Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 227252 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #495 на: 26 Април 2014, 14:51:59 pm »


Коњажата не зависи од димензијата на тркалото.

Битно е дали ќе покаже различно. Дименизијата на тркалата сокро да не му се менува. А со дистанцери уште помалку има за тоа можност. Прашањето е дали коњите се тука уште или Бушав веќе не може со толку малце коњи.

Тркалото може да има дијаметар од 4 фемтометри или 4 светлсни години. Диното ќе покаже исто.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #496 на: 26 Април 2014, 15:52:25 pm »
Ама никој не велидека заради тркалото ќе биде различно.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #497 на: 26 Април 2014, 15:56:21 pm »
Taка го разбрав бушав... дека заради дистанцери, летни, зимски, вакви, онакви очекува различни резултати на дино. Ако сум разбрал погрешно ајмсори

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #498 на: 26 Април 2014, 16:24:54 pm »
Така се разви муабетот оти тој мисли дека нешто не му оди баш. Па затоа беше да провери прво на Dyno што се случува со коњите. Па ако се тука коњите најевројатно до Бушав е. Оти друго нема што многу да влијаее на осетот за перформанси.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Re: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #499 на: 26 Април 2014, 17:30:37 pm »
Voopsto ne ni pomisliv deka gi snemalo konjite,na dyno najverojatno ke ja izmeram samo za da se uveram deka e do mene,i do faktot deka jas se naviknuvam.
Dobro e sto dynoto ja pokazuva zagubata na trkala pa ke vidime dali ima nekakva razlika od prethodnoto merenje!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Re: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #500 на: 26 Април 2014, 17:56:24 pm »
Ajjj,od mob gluposti pravam!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #501 на: 26 Април 2014, 18:18:58 pm »
Има уште маст за вадење тука. Ако не ти стига модификација на усис и издув со замена на турбина има уште и долевање плинче во усисна грана. Прашањето е дали не сакаш да смениш платформа пред да се нафатиш со модификациите :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #502 на: 26 Април 2014, 20:32:56 pm »
Скептичен сум околу додавањето пропан во воздухот кај дизел мотори.

Секој мотор е онолку моќен колку што може да усмука воздух во единица време. Воздухот е тој - ќе ли изгори нафта, пропан или криптонит - тоа е тоа: колку воздух толку горење.

Се што можам да замислам при додавање на пропан во усисната грана е благо намалување на снагата (бидејќи пропанот ќе фати малку место кое инаку би го фатило воздухот).

Можеби и грешам, ова онака од прва.

едит: читам по форуми за ова пропан кит за дизели. Не најдов ниту еден да каже „да, јас ставив пропан кит и ја мерев колата на дино и стварно поише коња вади“

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #504 на: 26 Април 2014, 22:48:29 pm »
Nitro kitot DODAVA "vozduh" odnosno kislorod.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #505 на: 26 Април 2014, 23:00:38 pm »
@filipv:

http://www.airvortex.com.au/index.php?option=com_content&view=article&id=18&Itemid=19

"Below are 2 Dyno graphs of a 2.8L Holden Rodeo turbo diesel that I had fitted Hiclones to it the day before it had a diesel gas system installed.  The results show more power and torque with the Hiclones installed and a smoother graph running straight diesel and with added LPG.  Indicating a better air fuel mixture promoting an improved burn over what the vehicle can achieve without Hiclones."

Blue lines are Diesel only and Red with added LPG.


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #506 на: 27 Април 2014, 16:46:13 pm »
Бушав,следна кола Лагуна 3.0 в6 дци. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #507 на: 27 Април 2014, 16:49:03 pm »
Clio 3.0 V6 NA

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #508 на: 27 Април 2014, 18:09:14 pm »
На толку фалење на Megane RS вие тука некои чудни комбинации му сугерирате на човекот

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #509 на: 27 Април 2014, 22:20:49 pm »
Се прифаќаат сите 3 предлози :D
Лагуната како фамилијарна за на одмори и викенди,клиото за на стаза која на немаме а меганот за секој ден.Арно ама во догледно време не верувам дека ќе бидам доволно финансиски спремен за било кое од овие,така да ќе си го тркалам и ќе си го средувам колку што можам ова што го имам во моментов :)