Автор Тема: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+  (Прочитано 81110 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #120 на: 13 Јули 2011, 23:30:15 pm »
Не ги гледав видеата се извинувам

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #121 на: 13 Јули 2011, 23:37:56 pm »
Убав почеток на видеото, и го стисна некаде 210 и ми вика ај доста е... И само не прелетува Гугле со на Гојдо мазгата и тука кога му запна рафално, вкрај ;D
 
Абе јас поранко тргнав и возам 120-130 нема нема... И ете ја Маздата од една страна и Мицу од друга! Баш се гледа на видеото. Среќа што потстиснаа малку, ама собирот помина во "Diesel Power" издание, слабо бензинџииве... Следен пат мора некој да ја одбрани честа над 220.

Чудна работа, маздата ако идела 200, а А ЕС ИКСОТ 220, нели по некоја логика трбаше да го престигне ?


Изгледа лаже брзиномерот, ПОПРИЛИЧНО.

Лаже лаже....така е...само не толку колку што ти би посакувал.....врати се назад некоја страна ќе најдеш колку се мерењата спрема ЏПС... за разлика од тебе јас си признавам дека кај мене лаже...кај тебе е Алфа не мораш да ми објаснуваш знам дека дури и помалце кажува а повеќе оди......:)  
Ако опулиш поубаво ќе видиш дека е Маздата каде пред нас и дека се додека не го поминавме Казан немаше до даска газење.
Маздата е напред добри 100/тина матри вќе на пола од видеото а повеќето од времето возимо од 180 до 190 додека тие 200 и фазла сигирно.
За разлика од Гоогле кој тицаше од десна страна ние љубезно си чекавме да се подрасчисти од лева.
« Последно менување: 13 Јули 2011, 23:39:59 pm Sportex »

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #122 на: 13 Јули 2011, 23:56:19 pm »
Убав почеток на видеото, и го стисна некаде 210 и ми вика ај доста е... И само не прелетува Гугле со на Гојдо мазгата и тука кога му запна рафално, вкрај ;D
 
Абе јас поранко тргнав и возам 120-130 нема нема... И ете ја Маздата од една страна и Мицу од друга! Баш се гледа на видеото. Среќа што потстиснаа малку, ама собирот помина во "Diesel Power" издание, слабо бензинџииве... Следен пат мора некој да ја одбрани честа над 220.

Чудна работа, маздата ако идела 200, а А ЕС ИКСОТ 220, нели по некоја логика трбаше да го престигне ?


Изгледа лаже брзиномерот, ПОПРИЛИЧНО.

Лаже лаже....така е...само не толку колку што ти би посакувал.....врати се назад некоја страна ќе најдеш колку се мерењата спрема ЏПС... за разлика од тебе јас си признавам дека кај мене лаже...кај тебе е Алфа не мораш да ми објаснуваш знам дека дури и помалце кажува а повеќе оди......:)   
Ако опулиш поубаво ќе видиш дека е Маздата каде пред нас и дека се додека не го поминавме Казан немаше до даска газење.
Маздата е напред добри 100/тина матри вќе на пола од видеото а повеќето од времето возимо од 180 до 190 додека тие 200 и фазла сигирно.
За разлика од Гоогле кој тицаше од десна страна ние љубезно си чекавме да се подрасчисти од лева.
jas morav da postapam vaka poradi toa sto nekoj od clenovite ne gi pocituvase pravilata soglasni na zakonite i nejkea da se trgnat od tretata lenta posle zavrsuvanjeto na negovoto preminuvanje, epa cim nejkea milum ondak silum :) i plus morav da vozam kolku sto mozam poveke konstantno oti mi spiese gOJDETO pa od kocenje i zaletuvanje da ne mi se razbudi...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #123 на: 14 Јули 2011, 00:04:44 am »
Убав почеток на видеото, и го стисна некаде 210 и ми вика ај доста е... И само не прелетува Гугле со на Гојдо мазгата и тука кога му запна рафално, вкрај ;D
 
Абе јас поранко тргнав и возам 120-130 нема нема... И ете ја Маздата од една страна и Мицу од друга! Баш се гледа на видеото. Среќа што потстиснаа малку, ама собирот помина во "Diesel Power" издание, слабо бензинџииве... Следен пат мора некој да ја одбрани честа над 220.

