Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: Power to the people на 24 Август 2020, 12:14:37 pmЦитат: ПирелиOriginally the current tyre compounds - which first ran in 2019 - were to be retired at the end of this year, replaced by 18 inch tyres for the new F1 regulations. But the coronavirus pandemic has delayed the new rules until 2022, meaning the current tyre generation will need to be used for an unexpected third year.Цитат: Пирели...the only reaction from our side is to increase the pressure, then we have side effects like overheating, blistering, for example, or additional degradation.Попара, еден тим можи пола болид да го менува секоја година, овие една гума не можат да редизајнираат. Единствена корекциија, поголем притисок терајте. Така е реално. Има многу работа кај пневматиците за да правиш само за една година. А згора на тоа ете планирана беше промената за 2021 само се одложи. Така да ете и за тоа е океј. Реално се се одложи, па и тоа. Среќа што ДАС остана забранет за 2021ва, иако требаше и за 2020та ама го протуркаа под чергиче за 1 година плус да истераат.
Цитат: ПирелиOriginally the current tyre compounds - which first ran in 2019 - were to be retired at the end of this year, replaced by 18 inch tyres for the new F1 regulations. But the coronavirus pandemic has delayed the new rules until 2022, meaning the current tyre generation will need to be used for an unexpected third year.Цитат: Пирели...the only reaction from our side is to increase the pressure, then we have side effects like overheating, blistering, for example, or additional degradation.Попара, еден тим можи пола болид да го менува секоја година, овие една гума не можат да редизајнираат. Единствена корекциија, поголем притисок терајте.
Originally the current tyre compounds - which first ran in 2019 - were to be retired at the end of this year, replaced by 18 inch tyres for the new F1 regulations. But the coronavirus pandemic has delayed the new rules until 2022, meaning the current tyre generation will need to be used for an unexpected third year.
...the only reaction from our side is to increase the pressure, then we have side effects like overheating, blistering, for example, or additional degradation.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Без ДАС Верштапен ќе тепа на повеќе трки, а Ботас можи да изгуби подиум од Перез, Сајнз, Норис или друг ако се му се погоди патеката на еден од овие. Тоа е таа разлика