Знам дека многу од колегите форумџии у моментот додека го читаат овој пасус ќе го помислат или речат истото што ќе го напишам и јас, а тоа е: "што побогу направи човеков со колите?".
Епа колеги едно кратко образложение, некогаш во животот се јавуваат некои прилики кои во моментот треба да одлучите дали ќе ги зграпчите или не. Проектот/колата што ќе ја презентирам во темата е оригинал по документи Голф 2 ГТИ произведена во Брисел - Белгија, ми излезе можност да ја добијам колата за фер и коректна цена спремна за фарбање, бидејќи од неодамна се преселив назад во Струмица размислував за помало бозило за бркање секојдневни обврски едно поради кратките релации и делумно ради состојбата на улиците и метежот низ град да не ја возам седмицата толку често.
Целта на овој проект е да добијам возило кое ќе ги задоволи личните потреби, а ќе понуди доста комодитети воедно. Тоа значи дека ова нема да е фабрична реставрација туку со помош да VW групацијата ќе добие низа надградувања пример како шалтер и бирач од Голф 4, клима од Голф 3 заедно со мотор од Голф 3 (се разбира дека ќе биде бензин

). Можеби темата ќе биде повеќе how to и со заедничко искуство и познавање да се средат и направат доста работи.
Податоци за колата:
VW Golf 2 GTI 16v
1988
1.8 16v KR
4 врати





Еден голем бонус е што колата нема скапано и потреба од крпење ниту на прагови, полумесеци или заден трап каде што стандардно скапуваат двојките. Една од причините за тоа што е толку здрава најверојатно е што е увезена меѓу последните додека беше дозволено уште Еуро 0, возена е овде некои 5-6 години и од тогаш стои во гаража се додека не дојде во мои раце и започна да се спрема за фарбање. Секако дека има некои кросериски забелешки но тие се сведуваат на неколку длабнатини по каросеријата кои лесно можат да се средат.





Планот засега е:
- Шалтер и бирач од 5ка менувач од Голф 4
- Мотор од Голф 3 2.0 16в АБФ кој веќе го имам од Корадото
- Спортски амортизери меѓутоа не на штелување единствено 40-40 или 60-40мм пониско од фабрички изглед
- Ентериер фабричен и што по зачуван оти
@Deno ќе ме брка со тие индиските Корона стапови низ Струмица
- Клима делот со контролите ладно/топло од Голф 2 додека делот со резистор и моторче од Голф 3 (компатибилни се еден со друг)