Автор Тема: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI  (Прочитано 20463 пати)

Отсутен maurelie

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #60 на: 12 Септември 2020, 12:42:16 pm »
Update

Ја средија од Мида, хаубата е корегирана и префарбана на нивен трошок  ( под гаранција) и ми дадоа нов гарантен лист и книшка.
Направив и 1 сервис и ме чинеше 8900 денари.

Поминати уште 1500 километри од последниот пост, потрошувачката падна на 8.9л/100км


Отсутен packetloss99

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 71
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #61 на: 12 Септември 2020, 23:54:03 pm »
So zdravje da se vozi, motorov e UPM!

Vo odnos na "izduvuvanjeto", gradskata voznja go gushi motorot, cim si ja vozel celo vreme na kratki relacii, iako e benzinec on mora da se povozi na visoki obrtai i da go pustis 150 na otvoreno :)

Potrosuvackava mislam e ocekuvana i zadovolitelna imajki vo predvid deka sepak vozis SUV i benzinec 130KW :)

Vo odnos na sranjevo so ti se desilo so lakot, sreka so ti go opraile od mida i so ti vazi pod garancija.
« Последно менување: 13 Септември 2020, 00:29:12 am packetloss99 »

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #62 на: 13 Септември 2020, 11:45:52 am »
Za motorot preporacuvam Wynns petrol injection cleaner, 350den na benzinski makpetrol.
Redobno stavaj na odprilike 2-3kkm (mada tebe ti javilo problem veke na 1.5kkm)

Za lakot nanesi nekoj kvaliteten sealant, ne vosok, pogotovo toa od peralnite sto dodavaat e onaka za sjaj malce.
I pocesta proverka na lakot i vadenje odma so voda poserotini. Nikad neznaes koja kako ke izreagira.
Moze e fanatizam ama ja vo posledno vreme si nosam i sprej za cistenje a po nekoja flasa voda stalno se naoga.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #63 на: 13 Септември 2020, 12:56:39 pm »
Abe kakov injection cleaner na nova kola. Ne stavaj ne se glupiraj

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #64 на: 13 Септември 2020, 13:08:45 pm »
За сваки случај, во гепек, за чистење лајна од пилиња, си носам БСД, 1:2 разредено со вода и екстра-плаш МФ крпа. Нема боља варијанта за таа намена.

А за тие адитивите за чистење дизни, и јас можам да кажам дека во дадена ситуација можат повеќе да одмогнат, отколку да помогнат.

Имено, на нова кола, со редовно користење, на чисти дизни, мислам дека е корисно. Никогаш нема да дојде до затнување на инјекторите.

Додека на постаро возило (читај: Полово дома), направив зијан. Ставив од оној на Сонакс, по што почна на пониски обртаи да сецка. Мораше да се оди со физичко чистење на дизните, за да се отстрани проблемот. На дијагностика вадеше МАП сензор. Го заменив, ама не било до тоа.

Што претпоставувам дека се има десено кај мене - почнало да дејствува адитивчето, ама не било доволно ефикасно или агресивно, при што почнало да го бутка талогот нанадвор, ама ги загубило својствата во меѓувреме, па не ја завршило работата до крај. Затнувањето беше очигледно на првата и третата дизна, на самиот излез, така да практично "мочкале" инјекторите, наместо да распрскуваат со млаз.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #65 на: 13 Септември 2020, 18:53:21 pm »
Abe kakov injection cleaner na nova kola. Ne stavaj ne se glupiraj

Nova nova ama svetnalo sijalice.
Bas deka e nova kolata :)  potrebno si e redovno odrzavanje/procistuvanje so ogled na gorivoto koe go ima kaj nas.
Od wynns ima 3 nivoa na jacina na aditivi, Injection cleanerot e najblag i nemoze da nasteti. Rastvaranje na pun rezervoar/50tina litri i tamam.
Ili pak probaj nabavi od ovlasteniot servis Injection cleaner bi trebalo da imaat. Verojatno so cena x3 ama ako sakas da si posiguren.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #66 на: 13 Септември 2020, 19:56:19 pm »
Светнало сијаличе и сигурен си дека е поради горивото?

Користење на адитиви поготово на нова кола + турбо бензин е рецепт за катастрофа. Строго е забрането коростење било какви адитиви на понови коли.

Edit

Мислам колава можно е да има гпф gasoline particulate filter па може светнала сијаличката ако си возел често на кратки релации и немало успешна регенерација.
« Последно менување: 13 Септември 2020, 20:13:27 pm vlatko.klp »

Отсутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1000
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #67 на: 13 Септември 2020, 22:45:18 pm »
Греота колата ја испокритикувавте 300 мани најдовте за обична сијаличка на филтер за партикулати. Не можев да најдам за бензин ама дизелите на секои 500км прават регенерација на филтерот. Не е ништо страшно после 1500км да треба една регенерација да се направи.

