Автор Тема: Правила и начини за управување на ПМВ (Патнички моторни возила)  (Прочитано 8169 пати)

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Кај нас највеќе вака се држи раката на воланот.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Италијански стил.

Висока мода е тоа, не е заебанција.

Милано, Торино, капо ди тути капи...
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Има причина зошто непотребните делови од воланот не постојат.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G970F using Tapatalk



Зборуваме за нормални возачи, за нормални возила, не за трки.... Малку ти е утнат коментарот..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Баш овие облежени места највеќе одговараат за држење на воланот.
Мене најчесто рацете ми се поставени во просторот над 9 часот, како што е и лежиштето, а другата во зависност од ситуацијата над или под 3, меѓутоа во тоа област.

Некој како што рече работел, истражувал и правел статистика. Ништо не е оставено на случајностите.
Плус не заборавајте дека на времето колите немаа ниту серво, ниту AirBag, воланите беа огромни итн итн...
 :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Освен кога има потреба за две раце, постојано терам вака:

Слика број 6 (само со лева, нормално) + малото прсте на надворешна страна од воланот :)

Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
3, 4 6 7 8 9

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6836
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Ако не го држам нормално во 9.30 со 2.30, тогаш:
7-ка и 8-ка и 1-ца ама со двете раце.

За 9-ка треба сколиоза да имам.
« Последно менување: 29 Октомври 2019, 13:31:11 pm Power to the people »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498


Има причина зошто непотребните делови од воланот не постојат.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G970F using Tapatalk



Зборуваме за нормални возачи, за нормални возила, не за трки.... Малку ти е утнат коментарот..



И нормална кола може да изгуби контрола, ама не значи дека треба да се пушти воланот и да се погали иконата што виси на ретровизор, туку треба да се корегира ситуацијата. Не ми беше коментарот дека сите волани треба да се како од DTM туку најпластичен пример која е правилната положба.

Инаку доста небезбедно се чувствувам кога се возам со некој со чудна поставеност на рацете (пример, двете раце горе, па у кривина врти со двете раце од една страна).


Sent from my SM-G970F using Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30083
    • CARclub.mk
Освен кога има потреба за две раце, постојано терам вака:

Слика број 6 (само со лева, нормално) + малото прсте на надворешна страна од воланот :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Хит е дека ни едно од овие не е правилно. :)

Баш овие облежени места највеќе одговараат за држење на воланот.
Мене најчесто рацете ми се поставени во просторот над 9 часот, како што е и лежиштето, а другата во зависност од ситуацијата над или под 3, меѓутоа во тоа област.

Некој како што рече работел, истражувал и правел статистика. Ништо не е оставено на случајностите.
Плус не заборавајте дека на времето колите немаа ниту серво, ниту AirBag, воланите беа огромни итн итн...
 :)

Види, тоа е апсолутно во ред - сите ние тераме како ни е комотно. Ама има како е правилно и зошто е тоа така. Секоја промена бара навикнување. И јас релативно често возам раперски со лева рака на волан, десна на мењач, или десна на волан, лева низ прозор, ама не треба такa.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Освен кога има потреба за две раце, постојано терам вака:

Слика број 6 (само со лева, нормално) + малото прсте на надворешна страна од воланот :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Хит е дека ни едно од овие не е правилно. :)


Не реков дека е правилно :)

Ама, мене ептен ми лежи тоа - на право и на многу мали кривини.
Штом е поголема кривината - двете раце (без нога! :D)
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2736
  • Шалабајзер
Пред да почнам со темава, ако има слична, администрација нека ја спои или премести.

Многу често гледам дека помлади возачи многу погрешно ракуваат со возилото. Односно почнувајќи од лошо седење, лошо подесени ретровизори, како внатрешни така и надворешни, лошо држење на вуправувачот, да не речам воланот, рака на менувач подолго одошто е потребно, држење на волан со една рака во лоша положба итн итн. Се ова влијае на стабилноста и константноста при возењето, а исто така може да има влијание и во безбедноста.

Еве јас ке почнам од воланот. Со тек на времето се менуваат правила и прописи, начини на управување се со цел да се зголеми безбедноста и управливоста на возилата.
Во мое време, далечната 1995 кога полагав и кога добив обука од инструкторот, прво нешто кое што ми беше нагласено беше држењето на воланот и рацете.

Воланот треба со левата рака да се држи во делот од 10-11 часот, а со десната околу 4, се разбира кога не е на менувач.
Раката на менувач се става само доколку се менуваат брзини, а потоа се враќа на волан. Правилното држење на воланот е од огромно значење во управувањето на ПМВ.
Денес гледам дека има сменето некој од правилата, односно се вели дека држењето на воланот треба да е на 9 и 3, по средноевропско време  ;D

Ноооо, доколку имаме потреба од возење кога треба да се користат двете раце, односно едната на менувачот, а другата на волан, тогаш мислам дека многу поголема управливост и простор за маневрирање имаме кога раката би ни била поставена од 10 до 11, него ли на 9.

Единствено најмногу ме нервира кога возачите ги поставувааат рацете на 12, и тоа двете или пак на 11 и 1. Можете да приметите дека во овој случај возилото постојано го менува правецот на движење лево десно, а возачот се уморува за многу кратко време и станува нервозен, со што директно е засегната безбедноста во сообраќајот.

Кои се вашите видувања во врска со ова :)
 :)


Ги има и онакви што се сликаат за на стори како возат 200+, обично со едната рака потпрена на врата и со прст го држат воланот а со другата сликаат, само ми е криво шо им мрда раката па некогаш не се гледа колку возат точно


Sent from my iPhone XS using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5316
  • Пиши лаже
Еве јас, како помлад шофер да кажам... :D
Положено 2009 година, мене ме учеа рацете да бидат на 9 и 3. Истотака ме учел и татко ми, некој кој минал 4,5 Милиони км.
Доколку возам на автопат преферирам позиција 9 и 3 и доколку има некој ветер кој ја носи колата.
Низ град возам со една рака, претежно на 9 или 10ч. Кога сум со Југото, рацете ми се на 10 и 2 претежно.
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Јас на отворено кога одам подалеку си зимам кафе од бензинска и додека го пијам воланот го држам со колената и во една рака кафето во другата цигара и си правам муабет со телефонот меѓу нозе на хендсфри.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20213
Јас на отворено кога одам подалеку си зимам кафе од бензинска и додека го пијам воланот го држам со колената и во една рака кафето во другата цигара и си правам муабет со телефонот меѓу нозе на хендсфри.


Јас седиштето го терам назад, пуштам темпомат, соблакам патика и воланот го ставам мегу палецот у вториот прст и дремам на телефон после на инста. До сега ништо страшно не се случило.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Јас на отворено кога одам подалеку си зимам кафе од бензинска и додека го пијам воланот го држам со колената и во една рака кафето во другата цигара и си правам муабет со телефонот меѓу нозе на хендсфри.


Ама немаш џип. Џабе ти е без џип.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Е што ќе ти се случи на паркинг или во двор ;D