Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid  (Прочитано 33400 пати)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #90 на: 26 Март 2019, 16:11:29 pm »
Друго е 6, друго е 4.х...сепак е дури 1000 кубици  :D Нормално е да троши малку, ама сепак не верувам дека е под 6 во град. Мислам дека до сега е докажано, дека од декларирана до реална има барем пола литар до литар разлика.
« Последно менување: 26 Март 2019, 16:17:41 pm n1kola »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #91 на: 27 Март 2019, 16:48:59 pm »
 :'(

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1131
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #92 на: 27 Март 2019, 22:05:09 pm »


Назад на темава, да corolla-ва има малце пластичен изглед, неародинамична ама моторизацијата е добра. Јас пример ако би одел на избор измеѓу седан и хечбак би одбрал хечбек.  Инаку хибридот е иднината, колку толку има понамалена потрошња, ама зголемена моќ на мотор, јас пре би купил 1.8 хибрид, пред 1.2, па и турбаш да е(иако мислам дека 1.2 сите се турбаши во корола).
« Последно менување: 27 Март 2019, 22:22:41 pm stefanel984 »

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #94 на: 08 Април 2019, 09:57:40 am »
Малце по релевантен линк за форумов :)

http://toyota.com.mk/content/modelspdfs/616-corolla-touring-sports-2019-mk-3.pdf?t=1554710229
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #95 на: 08 Април 2019, 10:33:07 am »
Е да, 29.990 е многу различно од 28,790. Само што оваа цена 29.990 е со вклучена регистрација, a кај нас на 28,790 додај си уште 200 еур минимум за регистрација + 500 евра за металик :).

Шала на страна, и со моменталниот попуст на 25.500 ќе те фати над 26.000 со сите трошоци. Да беше барем 2.0 хибридот вака ептен се курчат.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #96 на: 08 Април 2019, 11:03:09 am »
2.0 Хибрид е 29.500, 1.8 е од 20.000 до 25.800.

И цениве се за нови возила, не за возила со 500км.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #97 на: 08 Април 2019, 11:15:43 am »
1.8 Hybrid CVT LUXURY 28,490 € 25,490 € (акциска цена) + регистрација + металик + *Цените изразени во евра се од информативен карактер (1Еур=62 Ден) 


ако се водиме според акциски цени, несомнено королава е џабе за 26.500




 ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #98 на: 08 Април 2019, 11:19:07 am »
Дали треба да се водиме по цена по која се продава ново возило во Тојота МК денес, а 99% и утре и за 3 години (цената може да оди само надоле од сега акциската) или треба да се водиме по каталошка цена по која најверојатно и да сакаш не можеш да ја купиш, или можеби уште подобро по цена на половно возило во друга држава? :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #99 на: 08 Април 2019, 12:49:52 pm »
Стварно не разбирам што има врска државата. Возилото кое што јас го постирав е 29.990 со сите давачки, истото возило во Македонија со иста опрема кошта 25.500 на попуст + на оваа цена треба да се додаде металикот и регистрација. Редовната цена пак е идентична.

Јас мислам дека уствари цената многу набрзо ќе си биде околу 29.000 а не акциската, тоа е проблемот. Јас лично немам видено модели на тојота на кои што им паѓа цената.

Едит, еве го објавиле и појакиот модел со 2.0 :D

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/corolla/dgfnm.html

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #100 на: 08 Април 2019, 14:18:37 pm »
Мислиш дека цената нема да биде акциска затоа што не живееш во Македонија. Цената ќе си биде акциска додека не дојде нов модел, единствено може да отиде и надоле, нагоре сигурно нема. Редовната цена е сосема небитна.

Како за илустрација, во февруари 2017та Јарис бил на Акциска цена од 10.600, од јуни 2017та е на акциска цена од 9.990, денес после две години е пак на истата акциска цена. Извор: FB

Не разбирам латвиски, али според бројките твоиве возила имаат 500км, или грешка сум?

Во секој случај, ставив цени од Македонија како дополнување на твојот пост. Џабе се надмудруваме понеделнички :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6477
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #101 на: 09 Април 2019, 07:20:16 am »
Возилата имаат и двете по 500км зошто појма немам, гледајќи во датабаза спроед таблиците колите се регистрирани пред една недела, годишна регистрација кошта за овие модели 12 евра :).

Ок ќе правиме муабет за една година како корола хибрид туринг ќе кошта 20к :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #102 на: 09 Април 2019, 10:24:03 am »
И во Германија прават такви финти, со што практично купуваш нова кола (со минимален број километри), која била регистрирана од салонот кај што се продава, а е практично „половна“ па добиваш драстично подобра цена.

На пример, негде во октомври/ноември лани, гледавме за помало возило за жена ми. Бевме да видиме Рено Твинго, и се распрашавме што е, како е... Многу убаво, џиџано све фино лепо, цена на ново 12900 евра. Истото, со истата боја, спецификации итн итн, ама регистрирано во август лани (значи пар месеци „старо“, со околу 500 км поминати) ни го понудија за 8500 евра. Едино разликата е што, гаранцијата за тоа конкретно возило (а верувам и за други кои се продаваат на тој начин) почнува да тече од кога е прв пат регистрирано (во случајов август 2018), а не кога го купуваш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #103 на: 09 Април 2019, 10:27:28 am »
Тоа ти што го збориш сигурно било поради WLTP кој почна да важи од Септември, па многу дилери низ европа регистрираа еден тон коли во август.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid
« Одговори #104 на: 09 Април 2019, 10:33:24 am »
Па не е само поради WLTP. Од секогаш ја има финтата со Tageszulassung. Едноставно се работи за возило кое веќе е порачано и произведено без да биде по порачка. Најчесто се нови возила со 0 километри, но кога ги регистрираш ти си дефакто втор сопственик. Првиот е салонот/автокуќа-та која ги продава.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.