Споредбата дека за ХХ.ХХХ има друго возило од повисок сегмент/класа е малце лејм затоа што:
- споредуваме напукана со опрема Октавија со ентри модел на БМВ 3
- споредуваме напукан со опрема Пасат со ентри левел на Ауди А4
Факт е дека кај нас ќе се продадат најмногу Октавии со алуминумски бандажи, и клима и гратис електрични прозори.
Таквата Октавија на акција, ценкање, ќе отиде до 18к-20к евра и тоа е тоа. Бела или евентуално сива металик.
Тоа е опсегот кој ќе се пласира на наш пазар, и кој ќе се нуди. Верувам дека и Порше ќе си наштимаат пакет од Октавијата со опрема и ќе нарачаат Х парчиња унапред по дампинг цена, и ќе ги пуштат по билборди со фина рата за лизинг.
Овие другиве виџети кои ги има во тест возилото ретко кој ќе ги нарача, а и да ги нарача ќе знае дека плаќа 25к-31к. На пример ДСГ е одлична доплата, што јас би ја платил свесно, дури и за истата цена да имам Пасат со шалтер мењач.
Јас мислам дека Октавијава ќе се проидава како алва пред задушница и ќе си ја вози народ. Најмногу кола има за парите со огромен гепек и ВФ сатисфакција.
Инаку, кога јас би идел да купувам БМВ3, Ауди А4, Мерцедес Ц, нема да ме интересира каква Октавија, Суперб имам за парите. Едноставно не ја есапам. Идам купувам и возам.
Едино, ако е Октавијата РС e тогаш, може да правиме муабет4е.