Автор Тема: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style  (Прочитано 9735 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #30 на: 11 Јули 2020, 22:19:23 pm »
Можда изгледа у живо и најубаво на свет и можда има најмногу опрема у цел свет ама сепак не вреди за Октавија >30.000евра. Сепак е Шкода. Малку многу се прецениле

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #31 на: 12 Јули 2020, 00:43:26 am »
Aj sto e Skoda nego i lici na Skoda, nikako da odmaknat so dizjanot.
Pa za nesto nad 30k ima da se kupi Toyota Camry, zverski kvalitetno , izdrzlivo, plus hybrid...spejs shatl za octavia.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #32 на: 12 Јули 2020, 00:44:43 am »
Еее, каква Тојота има за тие пари
е новото
Еее, каква Шкхх... :D
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #33 на: 12 Јули 2020, 09:26:00 am »
Aj sto e Skoda nego i lici na Skoda, nikako da odmaknat so dizjanot.
Pa za nesto nad 30k ima da se kupi Toyota Camry, zverski kvalitetno , izdrzlivo, plus hybrid...spejs shatl za octavia.

Хибрид никогаш нема да биде спејс шатл. Тоа е пропала технологија. Тојота Камри за 30.000 на ништо не личи а богами на ништо не личи и таа што е поскапа.
Гледам имате предрасуди за Шкода ама на никој не му текнува дека службеното возило на Хитлер било Шкода. Ако се водите по 80'те години, имајте во предвид дека сите бевме некако грдички тогаш.
П.С. Не навивам за Шкода дека имам Шкода, и онака никад не сум купил исто по втор пат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #34 на: 12 Јули 2020, 09:51:01 am »
Aj sto e Skoda nego i lici na Skoda, nikako da odmaknat so dizjanot.
Pa za nesto nad 30k ima da se kupi Toyota Camry, zverski kvalitetno , izdrzlivo, plus hybrid...spejs shatl za octavia.
Стварно сега кога спомна Камри веќе се доби перцепцијата за колку голема разлика се работи. Иако мојот пример беше нешто како Инсигнија, која е слично огромна разлика.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #35 на: 12 Јули 2020, 10:31:22 am »
Камри хибрид со основна опрема акциски кошта 35000 со тоа што ти го спопикуваат + 800 евра за металик значи 36.000 основен камри. Инсигниа 2.0 дизел со автоматски менувач и 18ки бандажи е 33000 евра. Незнам со кој памет ги споредувате овие две со октавија која што е со максимум опрема и реално во салон ќе ти ја продадат за не повеќе од 28.000.

Од тојота, вистинската конкуренција може да се каже дека е новата корола седан 2.0 хибрид и тука се негде со цените.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #36 на: 12 Јули 2020, 11:18:33 am »
Sekako deka pandan na Octaviata e Corolata.
Ova so Camry-to go kazav samo kako "ekstrem" sto moze da se dobie za priblizno pari. Camry-to e pandan na Superb.
A Camry-to e ikona kako vozilo i kako poim za kvalitet. Samo kaj nas se nema prodavano i mnogumina ne se zapoznaeni za kakva kola se raboti.

A Skoda Octavia e OK, mnogu izdrzlivo auto koe imase i konkurentna cena pa bese dobar kompromis za kupuvanje pred se kako racionalen prakticen izbor.
Skoda, barem kaj mene, nikad ne budela emocii. Malce bezlicno auto da se preflis od tocka A do tocka B. Ne deka e Skoda toa uopste ne mi smeta, ednostavno dizajnot im e takov. I toa namerno.

Koga ne bi bile pod kapa na VW togas bi imale pogolema sloboda dizajnerska. Ovaka treba da se uklopat negde...vo nekoj segment i da ne mu poprecat premnogu na VW.Ama po ovaa cena tesko ke im odi.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #37 на: 12 Јули 2020, 11:46:42 am »
Октавија почнува од 17.500 за основна варијанта, што веќе не е толку основна.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #38 на: 12 Јули 2020, 11:54:09 am »
Октавија почнува од 17.500 за основна варијанта, што веќе не е толку основна.
Што е и релативно океј цена за психолошкиот момент и чувство што го нуди, а е многу забележлив кај Шкода и Сеат.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #39 на: 12 Јули 2020, 11:56:26 am »
Навистина, основните се веќе пренатрупани со опрема, тоа АБСи, ЦСИ, МСИ, штитници за сонце, потпирачи за глави, вентилатор во кабина, педала за гас... ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #40 на: 12 Јули 2020, 12:02:51 pm »
Навистина, основните се веќе пренатрупани со опрема, тоа АБСи, ЦСИ, МСИ, штитници за сонце, потпирачи за глави, вентилатор во кабина, педала за гас... ;D
Би требало да има и ЛЕД ако не се лажам Октавијата. Не сум сигурен.

И се разбира задолжително е да се гледа цена која содржи алуминиумски бандажи исклучиво.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #41 на: 12 Јули 2020, 12:05:17 pm »
Well, ги добиваш сите системи за активна безбедност, front assist за автоматско кочење, LED предни и задни светла, климатроник, темпомат, 16ки, мултимедија со бљутуц, смартлинк и дигитално радио, итн.. Многу од овие работи ги немаше во мојот Голф 6 Хајлајн.

Али битно е да се хејта, нормално.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #42 на: 12 Јули 2020, 12:09:27 pm »
Интермецо :)


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #43 на: 12 Јули 2020, 12:30:54 pm »
Well, ги добиваш сите системи за активна безбедност, front assist за автоматско кочење, LED предни и задни светла, климатроник, темпомат, 16ки, мултимедија со бљутуц, смартлинк и дигитално радио, итн.. Многу од овие работи ги немаше во мојот Голф 6 Хајлајн.

Али битно е да се хејта, нормално.
Пред некој ден баш ги читав основните опреми помеѓу голф 8 и новава октавија и има доста разлики.

Нели веќе тргнаа трендлајн, комфротлајн и хајлајн кај голфов и имаш само две нивоа. Најосновен голф сега стандард иде со адаптивен темпомат, сензор за дожд и светла на пример додека основна октавија нема сензор за дожд и светла и има обичен темпомат.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: 2020 Skoda Octavia 2.0 TDI EVO Style
« Одговори #44 на: 12 Јули 2020, 18:29:19 pm »
На слики многу грда изгледа од напред, и некако ептен ја промашуваат предницата последниве 2 генерации. За цената не би дискутирал, и Голф беше 15к евра, па сега е 30к.