Автор Тема: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business  (Прочитано 8957 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #1 на: 07 Февруари 2019, 13:08:29 pm »
Се надевам дека е добар за возење, пошто побезлична кола не сум видел одамна.

И премногу наликува и/или потсеќа на Хјундаи и30, особено у плава боја.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #2 на: 07 Февруари 2019, 13:14:42 pm »
Прв пат кога излезе си викам Хјундаи и30 фејслифт да не е. Со извинување однапред до сите форумџии ама Голфот ми е поубав од ова кој што важи за досаден дизјан. Иначе читам и во фордов сега само појаките модели имаат позади мултилинк.


Иначе браво за видеото, само продолжи.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #3 на: 07 Февруари 2019, 13:22:34 pm »
Иначе читам и во фордов сега само појаките модели имаат позади мултилинк.

@LosiPatista мижи и брои до 30 да не се логира на форум ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #4 на: 07 Февруари 2019, 13:41:59 pm »
Прв пат кога излезе си викам Хјундаи и30 фејслифт да не е. Со извинување однапред до сите форумџии ама Голфот ми е поубав од ова кој што важи за досаден дизјан. Иначе читам и во фордов сега само појаките модели имаат позади мултилинк.


Иначе браво за видеото, само продолжи.
Некаде гледав видео за тој фамозниот мултилинк. Не го ставаат за поевтина да биде колата од една страна, од друга страна преку 50% од возачите ги заболе или со други зборови не чувствуваат разлика :)

На око ми е топ  ;D

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #5 на: 07 Февруари 2019, 13:56:00 pm »
Нели имало различни дизајни на магленките доле? Во друга варијанта изгледа многу подобро. До нивото на опрема ли е или како?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #6 на: 07 Февруари 2019, 13:57:49 pm »
Top auto i odlicno izgleda. Vrv vo svojata klasa so najdobar turbobenzinec.
Ford so ovoj fokus mnogu seriozno pristapil so siroka paleta na modeli.

Malce da ja koregiraat cenata nadole, i toa e toa  :)

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #7 на: 07 Февруари 2019, 15:06:28 pm »
Mene mi e ok na izgled, samo malce od napred branikot kaj maglenkite go imaat utnato. Valjda so fajslift ke go opraat.

I cenata ne treba malce da se koregira, malce poveke treba. Kaj nas sto e vo cenovnik pocetnata cena 17.900, vo Srbija potpolno istiot model e 15.600 vo cenovnik.
A 1.0 100ks vo trend edition oprema sto kaj nas e ravno 20.000 vo cenovnik, vo Srbija ide za 17.000 so dodadeni metalik boja-580eur; tempomat-320eur; dvozonska avtomatska klima-300eur. Znaci cena kaj nas 21.200 ide za 17.000 i toa na pocetok na prodazba na modelot, sigurno i ponisko ke odi cenata (inaku redovna cena vo Srpski cenovnik bez dodatnata oprema e 17.300).

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #8 на: 07 Февруари 2019, 15:09:17 pm »
Србија нема акциза на возила. Имаат нијанса повисок ДДВ, а кај нас ДДВ се пресметува на вкупната цена (цена + царина + сите пропратни давачки + акциза).

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #9 на: 07 Февруари 2019, 15:11:22 pm »
Многу грда предница има. За да се продава со ваква предница треба да е ефтино, што воопшто не е.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #10 на: 07 Февруари 2019, 15:22:32 pm »
Samo Ford ima akciza i site davacki kaj nas izgleda :)
Eve vo Bugarija, 18.200 e 1.0 100ks trend edition po cenovnik so vklucen paket sigurnost (avomatsko kocenje, drzenje lenta i tie raboti, koj kosta 480eur)
Drug primer Kia sportage, vo Srbija e poskap odkolku kaj nas, istiot sto kaj nas e 17.000 vo Srbija e 19.000 (koj ima pogolemi davacki sega)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #11 на: 07 Февруари 2019, 15:27:21 pm »
Кај нас овој од 20.000 со попуст како за тебе ќе ти го дадат за 17.000. Така да исто му доаѓа :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #12 на: 07 Февруари 2019, 15:52:44 pm »
Џам е фокусот.

@zeroSignal Само напред со видеата. Мора да поработиш на добар звук, другото е супер.


Може да воведеш тест на багажен простор со вметнување куфери кои се стандарден габарит за авионски превоз. Голем, Среден, Мал.

Сите ги имаме тие куфери по дома, сите можеме да добиеме престава "дали ме собира у колава за до море" или не.

Добро би било и сите возила да ги возиш на рутата по обиколница на која меревме потрошувачка како стандарден тест со 120км на час.

Така ќе имаме табеларен приказ на сите возени возила околу потрошувачката (нешто слично како табелата со најбрз круг во Топ Геар).

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #13 на: 07 Февруари 2019, 15:56:02 pm »
Зеро, знаеме дека си лепотан :) ама дај убаци некое кадро на шалтабла додека возиш. Убаво би било да видиме како иде во меѓузабрзувања или на колку вртежи врти да речеме на 130 во највисок степен :)

Една слика, илјада зборови.

Едит Ме претркаа во предлози :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 Titanium Business
« Одговори #14 на: 07 Февруари 2019, 19:57:21 pm »
Благодарам за предлозите дечки, сите предлози ги земам во предвид и ќе пробам да направам колку што можам повеќе - колку што дозволуваат условите и времето.

За жал, со Фокусот времето за снимање ми беше ептен ограничено. Викендот баш беше снегот (и топењето на снегот) и колата беше прљава после извозени 300 метри. Два пати ја перев колата само за да успеам да снимам и да сликнеме. :/

Наскоро ќе работам на доопремување (уште едно Гопро, итн..) за да успеам да фатам повеќе кадри. :)