Автор Тема: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance  (Прочитано 29765 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #90 на: 09 Мај 2019, 10:00:20 am »
И кај мене покажува килажа, тешкичка си е  :)


Отсутен Alexander

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #91 на: 03 Јули 2019, 12:41:05 pm »
Пред 2 дена ми направија update на софтверот на КИА CEED 1.4MPI, и може да ви кажам слободно дека чуството е како да сум си купил нова кола (купена пред 3 месеци). Тотално нова вожња, се изгуби она чуство на млитавост и немоќ ако некој се мисли дали вреди купување на ова возило слободно ќе му кажам ДА

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #92 на: 03 Јули 2019, 13:38:07 pm »
Туууу, небаре мотор ти смениле...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #93 на: 03 Јули 2019, 14:07:16 pm »
Само за овај модел има, за постариот со ист мотор нема таков апдејт... да имаше, чичко Ипкисија Мескоса ќе кажеше дали менуваат мотор или ставаат дрога во Кока Колата :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #94 на: 03 Јули 2019, 14:11:09 pm »
Муабетот не е дека се добило кајзнае што, туку дека моторот беше премногу угушен софтверски, и веројатно сега го коригирале тоа.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #95 на: 03 Јули 2019, 14:14:00 pm »
Да. И баш ми е криво што нема за постариот модел, да добиевме уште една потврда за тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #96 на: 03 Јули 2019, 14:18:30 pm »
Ама стариот не беше угушен.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #97 на: 03 Јули 2019, 14:25:47 pm »
Чекај, сакаш да кажиш дека 1.4MPI на претходниот модел (втора генерација на Ceed) не беше угушен? Па тром е како полжав. Значи овој најновиот Ceed е уште потром?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #98 на: 03 Јули 2019, 14:30:13 pm »
Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
 Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #99 на: 03 Јули 2019, 14:33:24 pm »
Можеби е угушен, но не волку како новиот. Приметливо беше уште веднаш.

Еве муабет од друг член:
Се на се Ceed-ot изгледот, внатрешност,изолација и опрема му се на многу високо ниво .. али моторот 1.4 100кс  :o  наместо да уживам во возењето, јас се нервирав  >:( истиот мотор во Ι30-ката има мноооооогу голема разлика - “уживав“ и изолацијата е подобра во хјундаито.. на изглед (зависи за кој како) според мене киата е поубава.. ама за таа цена што е понудена со тој мотор јас би го избрал Ι30-чето

Не е до Кс проблемот е до Nm. Ама за градска и чат пат надвор до Грчка не е лоша колата.

Моторот е едноставен атмосферец кој с добро одржување гајле си нема

Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm



Не заборавај дека крај на лето, почеток или средина на есен ќе има нов голф. Така да цената и него му е претерана.

Зошто мислиш дека 1.4 атмо го убива. Ете ти самиот си купил таква кола убиена во поим и си и извозел еден куп километри

Затоа што моторот е буквално мртов во 1ва и 2ра и искрено не ми е јасно зошто, голфот со 80кс е доста по жив. Инаку мене лично не ми пречи премногу, за нормално возење ништо повеќе не ни треба.

итн...

Се разгаливте, не знаете што е тромо (101, и сл.)
 Треба да се гмечи малку моторчето за да не биде тромо ;D
Но еве како што гледаш го коригирале моторчето, значи можело софтверски да се среди и да нема потреба да се гмечи.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #100 на: 03 Јули 2019, 14:41:53 pm »
Ги следев сите муабети, ама не знаев дека поновиот е потапа, мислев исти се :)

И секако имав прилика да се развозувам секој ден со втора генерација Ceed, скроз нов.

Ми легна, не велам не. Убав мењач, лесен кумплуг, убава прегледност, убави големи ретровизори, убав ентериер, убав екстериер... ама дефинитивно ми фалеше забрзување во прва и во втора. За петта и шеста да не зборуваме.

Ако споредуваме со 101, Југо е друг муабет. Со Лада Самара не, мојата Самара постартна беше :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #101 на: 03 Јули 2019, 14:43:23 pm »
Не се исти, EURO4 и EURO6.2 или кој и да е, со MPi не е лесно да се постигне со исти перформанси.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #102 на: 03 Јули 2019, 15:21:25 pm »
Тој Ceed јас што го возев е EURO6. Купен 2018, произведен 2018.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #103 на: 03 Јули 2019, 15:26:11 pm »
Пред да го купам Меганот меркав Сид (2008) и направив тест возење.
Кога се вратив во Типото мислев рачната не сум ја спуштил, како некој да ме влече од позади.
Ај некако забрзав до 80 и веќе требаше да кочам пред семафор, мислев дека едвај застанав.
Арно ама после Меганот дци, Сидот ми изгледаше тром, особено со вклучена клима.

Зависи на каква кола си бил навикнат претходно.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #104 на: 03 Јули 2019, 15:35:04 pm »
Јас потполно те разбирам и се согласувам со тебе во тоа што го кажуваш, ама не станува збор за споредба на Ceed 1.4 со 100КС и некој турбаш со 200КС.

Ајде уште еднаш еден од примерите:


Моторот приметно послабо влече во прва и втора во однос на 1.4 атмосферец на Голф мк6 од 80кс, а е посилен ѕа 20KS и 2Nm