Автор Тема: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance  (Прочитано 29794 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #45 на: 13 Декември 2018, 07:54:33 am »
Не е толку мртов моторот колку што е загушена педалата.

Мислам дека со спринт бустер колава ќе е фантастична. На 10% гас да притиска 50%, на 50% да е 70% и на 100% да е 100%.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #46 на: 13 Декември 2018, 09:31:20 am »
Моторот е умртвен електронски во 1-ва и 2-ра затоа што возилото има преголема маса а моторот му е просечен.

Тоа во пракса значи дека го оневозможуваат возачот да забрзува нагло, на сметка на големи оптоварувања врз ламела и потисна плоча.

7 години има гаранција возилото и во тие 7 години подобро да се мачи клиентот во 1-ва и 2-ра отколку да рекламираш дефектна ламела на 50.000 километри во гарантен рок.

Единствено решение ако сакаш перформанси во 1-ва и 2-ра е да шалташ подоцна и да вртиш до црвено на обртомер.  Ќе трае тоа вечно ама јебига.

Џабе ќе ставаш спринт бустер, мапата на моторот му е редуктивна на гориво, не е до папучата за гас.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #47 на: 13 Декември 2018, 09:37:53 am »
Кога ќе притиснеш гас на 100% повлекува и на 1000рпм. Согласно тоа и предлогот.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #48 на: 13 Декември 2018, 09:54:11 am »
Нова кола е.
Си вреди секоја пара за 16.000 евра, макар и 15 секунди до 100 ка да забрзува.
За господа, не за лузери со спринт бустери.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #49 на: 13 Декември 2018, 09:57:32 am »
Во 2018 да купиш 1.4 мпи во оваа класа на возила е огромен грев. Па со принт бустер да се ебаваш смешки :). Незнам што воопшто го нудат ова. За слични пари гледам извадиле 1.0 т-гди со 120кс тоа е вистински погодок за ентри левел мотор.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #50 на: 13 Декември 2018, 10:15:49 am »
За жал не е слични пари. Разликата е 2000 евра.

Единствената причина зошто сè уште се продаваат ваквите мотори се пошто трпат конверзија на плин. Сигурен сум дека 1.0 турбото што го нудат во Ceed е многу, многу, многу подобра опција.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #51 на: 13 Декември 2018, 10:29:12 am »
Епа вака нека гледа тој што ја купува кола. Давам 2.000 евра плус наместо 800-1000 екстра за плин кој што сакал неќел некогаш ќе дупи, а со 1.0 120кс ем возиш кола со нормални перформанси ем ќе троши ко дизелче.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #52 на: 13 Декември 2018, 10:35:48 am »
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #53 на: 13 Декември 2018, 10:53:43 am »
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.

At Kia, we don’t just sell cars that look nice. We want our customers to enjoy them for years to come.

Kia covers the components of a new Kia car for unlimited mileage up to 36 months, and for 100,000 miles between 37 and 84 months, from the date of first registration.

Exceptions to this are:

The internal combustion engine battery – this is covered for 24 months
The air conditioning refrigerant charge - this is also covered for 24 months
Wheel balance and steering alignment - are covered for the first 1000 miles or one month.
Cracks in the exterior glass - are covered for the first 1000 miles or three months.
The original audio and navigation units are covered for 36 months or 60,000 miles from the date of first registration, whichever comes first.
The vinyl decal on the roof, tailgate spoiler, front bumper fog lamp surrounds, side skirts and mirror caps are limited to a 2 year unlimited mileage warranty from the registration date.

The paint is covered for 60 months or 100,000 miles from the date of first registration, whichever comes first. You’ll find specific exclusions to this below.


What’s not covered?

Damage due to factors beyond the manufacturer's control

Examples of this could include:
Misuse of the car such as driving over kerbs, overloading, racing, etc. You’ll find proper usage described in the owner’s manual

Events such as collision, fire, theft, riot, etc

Cars categorised as 'total loss' or 'insurance write off'

Alteration, modification, tampering, etc

Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, bird lime, tree sap, etc), salt, road hazards, hail, wind,storm, lightning, floods and other acts of God ;D

Cosmetic conditions or surface corrosion from stone chips or scratches in the paint

Damage due to a lack of maintenance, such as:
Servicing that is not completed within the time and mileage recommendation's, as described in the service book and the owner's manual

Improper maintenance or the use of fuel, oil or lubricants, additives other than those we recommend in the owner’s manual

The use of inferior quality parts

Normal deterioration
Normal wear, tear or deterioration such as discolouration, fading or deformation

Surface corrosion on any part other than the sheet metal panels on the exterior body

Gradual wearing of mechanical components in proportion to mileage

The adjustment of doors, bonnets and tailgates is covered up to the first scheduled maintenance service.