Нема потреба од адитиви ама нема и нeшто да наштетат.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #68 на: 14 Септември 2020, 00:13:02 am »
Светнало сијаличе и сигурен си дека е поради горивото?

Користење на адитиви поготово на нова кола + турбо бензин е рецепт за катастрофа. Строго е забрането коростење било какви адитиви на понови коли.

Edit

Мислам колава можно е да има гпф gasoline particulate filter па може светнала сијаличката ако си возел често на кратки релации и немало успешна регенерација.
Od kade ti e ovaa informacija deka aditivi za gorivo e katastrofalno za turbo benzinec?
Ako imas da posocis nekoj link?

Do sega potrodiv 5 ili 6 ijnection cleaneri i nemalo problem kaj mene. Redovno od nova povremeno stavam.
vprocem pokvalitetnite goriva vo EU imaat aditivi za procistuvanje, no kaj nas neveruvam deka dodavaat bilo sto bidejki cenata ionaka iovaka e regulirana pa ne se ni motivirani da prodavaat pokvalitetno gorivo, nutu pak ima konkurencija kako sto treba.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #69 на: 14 Септември 2020, 10:29:51 am »
@maurelie пробај вака... Нека ти ја избришат грешката у сервис (тоа за филтер за честички), па после извесно време строго кај еден добавувач ставај гориво, немој на Лукоил, па на Макпетрол, па Окта, па што ти ја знам. Пробувај кај едни ставај гориво, па ако ти појави пак, пробај кај други. И секако повремено издувување на обиколница не е на одмет, пошто малтретирање е за моторот и турбината, кога возилото се вози строго во градски услови.

На пример, мене на времето Лансерот ми појавуваше грешки од горивото на Макпетрол, на Лукоил немав никаков проблем.

Според мене, нема потреба на нов мотор да ставаш било какви адитиви.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен s1n1sa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 452
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #70 на: 14 Септември 2020, 13:51:52 pm »
Друже ако си од Скопје преку обиколница до патарина Глумово 3та 2500 обртаи би требало да се исчисти ако е се исправно
Hyundai Elantra 6th G

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6447
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #71 на: 14 Септември 2020, 14:14:30 pm »
Што се 2500 на бензин, под 5000 исто како ништо да не си направил.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #72 на: 14 Септември 2020, 15:12:25 pm »
A da go ostaevme coekot da si ja vozi kolata :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6447
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #73 на: 15 Септември 2020, 07:39:35 am »
Терааа тетин.

Отсутен maurelie

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
« Одговори #74 на: 22 Септември 2020, 11:57:24 am »
Гледам темава се активираше доста

Вака сега, некои прочитале претходно, некои не.

Да појаснам,

Не даваше грешка кај нив на компјутер за филтерот за партикулати. Да, мене ми даваше сигнал на инструмент табла, но нивниот компјутер
неможеше да го пронајде кодот и да ја исклчи да не ја појавува на инструмент табла.

Кога се појави тој ''проблем'' , колата беше возена на најладниот период од декември до феруари едвај по 2км дневно, тргнував со колата, нормално незагреана, и кога ќе
стигнев на работа , колата се гасеше незагреана. Значи еден од најлошите режими на работа.
Бидејќи софтверски неможеше да се тргне грешката од инструмент таблата,  и при надворешна инспекција немаше никакво оштетување или некој проблем , препорака беше на КАТ да се
''издува'' колата на обиколница и ако повторно грешката стои на инструмент табла да се вратам веднаш во сервис.

Нормално после 10 минути возење на обиколница, сигнализацијата се изгуби и од тогаш па наваму после 3500 км поминатаи не се појави пак.
Сменив режим на возење, не ја возам веќе на многу кратки релации.

Во врска со адитивите,
Тие што се ставаат во резервар нема да имаат некоја голема улога овде, GDI мотор е.
Проблемот со овој тип на мотор е што вбризгувачите прскаат гориво директно на главата на цилиндарот, така да вентилите се тие што страдаат со гареж после одредено време.

Објаснето овде
https://www.youtube.com/watch?v=0rkZ_4spT14&ab_channel=KnowYourParts

Така да сите што имаат возила со мотори со директно врбризгување ќе го имаат овој проблем порано или подоцна.
TSI - VAG
TCE- Renault
Skyactive - Mazda
GDI- Kia/Hyundai
Ecoboost - Ford
 и многу други.