts to drop and doesn't stay at 90.

As soon as i turn the heaters off the temperature then rises back up to 90.

I have changed my thermostat to a Gates one however, i still have this issue.
Could it be the Coolant Temperature sensor that is faulty?

Цитат
There's usually an EGR cooler that takes some of the heat out of the exhaust gas before it's stuck back in the engine.

With the EGR blocked that heat isn't there, probably why you're noticing the temp dropping.

Цитат
The temp gauge lies anyway.
The computer sticks the dial at 90C for real coolant temperatures from about 70C to 110C ish.
Stupid really.
Try it with an OBD reader.]The temp gauge lies anyway.
The computer sticks the dial at 90C for real coolant temperatures from about 70C to 110C ish.
Stupid really.
Try it with an OBD reader.

Мислења од Ауди форум:

https://www.audi-sport.net/xf/threads/losing-temp-while-stationary.237278/

Цитат
Normal on a diesel, if the thermostat was stuck open it never would have got near 90 degress. When idling the engine uses very little fuel so produces little heat. The cooling effect of the heater warming the inside of the car takes more heat than the engine produces.
This is why diesels take so long to warm up in the winter as well, the thermal efficiency is a lot higher than a petrol engine so they just don't produce the heat.

Moже ќе треба да ја закачам и на VCDS да ја видам вистинската температура со исклучено/вклучено парно. Не дува млак воздух кога паѓа стрелката, туку останува ист (топол).
Може и исклучениот ЕГР придонесува за ова, прва зима со пониски температури ја имам колава со исклучен.
« Последно менување: 20 Декември 2022, 01:58:20 am balanar »

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2348
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1137 на: 20 Декември 2022, 07:43:04 am »
Ако не е термостат, мислам дека тоа што си го пуштил парното на макс придонесува да се спушти температурата на моторот, не може да постигне, барем така ми изгледа. Не верувам дека ЕГР-от има врска со ова.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1138 на: 20 Декември 2022, 08:42:42 am »
Сеуште не е толку ладно за термостатот кога ќе отвори да пропушти толку изладена течност од хладњакот за да ја кутне температурата на течноста во моторот, освен ако се случува на штотуку постигната раб. температура после што знам, 20ина минути вожња, но тоа би било еднаш до два пати, потоа ќе си биде темп. стабилна.

Е сега исклучен ЕГР, треба убаво да се прочита (не ме интересирало до толку :)) но по некоја логика, ако низ него или таму во негова околина низ црева/мева поминува антифриз па ладејки го ЕГР системот дополнително да се загрева течноста и да допринесува во побрзо постигнување раб. темп. на моторот и да одржува поголема рамнотежа на истата при отварање на термостатот...инженерите сигурно си направиле пресметка на функционирање на моторот со ЕГР, со негово вадење сигурно нешто ќе се поремети.
Извади уште некој сензор, турбо, и др, и ќе се добие работење на мотор како на мотор од Голф 1 :) :)

Но ако нема промена во температура на воздухот низ отворите на вентилација, најверојатно стрелката од покажувачот на темп. не е баждарена :) останува да се види на појак минус.
« Последно менување: 20 Декември 2022, 08:51:45 am Mikius »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1139 на: 20 Декември 2022, 09:09:09 am »
Стрелките за температура на VAG производи се тука за лажење народ :)

Ако уштекаш дијагностика и пратиш температура на разладна течност, ќе видиш дека е све освен 90 степени, а стрелката стои закована на 90.

Поентата е, можда моторот таман исполнил минимум критериум за стрелката да покаже 90 степени, ти пушташ греење (кое ефективно е хладњак низ кој дува вентилатор, и со тоа ја изладува течноста што минува низ хладњакот), и стрелката се спушта на реалната температура што е околу 70.

Да повозиш малце, верувам ќе си се врати назад кај што и е место.