@Mikius
Долгите се пред секоја кривина, за безбедност.
Ако не ги видам јас тие со слабите светла, да забележат тие од другата страна на кривината,
затоа што до толку не се гледа - позади секој свиок немаш поим што да очекуваш.
А магленки се вклучени и напред и назад, ама ти сакаш да се закачаш изгледа...
Оди качи се, да те видам. 
Не се закачам, озбилно ти кажувам дека ако е погуста маглата и средните сметаат, односно поубаво се гледа со позициони.
Замисли и двајцата со блиц со дугачки у исто време на исто место, никој никого нема да види од своите сопствени светла.
Не си забележал изгледа убаво...
Пред кривина трепкам со долго, веднаш го исклучувам... колку да пушти сигнал позади ридот (или ѕидови, грмушки и слично) дека наближувам.
Не знаеш какви морони се спуштаат и симнуваат овде.
Секој ден сум горе/долу, се изнагледав работи овие 4 дена...
А проблемот е што многу на кратко се гледа - забележи го моментот на пример кај знакот 30 на десна кривина - колку блиску треба да дојдеш до него за да почне да се гледа.
Е сега... ако имам морон одозгора со Венто 85-та без никакво светло, БАРЕМ да знае дека некој друг наближува од спротивен правец пред кривина.
Нагоре возам 30 км/ч максимум.
Многу од тие што се разминуваме деновиве се доста побрзи од мене.
Додека го снимав ова, позади мене немаше никој и одеднаш малку погоре од знакот гледам како некој ме стигнал... се зачудив дали толку добри штопови имам па ме следел со храброст или едноставно се работи за тешка будала од дивине, курдине или онаа третана номенклатура на племе што не би го именувал на овој свет празник.
