Автор Тема: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury  (Прочитано 19979 пати)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #45 на: 21 Март 2019, 23:27:11 pm »
Ама името на кинезот е врв, кога ќе купуваш нешто...

-  здраво, ми треба тоа и тоа

 - за што возило ?

-  за ДФСК  ;D ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #46 на: 22 Март 2019, 08:58:31 am »
Богами, да те праша некој што возиш и му кажеш „ДФСК“, ќе ти викне брза помош пошо ќе помисли дека те степал инфаркт.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #47 на: 22 Март 2019, 11:54:56 am »
Јас пред некој ден видов седанче со истиов знак. Се гледаше дека е ново, ама ниеден панел не лежеше како што треба. Просторот измеѓу беше негде милиметар негде сантиметар.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 883
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #48 на: 22 Март 2019, 12:30:11 pm »
Јас пред некој ден видов седанче со истиов знак. Се гледаше дека е ново, ама ниеден панел не лежеше како што треба. Просторот измеѓу беше негде милиметар негде сантиметар.
Исто како на Тесла Модел 3. 😀

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6129
  • 69
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #49 на: 22 Март 2019, 16:11:48 pm »
Миле за различни работи збориме. Јапанците секогаш биле позади сериозните германски брендови по однос квалитет на завршна обработка и материјали.

Некој нека посочи цркнат автомобилски компјутер од Јапонски/Корејски производител за автомобили. А потоа дај да направиме и споредба колку Од Сименс, МагнетМарели и ред други статистички исцркале.
Статистика. Тоа е најдобриот показател.
Баш сакам да видам...

Чисто онака да ги споредиме јапонските и германските направии...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #50 на: 22 Март 2019, 21:37:18 pm »
Од уста ми го извади.  ;D


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #51 на: 22 Март 2019, 21:41:39 pm »
Мислам дека banzai зборува за квалитет на завршна обработка, а не за доверливост.
Завршната обработка ја чувствуваш со сетилата, доверливоста со новчаникот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #52 на: 22 Март 2019, 21:48:04 pm »
Во последниот пост да, ама во претходниот убаво си кажа дека со јапонските добиваш сигурност.
После Милентије внесе заплет во приказнава. ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #53 на: 22 Март 2019, 22:41:38 pm »
Јас не зборам за квалитет на завршна обработка. Тој е на страна на германците. Доверливоста е на страна на јапонците.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #54 на: 17 Јуни 2019, 19:02:14 pm »
Ко че се популизираат електричните коли и ко че влезат на големо, јас че си купам кинеска кола. Ем ефтина ем убај ем се. Шо дека че купам некој скап премиум бренд а тој истиот користи батерии со натпис мејд ин чајна а е 50.000 евра, не че го плајчам само името. Светот треба да почне да му верува на кинезите, кинезите се вредни како мравки и го достигнаа врвот и ќе владеат со светот. Остајте вие, чорапи, лајци, ноктарчиња од по 1 евро, тое ефтино правено за нас сиромашните. Купи ти нешто поскапо т.е повредно кинеско да видиш како че трај 5 милијардо години. Сите електрични апарати, телефони, компјутери се од Кина и сите имаат прилично добар рејтинг, особено Хуавеј. Случката со Хуавеј моментално е масло на американците, им смета Хуавеј оти е број 1, Хуавеј ја измисли 5Г мрежата и беше лидер во тоа, лидер во иновации и го прескокна и Ејпл во продажбата, а со тоа значи и Кина наскоро че стани светска сила, а тоа им смета на американците оти ти немаат од кај да црпат пари и измислија дека шпионирале, се шо им смета нив го уништуваат ама кинезите че се изградат одново че се вратат итоа на врвот. Го имам видено во живо брендов и моделов и прилично изгледа одлично. Јас би го купил ама да е атмосферец, турбињава некако ме плашат општо од сите производители и зато си возам и атмосферец и идна кола че ми биди атмосферец.
КИНА Е НЕДОСТИЖНА!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #55 на: 18 Јуни 2019, 17:45:31 pm »
Daj ne lupajte, BMW koj e sinonim za kvalitet na motor, ww2 na avioni GI vozele, ljuta masina, lapa Ali ide I SL ne smee da so dozvoli motor da mu rika, podobro maska da im puka of since ili lak da se ljusti nego motor da otkazue

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 580 1.5T CVT Luxury
« Одговори #56 на: 12 Јули 2019, 20:22:06 pm »
Јас не зборам за квалитет на завршна обработка. Тој е на страна на германците. Доверливоста е на страна на јапонците.
Разликата измеѓу јапонците и германците е тоа шо јапонците вложуваат труд во механиката, електрониката и компјутерите а германците одат на тврдина како тенк, на шасија, подвозје. Имав прилика да видам и убо да ги разгледам некои возила. Имаше една Тојота Авенсис 2015-16 шасијата т.е лимот е како пифтија кај и да тропниш се слуша дека удираш во празно особено кај гепекот, отварам вратите лесни ко пердуф исто и кај Митсубиши Еклипс 2019 колата мирисаше на нова ама лимот од надвор како пифтија имаше и Мазда 6 2010 минимално лимот беше тро подобар. После одам на Пасат 2015-16 отварам вратата како од олово дае праена тврда, тешка и онај германски звук "блааф" ко ќе ја затвораш. Гепек, врати нее како кај Авенсисот и овие другиве две, не удираш во празно да се слуша како пифтија.  Единствено шо беше по слаб лимот беше хаубата шое ок.. Ауди А6 исто како од Олово и Мерцедес Ц класа 2017. Внатре материјалите ок..
Можиш да бираш:
1. Германска тврдост и олово шасиски, подвозје и ОК завршна обработка
2. Јапонски механички квалитет и технологија, компјутери а лим од пифтија.