Автор Тема: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95  (Прочитано 7688 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #15 на: 10 Март 2020, 06:48:07 am »
Интересно буџет возило само што требале да ви го дадат 1.3 дизелот да го тестирате, сигурен сум дека многу подобро вози од мртвиов атмо.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #16 на: 10 Март 2020, 07:06:09 am »
Сигурно вози многу подобро, ама со тој мотор нема да биде оваа цена - а поентата беше да возиме баш такво возило какво што се нуди на акцијата. :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #17 на: 10 Март 2020, 07:26:44 am »
Не вози многу подобро. Единствено вози поефтино. "вишокот“ торк на турбодизелот е само развлечен низ подолгите брзини, и не е баш да е некоја предност во случајов (како и во многу други случаи). Има голем торк на 1500 вртежи, кои понатаму се намалуваат низ рангот. 1.4 бензинецот има речиси константен торк од 2000-4500 вртежи, но пикот е некаде на 4000рпм. Се сведува на лични преференци, дали сакаш бензин или дизел. Ни кај едното ни кај другото возило не очекувај богзнае какви перформанси. Двете се околу 12 секунди до 100 и максимална брзина под 180.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #18 на: 10 Март 2020, 07:34:17 am »
Фер инаф, тука им се перформансите. Поентата ми е дека во контекст на акцијава, не се исплати дизелот. Ако е потрошња проблем, може да се плиноса и да се стави боцата кај резервното тркало или нешто слично.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #19 на: 10 Март 2020, 07:39:26 am »
Моторчето не е за потценување. Еднставно за одржување, издржливо, трпи плинче, и нема проблем да го завртиш над 4000 вртеежи. За тој буџет ни на помали возила нема подобри мотори во понуда на другите производители.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #20 на: 10 Март 2020, 08:37:06 am »
Мене единствено кај Типово што ми засмета беше премалата прегледност кога си на возачка позиција... Многу мал простор имаш за гледање. Нанапред. Нема висина. Од инструмент таблата до плафонот има факинг една педа...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #21 на: 10 Март 2020, 09:17:13 am »
Така е, тоа го приметив кога бирав кола пред 4 години.
Морав да го дигнам повеќе возачкото седиште за да испливам :)
Но тоа не значи дека понудава е за отфрлање.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #22 на: 10 Март 2020, 10:08:14 am »
Не станува збор да те фасцинира колава за 12к, туку да те види господ со ново количе.

За фасцинации се знае, 20к ќе си плукнеш.

Требаше „фасцинира“ у наводници да го ставам, за да биде појасно.

Конкретново возило вреди да се земе предвид САМО поради акциската цена и поради просторот што го нуди (евентуално и поради стилот, пошто е така „младалачки“).

Според моето искуство со значително подобро опремено Типо во караванска изведба, ама со истиот мотор би рекол дека:
- моторот е грев. Споредено со 1.4 во службената и30ка што ја имаме, е како да има сидро закотвено... Додека качува обртаи, експоненцијално старееш. После неколку „забрзувања“, искачаш стар човек од колата.
- палките зад воланот се со чудна форма и под чуден агол, башка што таљаните штеделе на зглопчиња, па си идат така, малтене без осет. При најинтуитивното можно давање жмигавец, не ретко ми се дешаваше да пуштам дугачки светла, или да блендам.
- контролите/приклучоците пред мењачот се апсолутно бескорисни, ако имаш нормална големина на рака и/или не си проктолог.
- ако си човек со нормална висина, и малку натпросечна ширина, ќе треба да го решиш проблемот со десната нога - сечи/лепи/монтирај/уатевр... Или евентуално да ја сецнеш малку тоа пластиката од левата страна на мењачот, пошто после извесно време ќе ти се интегрира во ногата.
- infotainment системот е прича сама за себе. Многу неинтуитивен и имаше потешкотии да се справи со пуштање музика од телефон, приклучен со кабел. It does not get any more basic than this, али ипак, се мачеше кутриот.
- според мене, дифузерите за воздух на средишната конзола се премногу ниско поставени и симболите на „сребрената“ пластика не се лесно читливи/препознатливи.
- надворешните кваки на вратите - не можам да си објаснам зашто така ги направиле. Не е класична квака, кај што потегнуваш рачкиче накај надвор, или евентуално нагоре, неееее, that's not the Italian way. Кваките изгледаат нормално (како првите што ги наведов), и таман ќе земеш да отвориш врата, кога, жглаааап, каде бееее... На некој му текнало дека кваките само ќе изгледаат така, ама вратите ќе се отвараат со едно патетично мало јазиче од внатрешната страна на кваката (помеѓу рачката и лимот). Не се сеќавам кога последен пат сум сретнал кола со таков тип на кваки, али по мене е ужас.

--

- воланот е многу симпатичен, убаво лежи во рака и распоредот на контролите е доста интересен - има и на предната, и на задната страна.
- инструмент - таблата изгледа одлично.
- понудата на простор е сосема солидна.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #23 на: 10 Март 2020, 10:14:09 am »
ама вратите ќе се отвараат со едно патетично мало јазиче од внатрешната страна на кваката (помеѓу рачката и лимот). Не се сеќавам кога последен пат сум сретнал кола со таков тип на кваки, али по мене е ужас.

Лада Самара?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #24 на: 10 Март 2020, 10:20:16 am »
Хахаха, баш така @velestrumf, би додал, јазичето од внатрешна страна само што си го фатил да го повлечеш веќе се отворила вратата.
Со тогашната цена не ни побарав тест возење.

Но дали некој ќе даде 14к за ,i30 или 12к за Типо?
2.000 евра за некого е недостижен праг.
Ако се иста цена, се знае, i30.
« Последно менување: 10 Март 2020, 10:25:59 am Mikius »

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #25 на: 10 Март 2020, 10:30:23 am »
Огласи ја твојата за 7.000 да ја купеме 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #26 на: 10 Март 2020, 11:11:16 am »
Не е Киа мојата ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #27 на: 10 Март 2020, 11:14:56 am »
ама вратите ќе се отвараат со едно патетично мало јазиче од внатрешната страна на кваката (помеѓу рачката и лимот). Не се сеќавам кога последен пат сум сретнал кола со таков тип на кваки, али по мене е ужас.

Лада Самара?

Па сеа, ако аспирациите на Фиат се да бидат како Лада од пред Христа, онда океј.

Хахаха, баш така @velestrumf, би додал, јазичето од внатрешна страна само што си го фатил да го повлечеш веќе се отворила вратата.
Со тогашната цена не ни побарав тест возење.

Но дали некој ќе даде 14к за ,i30 или 12к за Типо?
2.000 евра за некого е недостижен праг.
Ако се иста цена, се знае, i30.

Како што реков, по таа цена за Типото, веројатно нема подобра понуда во моментов. По регуларна цена, фуј! Пу-пу скраја да е (*скуб косичка, вртење три пати во место, и три пати пљук пред себе, онака како лушпа од сончоглед кога испљукуеш).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #28 на: 10 Март 2020, 13:22:27 pm »
Конечно кола со колку -толку нормална цена.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: CARclub Тест: Fiat Tipo Street 1.4 95
« Одговори #29 на: 10 Март 2020, 13:30:15 pm »
Комшија зеде пред 1 месец Пежо 301 1.6BlueHDi 92 кс 6 брзини,темпомат,команди на волан за 12.200€...

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk