Автор Тема: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD  (Прочитано 7899 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #1 на: 10 Септември 2019, 19:37:40 pm »
Трпи плин ова чудо? :)

Супер тест и одлични фотографии. Браво!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #2 на: 10 Септември 2019, 19:40:16 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #3 на: 10 Септември 2019, 19:48:35 pm »
Трпи плин ова чудо? :)

Супер тест и одлични фотографии. Браво!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Благодариме! :D

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #4 на: 10 Септември 2019, 19:48:41 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #5 на: 10 Септември 2019, 19:51:57 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Мене ми искочи околу 6.4л/100км на 2.5 хибридот на Скопје-Охрид викендов со +20кмч. Натоварен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #6 на: 10 Септември 2019, 19:55:04 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Исто колку и класичен бензинец од најнова генерација, со тоа што во град ќе му троши 3.5 а на отворено некаде 5.5 - 6л

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #7 на: 10 Септември 2019, 19:58:38 pm »
@Ordevski - Не знам, јас сè уште не сум го возел хибридниот Rav4, ама треба и тоа наскоро да дојде на распоред.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #8 на: 10 Септември 2019, 19:58:51 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Исто колку и класичен бензинец од најнова генерација, со тоа што во град ќе му троши 3.5 а на отворено некаде 5.5 - 6л

Незнам што ти беше поентата, можда си ја долови некако сам на себе или ја спореди фиеста. Ова е масивен сув со 220кс, и страшно релаксирачко возење. Можеби си помешал потрошувачка со Fiesta 1.0 70ks, зошто ова троши помалку и од фиестата со класичен бензинец. А тек да е Куга.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #9 на: 10 Септември 2019, 20:08:01 pm »
Јас првиот проблем го гледам во тоа што Toyota RAV4 стана масивен SUV. RAV4 пред само неколку години, изгледаше вака:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #10 на: 10 Септември 2019, 20:10:01 pm »
Мислиш пред 25 години.

(Да, толку се.)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #11 на: 10 Септември 2019, 20:10:41 pm »
Мислиш пред 25 години.

(Да, толку се.)
Да де, пред само 25 :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #12 на: 10 Септември 2019, 20:13:25 pm »
Јас првиот проблем го гледам во тоа што Toyota RAV4 стана масивен SUV. RAV4 пред само неколку години, изгледаше вака:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Барај со 4 врати. Овој е краткиот. Ама реално овие многу слабо се продаваа исто и паџеро и дефендер со кратка шасија. Ептен за најтешки офроудџии кои ги модификуваа за јак офроуд.

Ова е СУВ во класична смисла на зборот како сите што вадат денес. Со тоа што за мене овие со 2.5х е најдобра итерација од сите СУВови што сум ги видел/возел. Особено што е и 31000еур опремен, со 220кс, аутоматик и хибрид. Баш она СУВ искуство на лезетско возење што мене ми се бендисува.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #13 на: 10 Септември 2019, 20:19:07 pm »
Тоа де, тоа! Тие времиња ги зборувам кога SUV беше поим за Off-Road. После 2003-4, све тргна низбрдо. Да се потсетиме на легендите:







Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #14 на: 10 Септември 2019, 20:20:31 pm »
Теренци има сега под името Сузуки Џимни. Ова е друго. Ова бара пазарот. "Караван" кој изгледа модерно. Ништо повеќе.