6 литри ми собира системот. Новиот антифриз го разредив 50-50.
Прашувам зашто чудно ми се однесува колата после промената на антифризот, речиси 90% од времето температурата ми ја држи закована на 100 степени, перката уклучува на 97 степени, дува цело време се додека не ја спушти на 90 степени, но тоа не се случува, дури и на празен булевар кога имам можност да покрузам, не успева да ја симне. Еве слика:
Ако застанам, ја изгасам и оставам во место перката да го лади ладилникот и откако после 5 мин ке изгаси перката, го палам моторот и температурата веднаш паѓа на 89 степени, за потоа постојано да почнува лека полека да расте температурата и тек на 96-97 степени ја пушта перката. По српскиве и хрватските форуми читав дека до 100 степена низ градски гужви била ок температура.
Пред 2 дена менував едно црево од плинот кое беше превиткано, исто и вентилот напукнат, па потоа испаднав малку на автопат до вториот исклучок за Илинден после Белви да ја видам како ќе се понаша, на автопат нормално, закована температурата на 90-91 при брзина од 130-140 км/ч.
На враќање, само што влегов во Скопје, на првиот семафор застанав, одма рипна на 100 степена температурата.
Цревата не ги дуе, сите се меки, лесно се притискаат, подеднакво се топли горе и доле, црева од парното, црева према расплињача исто така, нема меури во казанчето, нема бел чад ни на палење ни на додавање гас, нема ни бел мајонез на капачка од уље и шипката за уље.
Исто така и неколку пати бев до Сопиште по тоа угорниците ја имав тестирано, ни по нагорнини не ја тера преку 100 степени температурата.
За надоле по надолнините ја спушта, малку време и треба и тогаш, али ја спушта.
Ми останува да направам еден тест со постојано вклучена перка, па да видам како ќе се понаша, да видам дали е предоцна тоа вклучување на 97 степени на перката. Не дека и претходно не ми правела вака, знаела до 100 степена во гужва да ми крене, ама во прва прилика да провозам по празен булевар, рецимо од Рузвелтова до Соборна, и веднаш успевала да падне температурата, барем под 95 степени.