Автор Тема: Ново возило до 18000 евра  (Прочитано 64445 пати)

Отсутен VW

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
  • TESLA фанатик
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #120 на: 29 Јануари 2019, 07:50:59 am »
NE NE!!   pogresno se razbirame... do 18k sakam da dadam vo momentov za dizel kola sto znam deka kje ja cuvam 5g i posle kje ja prodadam za da nabavam elektricno (2024 realisticno za kaj nas).
No kazuvam deka i denes sum spremen da kupam elektrika za tesla do 35k bi dal a za kona i leaf bi izdvoil do 25 bez subvencija plus5k subv toa se 30k.

Znaci da gi dadat subvenciite sega bi napravil poracka od kaj nas ili bi si donel od Germanija...

Велиш се наоѓа Тесла Модел 3 во Европа? И тоа за 18000 евра?

Успут, се наоѓа било какво ново електрично возило за 18000 евра?
TESLA фанатик

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #121 на: 29 Јануари 2019, 07:52:05 am »
Ааааа.... Океј, така може :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #122 на: 29 Јануари 2019, 08:17:24 am »
Кога веќе давате пари за возило за да можете после Х години да го продадете, имајте во предвид дека дизелите на Запад се во истребување.

До 2022 речиси сите големи производители ќе го извадат дизелот од понуда, па сите тие дизелчиња од ЕУ ќе завршат во источно Европскиве земји и цената ќе им падне многу под реалната пазарна цена што ја имаат половните возила денес.

Веројатноста дека некој ќе сака да го купи баш вашето дизел возило 4-5 години старо за добра цена, ќе биде сведена на нула, односно ќе имате загуба на вредноста многу поголема отколку што си правите математики денес.

Дополнително 1.6ТДИ на ВАГ и Д4Д на Тојота се мотори што веќе се оддамна мртви и ги бутаат по екстра цена на Балканов затоа што во ЕУ никој не ги купува.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #123 на: 29 Јануари 2019, 08:29:47 am »
Доста палиш народ некој можеби и ќе ти поверува со прикаскиве. Можеби има 5% вистина во тоа што го збориш и толку.

https://www.autobild.de/artikel/diesel-gegen-benziner-der-grosse-test-14451177.html

Цитат
Twelve pairs, twelve duels in all classes and out of all price leagues - in the end, according to our evaluation method, we are undecided. This shows how good the diesel engine is still - and how well the gasoline have become.

пата пата

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #124 на: 29 Јануари 2019, 08:43:21 am »
Доста палиш народ некој можеби и ќе ти поверува со прикаскиве. Можеби има 5% вистина во тоа што го збориш и толку.

https://www.autobild.de/artikel/diesel-gegen-benziner-der-grosse-test-14451177.html

Цитат
Twelve pairs, twelve duels in all classes and out of all price leagues - in the end, according to our evaluation method, we are undecided. This shows how good the diesel engine is still - and how well the gasoline have become.

пата пата

Јас само го кажав своето мислење и видување на работите затоа што сум индиректно вмешан во случувањата во авто индустријата во Западна Европа.

Искрено ме боли тенис дали некој ќе купи дизел или не. Ако мислиш дека дизелот е иднината. Купи го и продај го за 5 години.

Токму затоа возиш TSI голф нели?

Отсутен VW

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
  • TESLA фанатик
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #125 на: 29 Јануари 2019, 08:44:17 am »
Interesna ti e tezata, ne deka nema logika ama balkan pazar e obratnoproporcionalen od evropskiot... vo EU ne se vozi eu2 EU3 ama zatoa kaj nas fuce. taka da EU ima za cel do 2030 skroz da gi istrebi dizelite sto znaci kaj nas 2050 kje treba da se istrebat a do togas imas narod zelen da zagaduva!! a toa dali nekoj kje saka da kupi Germanska kola (od turski plac) so min 300.000 projdeno sporedeno so kupena kaj nas kola odrzuvana vo servis so realni KM so 100.000 projdeno e prasanje na vkus - siromaviot sekogas e spremen najskapo da plati.

btw za sekoe sise postoi kapace.

p.s. mislam deka zabegavme so ideive sepak temava e nova kola vo mk do 18k


Кога веќе давате пари за возило за да можете после Х години да го продадете, имајте во предвид дека дизелите на Запад се во истребување.

До 2022 речиси сите големи производители ќе го извадат дизелот од понуда, па сите тие дизелчиња од ЕУ ќе завршат во источно Европскиве земји и цената ќе им падне многу под реалната пазарна цена што ја имаат половните возила денес.

Веројатноста дека некој ќе сака да го купи баш вашето дизел возило 4-5 години старо за добра цена, ќе биде сведена на нула, односно ќе имате загуба на вредноста многу поголема отколку што си правите математики денес.

Дополнително 1.6ТДИ на ВАГ и Д4Д на Тојота се мотори што веќе се оддамна мртви и ги бутаат по екстра цена на Балканов затоа што во ЕУ никој не ги купува.


