Автор Тема: Извоз на патничко моторно возило од Македонија и увоз во Германија  (Прочитано 16452 пати)

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Ова можеби е првиот Голф што е увезен во Германија.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Ова можеби е првиот Голф што е увезен во Германија.

Леси се враќа дома :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
....

Си му избрал таблици, да се знае кој е газда.  ;D ;D
Те изнамачи гољфот, ама реално најубав е со овие таблици. Да беа уште WOB, па па па...
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2185
АА ме потсети порано на флипери на крај од играта кога се потпишуваш ААА

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
А он уствари пишал дека е ОК да си Anonymous Alcoholic уште од 1981 :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Хм, а таман бев убеден дека единствена асоцијација е со Алберт Ајнштајн.

Молба до администрација да се избрише последиот пост од Велештрумф  ;D
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
може ли оваа кола ПАК да се извевзе во Севарна Македонија ??

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Леси се врати дома ама не беше умна и си доби џумка. Не прашувајте како, не знам ни сам.






Побарав понуда во овластен сервис за фолксваген за да се санира оштеувањето, каде ми побараа ни повеќе ни помалку туку само 1257 евра, па така како вистински гастербајтер решив колата да си ја направам во родната грутка.

Еве како изгледа афтр:




Искрено бев скептик дека ќе може да се направи како “од фабрика” па дури и дека бојата дека ќе се погоди ама дечкото, секоја му чест, ја направи како што рече. Дупката т.е вдлабнатината е извлечена и е минимално искитирана, исфарбано, излакирано и исполирано. Останува само да нарачам нова лајсна и да си ја сменам пошто старава боде во очи. Целиот зафат плус покривање на 3-4 дупки од каменчиња на хауба со боја и една на задна лева врата ме чинеше 50 евра.

Дали е малку или многу не знам, јас сум презадоволен а мајсторот со здравје да си ги троши парите на убави нешта.
 
Препорака од мене за дечкото што ја правеше. Се вика Филип, бројче за контакт 077620975. Се наоѓа во Ченто. Ако некому му затреба слободно кажете му дека ве препорачал @t0m1cA неговиот локален менаџер   по чија препорака и јас отидов кај него. Воедно благодарност и до Томица.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Темава ја гледам дури сега (ми киднала некако)
@Дибидус
Малце касно али честито дојче цу ласунГ за Голфот :D
Ова може да ти е од некој поголем камен ако летнал од некоја бауштела... Добро е што нема поголема штета.

Иначе кај целава процедура... Си можел да ја одјавиш колата во мк и да пуштиш некоја шпедиција да ти ја донесе до ДЕ (мислам дека зимаат околу 500 евра по кола) и они да си ја избркаат процедурата со Т1 и сите транзит заебанции. (нив ги кошта околу 15-20 евра Т1)
Твое ќе биде да си ја подигнеш колата од царина во ДЕ и да ги платиш уште тие 6 евра во Дојчланд... Али како и да е искуството секогаш се плаќа повеќе :D :D :D


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2324
После колку време од настанување на „џумката“ ти се појави површинската корозија...гледам од сликите како е закачено, корозијата е пренесена и на лајсната/гумата или ти си чепкал нешто па си ја пренел на гумата
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Ќе да е дебри од карпата што акнала, а не површинска корозија...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2324
или некое железо. цевка
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Корозијата е од ударог во метална рѓосана шина.

На хауба некои од дупчињата каде бојата беше отидена скроз а се стари неколку години немаше сеуште корозија.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
do kaj stasala rabotava...

Отсутен d_angelovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Темава ја отворам за да го споделам моето лично (“лудо и незаборавно”) искуство во врска со извоз на сопствено патничко моторно возило во Германија. Можеби некому ќе му се најде моето искуство од корист доколку се одлучи на истиот потег. Искрено се надевам дека таква будалетинка нема да има. Ако не друго барем ќе утепате саат време додека го прочитате романов.

Јас моментално треба да поминам низ сличново срање. Сакам да си ја земам колата во Украина. Ама ради твојот пост, и ради советот од шпедиција овде, ми беше препорачано да не одам со МК / Цол табли. Наводно поради тоа што за да ти извадат Цол табли, мора прво да се отвори Т1, а да извадиш Т1 мора да стои старата твоја регистарска табличка. (исто така, од кога ќе ми отворат Т1 со стара регистарска табла, ми рекоа 20 дена да ми издадат Цол табли). А според кажувањето на шпедитерот, би требало да е обратно, прво да земеш ЦОЛ табла, после Т1, пошто проблемите на сите попатни царини се ради тој дел.

Најверојатно затоа тебе ти правеле проблем во Србија?

Јас ќе ја носам на моите моментални табли,  а после ќе ги вратам по ДХЛ да ми ги одјават.