Добро е што конечно некој спомна и колку км поминува.Пошо секој си кажува како му одговара ама никако км да се напишат.Така да ако за Интер1Целосезонскиот алсизн се најдобар избор,врв на изборите и им пали свеќа и остава масло до нив,незначи дека за некој друг би било исто.
Така де, еве масло им оставам зошто - извозени преку 8000км може и преку 10, ама кој прати такви работи, секој ден работа дома, летово неколку пати во 2 попладне на најтоплото Ск-Ох и обратно, сега за 11ти окт 1000км низ Мкд и никаков проблем, со исклучок на аквапланинг кој се случува од 90км нагоре. И не е тоа некој проблем, си го видов лимитот, кога врне поројно на автоопат, возам малку потпретпазливо и нема проблем. Ако летам со 150 на пороен дожд П Зеро пирели, Конти незнам што имај џабе е.
Зошто си го знам стилот на возење, ги знам предностите и маните на гумите, ни еднаш во тие година дена и 10.000км отприлика не сум почуствувал опасност нити пак сум се покаал за алсизнот. Следно да сме живи и здрави премиум алсизн, не дека овие не чинат, туку да направам споредба средна и висока класа и дали вреди разликата во цена.
И по милионити пат, не викам дека се супериорни бла бла бла објективно гледано, туку супериорни се субјективно гледано. За мој вкус убедлив бест бај на сите времиња. Некој може има други афинитети, два сета, пет сета, 100 гуми има, се почитувам, ама паушални изјави дека после 2 години се распаѓале или комшијата беше турција се врати без гуми е нонсенс.
А објективно мислење е дека секоја алсизн од средна класа нагоре е 100000000 пати подобра од вашите тигари и сави и по 100 години стари гуми, во било која сезона и ситоација.