Чудна работа, маздата ако идела 200, а А ЕС ИКСОТ 220, нели по некоја логика трбаше да го престигне ?


Изгледа лаже брзиномерот, ПОПРИЛИЧНО.

Лаже лаже....така е...само не толку колку што ти би посакувал.....врати се назад некоја страна ќе најдеш колку се мерењата спрема ЏПС... за разлика од тебе јас си признавам дека кај мене лаже...кај тебе е Алфа не мораш да ми објаснуваш знам дека дури и помалце кажува а повеќе оди......:)   
Ако опулиш поубаво ќе видиш дека е Маздата каде пред нас и дека се додека не го поминавме Казан немаше до даска газење.
Маздата е напред добри 100/тина матри вќе на пола од видеото а повеќето од времето возимо од 180 до 190 додека тие 200 и фазла сигирно.
За разлика од Гоогле кој тицаше од десна страна ние љубезно си чекавме да се подрасчисти од лева.

Што одма ја мешаш Alfata ?

Уплав нешто ???

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #124 на: 14 Јули 2011, 00:07:11 am »
Туууу па ти еднаш ти ја реков Алфа и одма се налути...еве нема веќе ветувам....!
Коцката требаше...Пардонс!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #125 на: 14 Јули 2011, 10:11:14 am »
Не ветуј два пати :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #126 на: 14 Јули 2011, 23:28:49 pm »
Не ветуј два пати :)

Не бе како...ветено сторено....Коцка ќе си ја викам како што и прилега на колата не Алфа што е тоа грчка буква, Малакис....Лего си Лего, супер си е!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #128 на: 16 Јули 2011, 13:10:54 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Мех... Ова само со CarClub налепница се постига... Колку ти има уствари фабрички?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #129 на: 16 Јули 2011, 13:14:24 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Мех... Ова само со CarClub налепница се постига... Колку ти има уствари фабрички?

150 Ks
300 Nm

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #130 на: 16 Јули 2011, 13:20:18 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Брат не е тоа за тебе-ремап си е ремап. Гледав доста слики од „лажачиве“, па ако ми ги пратат ќе ти пуштам.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #131 на: 16 Јули 2011, 13:25:11 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Мех... Ова само со CarClub налепница се постига... Колку ти има уствари фабрички?

150 Ks
300 Nm

Еее до кај стигнале дизеливе... Порано VW се мачеше да извади 110 коња од 2.0 TDI...

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #132 на: 16 Јули 2011, 13:26:39 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Брат не е тоа за тебе-ремап си е ремап. Гледав доста слики од „лажачиве“, па ако ми ги пратат ќе ти пуштам.

Чисто ме интересираше, на кој принцип работи лајново, иначе само гледам братче, нема да пипам ништо додека е под гаранција.

Здравје кога ќе помине, ќе праиме муабет. ;D
« Последно менување: 16 Јули 2011, 13:29:50 pm Sportex »

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #133 на: 16 Јули 2011, 13:30:45 pm »
What kind of shit it is ?

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/mitsubishi/mitsubishi-asx-1-8-di-d-150-bhp-tuning-styling

Мех... Ова само со CarClub налепница се постига... Колку ти има уствари фабрички?

150 Ks
300 Nm

Еее до кај стигнале дизеливе... Порано VW се мачеше да извади 110 коња од 2.0 TDI...
А бе мартин,дај кажи кога волксваген се мачеле да извадат 110 коња од 2.0 тди ???
Братче тие извадија 155 коња од 1.9 тди,можеа уште али ај ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #134 на: 16 Јули 2011, 13:34:42 pm »
Се мачеа во 1998 кога излезе 1.9 или 2.0 TDI не знам точно. За тоа време зборам...