Автор Тема: Сервис - замена на семеринзи на вентили  (Прочитано 12339 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #60 на: 30 Јуни 2019, 20:51:28 pm »
Не бе шеф не ти кажуваме да ја носиш кај некој мајстор што не го познаваш, таман работа, ќе се зближиш прво со човекот, месец, два, три, да видиш што чоек е прво...

Абе утре срце ќе те мавне, не дај боже, да не ќе бираш година дена кој операција да ти прави, или ќе гледаш да  спасиш живот што побрзо... ама па ова мотор е не е срце.... покомплицирано е.


Ќе му даде на кардиохирургот туториал да прочита...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #61 на: 30 Јуни 2019, 23:58:32 pm »
Се чудам како опстојува форумов. Која симбиоза е на проста заостаната примитивна багра и сосема нормални луѓе кои имаат знаење и сакаат да помогнат. Ама баш е слика на нашето општество! Затоа сме каде што сме, последни во се.
За мој автомобил ми кажуваат како да се поставам. Да сум доверел доверба на некој кој не го познавам, а сите знаат какви се далбати има со сервиси во државава. Ми кажуваат дијагноза на форум, без мерење, без да имаат можност да го повозат автомобилот, чисто од инает и љубомора. Јас ќе се снајдам, ама абдалите ќе си останат абдали.
Фала на сите кои ја разбираат ситуацијата и ја разбираат мојата загриженост и барања. Останатите кои сакате да ме убедите дека не сум во право за ова што го барам - имајте и вие убав ден. Everyone's entitled to his opinion.  ;)

Jas pak se chudam kako do sea ti ne svati deka tuka site sme peshterski lugje i ne otide na femina da baras majstori

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #62 на: 01 Јули 2019, 13:19:08 pm »
Баце, од кај го знајш моторов? Наброј ми ги автомобилите низ Скопје кои го носат овај мотор.
Маслојад со 300мл на 3000км - маслојад. Имаш ти појма од автомобили? Или си во заблуда дека имаш ги лажеш другарчињата во мало кај тебе? За се си постои мерење со инструменти.

Мислев да ти пишам нешто  кобајаги да се контраме и надмудруваме и да пуштам искуства од други луѓе кои пробале да си го решат проблемот со потрошувачка на масло на истиот мотор со промена на маслени карики и семеринзи на вентили. Ама сепак одлучив подобро не.

Проблемот е што реалноста е, не се 300мл на 3000км, туку 300мл на 300км и најдобро е да си ги смениш и семеринзите и маслените карики.
А дека некој ти љубомори или ти мисли лошо, другар, 15 годишна ламарина е и не вреди повеќе од 3-4 000 евра. :)


пс. Немам појма јас од автомобили, ниту пак знам колку лексуси има во Скопје (не дека некојпат и ме интересирало, оти Скопје освен единица мерка за сељачизам, едвај ли може да биде нешто друго).
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #63 на: 01 Јули 2019, 14:12:54 pm »
Среќа што е една таква кола у Скопје да знам да не се паркирам зад неа на семафор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #64 на: 01 Јули 2019, 15:48:59 pm »
Не е од Скопје :) имаме среќа ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #65 на: 01 Јули 2019, 15:56:04 pm »
Курајберо од Битола е?

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1728
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #66 на: 01 Јули 2019, 17:17:18 pm »
Баце, од кај го знајш моторов? Наброј ми ги автомобилите низ Скопје кои го носат овај мотор.
Маслојад со 300мл на 3000км - маслојад. Имаш ти појма од автомобили? Или си во заблуда дека имаш ги лажеш другарчињата во мало кај тебе? За се си постои мерење со инструменти.

Мислев да ти пишам нешто  кобајаги да се контраме и надмудруваме и да пуштам искуства од други луѓе кои пробале да си го решат проблемот со потрошувачка на масло на истиот мотор со промена на маслени карики и семеринзи на вентили. Ама сепак одлучив подобро не.

Проблемот е што реалноста е, не се 300мл на 3000км, туку 300мл на 300км и најдобро е да си ги смениш и семеринзите и маслените карики.
А дека некој ти љубомори или ти мисли лошо, другар, 15 годишна ламарина е и не вреди повеќе од 3-4 000 евра. :)


пс. Немам појма јас од автомобили, ниту пак знам колку лексуси има во Скопје (не дека некојпат и ме интересирало, оти Скопје освен единица мерка за сељачизам, едвај ли може да биде нешто друго).


Скроз се слагам со тебе за уљево и курчевите карики.