What's not covered? Vol.2

Any perforation due to corrosion which is caused by industrial fallout, accident, damage, abuse, vehicle modifications or carrying damaging or corrosive cargo

Any perforation due to corrosion caused not by a defect in materials or workmanship, but by not maintaining a Kia car as set out in the owner's manual

Any perforation due to corrosion of a part of a Kia car other than a sheet metal panel of the exterior body. This specifically excludes any part of the exhaust systesm

Any perforation due to defects or failure resulting from the use of new parts not sold or approved by Kia, or used parts, or damage to associated systems that's caused as a result of this

Any perforation due to corrosion that's caused by misuse, abuse or improper maintenance such as a missed annual anti-perforation inspection

Any corrosion of the Kia car that doesn't result in perforation

What's not covered?Vol3.

Damage or corrosion due to factors such as accidents, negligence, improper repairs or adjustments, misuse, alterations or collision
Damage or surface corrosion from the environment such as acid rain, airborne fallout (chemicals, tree sap etc.) salt, road hazards, hail, wind storm, lightening, floods and other acts of God

Normal wear, tear and deterioration such as discolouration, fading or deformation

Parts installed on a Kia car in which the odometer has been altered or on which the mileage can't be readily determined

Parts used for purposes they were not designed for

Parts not properly installed by someone other than Kia or an authorised Kia dealer

Parts without proof of purchase or replacement date

Parts that an authorised Kia dealer isn't allowed to sell or install on a Kia car

https://www.kia.com/uk/innovation/7-year-warranty/terms-and-exclusions/



"А car dealership is like a casino. The house always wins."

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #54 на: 13 Декември 2018, 11:11:46 am »
Главен адут на колава е гаранцијата, незнам како оди гаранцијата за плинот.

Во Македонија, 2 години гаранција за со плин.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #55 на: 13 Декември 2018, 16:38:55 pm »
Колата има се што би посакал non-car guy. Само petrolhead ќе прави муабет за забрзувања во 1ва и 2ра.  ::) А и за нас имало решение -турбо бензин. Што значи, well done kia.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #56 на: 13 Декември 2018, 19:54:05 pm »
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #57 на: 13 Декември 2018, 20:03:44 pm »
Супер си е 1.4 атмо, ги нема пиздариите како кај G-TDI
Ставаш нормално масло, нормално гориво, нормален сервис, 0 ризици. Возиш милионче ко од шала.
Тоа е поентата на колава, конкретно.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #58 на: 01 Април 2019, 01:40:46 am »
Ајде малку околу 1.0 T-GDi. Шо мислите околу издржливоста на ова мало моторче со 120кс, дали со правилно одржување би можело и тоа да оди најмалку пола од векот на атмосверскиот брат? Попримамливо е од 1.4 MPI ама дали е и благодарно како него? Исто и кога би направиле споредба со некој сличен мотор, каде би паднал изборот (на пр. 1.0 екобуст на Форд и сл.) ..  Дали можеби е возможно вградување на плин во вакво моторче??
« Последно менување: 01 Април 2019, 01:47:39 am vlatko05 »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Ceed 1.4 MPi 100 Advance
« Одговори #59 на: 01 Април 2019, 08:33:18 am »
Генерално не е за плин. А за издржливост воопшто не би требало да се замараш со возила со 5-6-7 години гаранција како што споменуваш.

Имено, треба да се види колку е доплатата за 1.0тгди во однос на 1.4мпи. Иако моторот ќе се однесува подобро, сепак поентата на Киа беше да ја донесат 1.4 мпи по примамлива и акциска цена. Веќе кога ќе почнеш да ставаш работи премногу се доближува до Спортаге 1.6 гди кој во основна верзија оди доста побогато опремен и со 1.6 гди мотор кој има слично Nm и слично кс како 1.0тгди.