Автор Тема: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance  (Прочитано 29788 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #60 на: 01 Април 2019, 12:50:23 pm »
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.

@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.

За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #61 на: 01 Април 2019, 16:29:46 pm »
Другарче пред неколку недели зема нов Сид со 1.4 мпи мотор. Колата е сасвим ок за фамилијарен хеч. Има доста опрема за 13990.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #62 на: 01 Април 2019, 20:47:17 pm »

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #63 на: 01 Април 2019, 22:04:45 pm »
Ако ми е во план Ceed 1.0 T-GDI, ни со двоглед не би гледал Sportage.

@vlatko05 - Како што рече Дени, колата има 7 години гаранција. Јас не би се замарал за тоа колку трае, како трае, итн.

За жал, немаме конкретно искуство со Ceed опремен со тој мотор, бидејќи дилерот нема регистрирано такво возило за да го земеме на тест. Има најава дека ќе регистрираат Ceed со тој мотор, па кога ќе има, ќе го земеме... :)

Можи и Рио 1.0 т-гди, не би праел проблем :)
Мислам дека исто има голем напредок во дизајн и просторност од претходниците и лично ме бендисва поќе од Сидот, а исто е и поефтин од класиката Ceed. Уште да се во вожњата слични во поглед на комфорт и звучна изолација и сигурно би го избрал пред Ceed кога би земал нова кола

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #64 на: 20 Април 2019, 20:34:16 pm »
Мал апдејт. Викендов возам Ceed 1.0 T-GDI со 120 коња. На хартија, разликите не се преголеми - 12.9 секунди до 100 за атмосферецот, 11.1 за турбашчето.

Во реалноста - разликите се ден и ноќ. Турбо дупка има, ама не е преголема и брзо се навикнува човек да маневрира околу неа. 170 Nm од 1500 вртежи во минута (вс 130 од 3500 вртежи во минута кај атмосферецот) прават огромна, огромна разлика. Едноставно, многу е полесна и поубава колата за возење. Пеналот на потрошња е околу 2 литра на 100 км, ама со оглед на тоа дека колата што ја земав е со поминати 150 километри, моторчето не е разработено и би очекувал просечната да падне на околу 8 до 8.5 на 100 во град. Во моментов е околу 9.5.

За мене, ова е основен Ceed. Атмосферецот постои само заради плиносување и тоа е тоа - јас не би го погледнал.

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #65 на: 21 Април 2019, 01:09:16 am »
Кога ќе го споредиш Сидот со Леонот кој е резултатот?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #66 на: 21 Април 2019, 08:20:17 am »
Директна споредба?

Леонот е веќе прилично стар модел (ќе добие замена на крајот на оваа година) ама останува еден од најинтересните за возење во класата. Во FR варијанта (со мање-више било кој мотор) е вистинско оружје. Сидот мислам дека има нијанса повеќ простор на задна клупа, а во поглед на багажник се тука некаде.

Синоќа излегов да го извозам убаво Сидчето - и ме импресионираше. Стабилен по кривини (иако не е толку директен и маневрабилен као Ford Focus да речеме) а моторчето одлично си брка работа. Мењачот на Ceed-от е мерак за користење (и кај прошлата генерација беше) и стварно прави мерак шалтањето брзини. Кога ќе се претера, тера кон understeer, ама лесно се контролира.

Фино ниско се седи, командите се релативно лесни за користење, све си е како што треба.

Моторчето не е ракета, да се разбереме, ама има доволно торк да може да понуди каква-таква забава, дури и по угорници. Сосема ја трансформира колата во однос на атмосферецот. Друга кола е.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3877
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #67 на: 21 Април 2019, 09:31:10 am »
Не приметив колку се разликува ист модел со MPI и T-GDI, но за 1500 евра разлика не се исплати да размислувашна плин+MPI. Малце ме изненнадува бројкавана потрошувачка, мислам дека повеќе е поради тоа што моторот е подинамичен и позабавен за возење. Што велат фабричките бројки за потрошувачка?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #68 на: 21 Април 2019, 10:05:36 am »
На нашите брошури нема информација, на германскиот сајт вика градска 6.5 - што во реалност би превел 8. Толку и би очекувал да биде долгорочно, што ми е сосем прифатливо.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #69 на: 21 Април 2019, 10:34:41 am »
И исто да троши како атмо, останатите предности се сосема доволни за одлука кон турбо верзија.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #70 на: 21 Април 2019, 10:51:22 am »
Мислам дека долгорочно би трошел можеби и помалку од атмото.

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #71 на: 21 Април 2019, 23:24:07 pm »
Имам двајца колеги со Леон едниот го има пред-фл со 1.6 тди другиот 4 недели стар фл 1.5 тси со дсг што е сосема друга кола и ме стави сериозно во мисла за пакетот од 21к што се нуди. Топтан сидот со 140кс е 1к поевтин со 7год гаранција. Леонот ми е некако по спортски ориентиран со за мене тврда суспензија, сидот не знам како вози затоа и прашав, сепак сидот ми изгледа нијанса по фамилијарно возило.

Ако утре траба да купам кола сериозно би се двоумил помеѓу октавија, леон и сидот...

Знам дека октавијата и леонот се стари модели али очекувам повисоки сени за нивните наследници... до тогаш ке го донесат и про-сидот па ке биде тежок изборот.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #72 на: 22 Април 2019, 00:42:35 am »
Za familijarna samo Ceed karavan so 140ks turbasce.
Odlicen na izgled pred se a i so dovolno golem bagaznik.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #73 на: 22 Април 2019, 12:23:06 pm »
Денес кога бев да го вратам Сидот, ми кажаа дека 1.4-литарскиот атмосферец има добиено нов фабрички софтвер, и дека перформансите би требало да се значително подобри. Наскоро ќе го земеме на тест.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #74 на: 22 Април 2019, 13:33:02 pm »
На брат ми Сидот е 1.4 МПИ, тром како желка... ама многу убав мењач има :)

Ова значи дека има шанси да стани побрз?