Ама дека Скопје е единица мерка за сељачизам, немој така пријател. Не те личи.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #67 на: 01 Јули 2019, 21:35:25 pm »
Забега муабетот, ама јас сум од Скопје и да Скопје со новите генерации и квази муабети знаеш кој сум, стана единица мерка за сељачизам.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #68 на: 01 Јули 2019, 23:55:28 pm »
Не му ја терајте темата оффтопик на човекот, нека зачисти админ, може за година-две пак ќе му текне да ја заживее.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #69 на: 02 Јули 2019, 01:07:22 am »
Не е само еден 2.0 VVTI. Верувај, за другиот мислиш. 6 цилиндерски е овој.
Иначе - ги има симптомите на семеринзи на вентили кои за менување. Нема симтпоми на карики за менување.

Ти го прочитав и првиот пост и знам за кој мотор станува збор. И тој како си набива километража си станува маслојад. Ако симптомите се сино-сив чад на ладен старт или гас после стоење во место и вадење сиво-сино облаче позади, не поминуваш само со промена на семеринзи на вентили.
Баце, од кај го знајш моторов? Наброј ми ги автомобилите низ Скопје кои го носат овај мотор.
Маслојад со 300мл на 3000км - маслојад. Имаш ти појма од автомобили? Или си во заблуда дека имаш ги лажеш другарчињата во мало кај тебе? За се си постои мерење со инструменти.

Бато, моторот што го возиш, познат како 1G-FE во твојот Лексус IS200 престана да се произведува уште во 2005 година. За тие што не знаат, еве ќе се обидам да образложам, со цел да ја омекнам ароганцијата во дискусијава, како и да ја намалам драмата и енигмата која се врти околу фамозното возило.
Моторот е просечен 2.0 атмосферец, линиски 6 цилиндри, кој што треба да го исцедиш над 6000 вртежи за да ти даде некакви 150.тина коња и просечни 200 њутн метри. Врзан е со 4 степен аутоматик познат како А47DE.
Моторот е ок, просечен Тојота атмо 6 цилиндерец со 24 вентили. Аутомоатикот е тешка катастрофа. Нема потреба да образлужувам зашто, и самиот член знае на колку вртежи ти врти колата на брзина од 120km/h. Но, него тоа можеби му е добро, и таквиот менувач му одговара, мене тој менувач ми вреди 7 денари кило.

Семеринзи на вентили се менуваат кога имаш сиво/плавкаст дим од ауспух на ладен мотор. Тоа е најчестиот симптом, кој не е проследен со екстремно зголемена потрошувачка на масло. Од искуство, моторите со проблематични семеринзи на вентили трошат од 100 до 200 грама масло на 5000-7000 километри во почетната фаза на појава на дефектот. Најчеста појава на овој дефект е кај малолитражни атмосферски мотори do 1.4 кубика кои што имаат висока работна температура од околу 105 целзиусови степени заради задоволување на Еуро 4 еко норма. Кај овие мотори 100-200 грама масло на 5000-7000 километри е многу, затоа што често се вртат на повисоки вртежи во градски услови и собираат многу малку масло најчесто до 3 литри.

Твојот мотор собира околу 4 литри масло. Дури и да се лабараториски прецизни твоите мерења дека моторт троши 300мл малсо на 3000 километри, тоа значи дека во еден сервисен интервал од 15000км ќе треба да му дотуриш 1.5 литри масло за да го одржуваш нивото во нормала. Тоа би му дошло некаде околу 40% од вкупната количина на масло.

Од оваа гледна точка, сигурен сум дека замената на семеринзите на вентили е само делумно решение на проблемот. Ако моторот има свртено над 150.000 километри, време е да му смениш и маслени карики (заптивки). Количината на малсо која што ја троши е премногу висока за да бидат само семеринзите причинител за тоа.
Можеш да направиш и една брза дијагностика, извади ги свекиците една по една и види каква им е состојбата. Ако се зацрнети и мрсни (не мора сите, доволно е и една), маслените карики ти се за менување.

И олабави се малку, не биди толку напнат. Затоа и те шибаат другарчињата на форумов.
« Последно менување: 02 Јули 2019, 01:12:24 am zlatkoa »

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 789
Одг: Сервис - замена на семеринзи на вентили
« Одговори #70 на: 02 Јули 2019, 04:00:36 am »
А колку треба да троши побратиме? 10мл на 3000км? Тоа кога ќе си купиш Lexus 2019та.
Вози и не се замарај, ништо не е тоа!
И цени го тоа дека некој губи време тука да ти помогни. ;)
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005