TESLA фанатик

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #126 на: 29 Јануари 2019, 08:58:38 am »
Доста палиш народ некој можеби и ќе ти поверува со прикаскиве. Можеби има 5% вистина во тоа што го збориш и толку.

https://www.autobild.de/artikel/diesel-gegen-benziner-der-grosse-test-14451177.html

Цитат
Twelve pairs, twelve duels in all classes and out of all price leagues - in the end, according to our evaluation method, we are undecided. This shows how good the diesel engine is still - and how well the gasoline have become.

пата пата

Јас само го кажав своето мислење и видување на работите затоа што сум индиректно вмешан во случувањата во авто индустријата во Западна Европа.

Искрено ме боли тенис дали некој ќе купи дизел или не. Ако мислиш дека дизелот е иднината. Купи го и продај го за 5 години.

Токму затоа возиш TSI голф нели?
Возам зошто нудеа и уште нудат тди кој има 10кс помалце, 5 брзини, нема мултилинк, а кошта 2.000 повеќе со иста опрема, а како плус добиваш единствено ниска потрошувачка. Епа на кантар кога ќе ги ставиш, нема резон да земеш тди. Но, кај тојота пример има резон зошто бензинците им се пра-историски. Да, никогаш нема да се расипат ама возење кола со 14-150нм е трагедија.

Кола не купуваш за иднината и за колку ќе можеш да ја продадеш. Јас сум прилично сигурен дека и наредни 10 години дизелот како половен автомобил ќе си држи цена. Со вадењето еуро 6д норми мислам голем број производители потврдија дека всушност дизелот ќе го гледаме уште долго на патиштата.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #127 на: 29 Јануари 2019, 13:09:46 pm »
Па па па, не се возела кола со 150NM...


Само сакам да ми кажете какви коли возевте до некња? Или на 300NM сте задоени...
Под 200 коња никако, над 8 секунди убрзање никако...
Бре бре бре бре....

Ме чуди како уопште Тојота се најпродаваните коли, не само кај нас него општо во светов... Со нивните праисториски кочии.

 ;D ;D ;D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #128 на: 29 Јануари 2019, 13:17:24 pm »
Тојота прави растур систем во Европа со нивните хибриди кои што се одлични а во Америка освен хибридите имаш нормални бензинци 2.4 или 3.0 В6. Па сега да не мешаме едно со друго, не е фер.

Не си зимај при срце ако кажам дека кола со 150нм не се вози, веројатно не си наивен до толку да знаеш дека буквално не го мислам тоа, но е факт дека преставува огромен компромис за возило што треба да го возиш секој ден. Нема љутиш. Јас со скромни 200нм сеуште си се љутам што не го земав појакиот бензинец со 250нм а не па да возам 150нм кој што само на папир има солидни перформанси.

Да земам 1.4 или 1.6 бензинец без турбо во 2019 за мене е самоубиство, покрај толку многу убавини како 1.0/1.4/1.5 тси па 1.0/1.5 екобуст па се до турбо моделите на опел и пежо.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #129 на: 29 Јануари 2019, 13:55:41 pm »
Ако со 150 ЊМ е компромис, ич да не спомнувам јас за 94 😄

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #130 на: 29 Јануари 2019, 14:07:42 pm »
Испаѓа работава ако спомнеш дека можеби е по-паметно да земеш автомобил со турбо или хибрид во 2019 година, ќе ти се нафрлат луѓе "па како може такво нешто да кажеш", "па ние што возиме автомобили со 142.5нм не сме ли луѓе?!" мислам свашта....

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #131 на: 29 Јануари 2019, 14:11:29 pm »
Испаѓа работава ако спомнеш дека можеби е по-паметно да земеш автомобил со турбо или хибрид во 2019 година, ќе ти се нафрлат луѓе "па како може такво нешто да кажеш", "па ние што возиме автомобили со 142.5нм не сме ли луѓе?!" мислам свашта....

Не ми беше тоа целта, се шалев на моја сметка, и јас би земал кола со што е можно повеќе ЊМ, затоа што знам колку е заебано да возиш со 94 ЊМ во модерен сообраќај.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #132 на: 29 Јануари 2019, 14:37:53 pm »
Се разбира дека може да се возат коли и со помалку од 100њутн метри.






Само нека не стојат во лева лента на автопат.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #133 на: 29 Јануари 2019, 15:31:03 pm »
Ќе тргнам од себе. Зборам за 1.4 мпи.
Во град не е толку битно.
На автопат тромоста некако и ќе се преџвака, си одржуваш брзина 120\130 и кулираш :)
Но над таа брзина моторот се дере со преку 4.000 вртежи.
На помала нагорнина мораш во понизок степен и повторно имаш рикање. Тоа не можев да го сварам. Особено не, бидејки претходно возев 1.5 дци
Затоа одбрав помало зло, си зедов повторно дизел бидејки менаџерчињата дошле до заклучок дека тб не мора да има како тест возило, ниту пак на лагер (пред 3 години)

Отсутен dimitar.s

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 55
Одг: Ново возило до 18000 евра
« Одговори #134 на: 29 Јануари 2019, 16:01:14 pm »
Значи сеа не праиш компромис за тие 5% од возењето (угорници, претекнување, возење над 130 ). zlatkoa го имаше ова убаво сублимирано во некој пост.