Автор Тема: Проблем со висока температура на мотор после монтажа на плински уред на Меган 2  (Прочитано 4399 пати)

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Другари ваква е работава, ставив плински уред во Плимонт на Рено Меган 2 1.6 16V..Ок супер, но после тоа ако е пуштена климата, температурата на моторот почнува да расте па прилилично до опасни граници. Во Плимонт ми тврдат не е до нив, а предходно немав проблем..Гасам клима температурата си паѓа на средина  :-X Сервисерот ми е на одмор, па чисто ме јадат бубачки што може да биде, дали имал некој сличен проблем или идеја?
Антифриз има, воздух во водата нема, перката се пушта(евентуално ако има повеќе брзини не можам да го фатам тој момент).
...And Justice For All

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Дали истото се случува и кога ја возиш на бензин?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Дали истото кога возиш и на бензин ? И дали има фреон во климата односно кога последен пат си го полнел фреонот? Иако фреонот нема врска но за секој случај бидејќи кога нешто се монтира или додавање нешто губи?


Sent from my iPad using Tapatalk

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Дали истото се случува и кога ја возиш на бензин?

Да, тоа прво беше што пробав. Исто е.
...And Justice For All

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Дали истото кога возиш и на бензин ? И дали има фреон во климата односно кога последен пат си го полнел фреонот? Иако фреонот нема врска но за секој случај бидејќи кога нешто се монтира или додавање нешто губи?


Sent from my iPad using Tapatalk

Да, исто се случува и на бензин. Фреонот е проверем пред почеток на летово, мај-јуни.
...And Justice For All

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Блесаво или не, провери како врти перката на хладњакот, да не ти чепкале нешто и сега да дува нанапред.
Со мајстори никогаш не се знае.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
После монтажа на плинот достави антифриз?

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Блесаво или не, провери како врти перката на хладњакот, да не ти чепкале нешто и сега да дува нанапред.
Со мајстори никогаш не се знае.

Да проверив, дува на-назад. Само незнам дали треба да има повеќе брзини. Тој момент не го знам...
...And Justice For All

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
После монтажа на плинот достави антифриз?

Па температурата почна уште одма да се дига при самото излегување од Плимонт. Дома кога стигнав ставив, фалеше околу 300 гр.
...And Justice For All

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Дали истото кога возиш и на бензин ? И дали има фреон во климата односно кога последен пат си го полнел фреонот? Иако фреонот нема врска но за секој случај бидејќи кога нешто се монтира или додавање нешто губи?


Sent from my iPad using Tapatalk

Да, исто се случува и на бензин. Фреонот е проверем пред почеток на летово, мај-јуни.
Термостатот да го смениш или најлош случај диктон на глава да се смени бидејќи чест случај со плин кога се вози некогаш изгори диктонот на глава


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Дали истото кога возиш и на бензин ? И дали има фреон во климата односно кога последен пат си го полнел фреонот? Иако фреонот нема врска но за секој случај бидејќи кога нешто се монтира или додавање нешто губи?


Sent from my iPad using Tapatalk

Да, исто се случува и на бензин. Фреонот е проверем пред почеток на летово, мај-јуни.
Термостатот да го смениш или најлош случај диктон на глава да се смени бидејќи чест случај со плин кога се вози некогаш изгори диктонот на глава


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Ќе проверам перката дали врти како што треба, после тоа термостат и во најлош случај дихтонот на глава....
...And Justice For All

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 427
Блесаво или не, провери како врти перката на хладњакот, да не ти чепкале нешто и сега да дува нанапред.
Со мајстори никогаш не се знае.

поготово мајстори како плимонт.

Отсутен The Seventh Son

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 221
обавезно испушти воздух од системот и од парното

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7004
  • хаУс мајстор
Заебана варијанта. Климата кога работи, вентилатор уклучува а со тоа треба и ладењето на моторот да се подобри а кај тебе крева температура. Кога ќе ја изгасиш викаш дека доаѓа температурата на нормала. А со исклучена клима штом држи температура во нормална граница, термостатот треба да е ок. Исто и со дихтунгот некој го спомна. Да ја ставиш на компјутер да видиш некој сензор да не заебава/лаже?

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3156
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Ili pak da pojdes do plimont i da pobaras totalno da ti go isklucat plinskiot kompjuter (t.e celiot plin od instalacijata) pa da vidis da ne e problemot so povrzuvanjeto