samo kjenjate eve vi cifri za 2017:
Juzna America pogon:
Araquari: 12k proizvedeni parccinja.
Pogoni vo Evropa: 1,37m parccinja eu + 226 UK
EU 1374
Dingolfing 376
Regensburg 338
Leipzig 246
Munich 196
Graz (Magna Steyr) 50
Born (VDL Nedcar) 168
UK 226
Oxford 223
Goodwood 3
Pogoni vo USA:
Spartanburg 371k
Prodazzba vo USA: 353k
ASIA 426k
Tiexi 269
Dadong 127
Rayong 21
Chennai 9
Africa
Rosslyn 53
Partner plants (Jakarta, Cairo, Kaliningrad, Kulim) 38
Prodazzba 2017: in tsd
Europe 1101
Rest of Europe 564
Germany 295
GB 241
Asia 848
America 451
USA 353
Rest of America 98
Rest of World 61
i Series 103
Vkupno 2564
Јас не разбирам луѓе што до гроб штитат корпорација на која што во модерниов капитализам има една цел а тоа е профит за да ги удоволи акционерите на друштвото/компанијата. А па ако е во државна сопственост ондак исто му доаѓа, зошто целта е иста. За да постигнат профит нормално тука мора да си и штедлив но во исто време доволно инвестициски позициониран зошто едното без другото неможе за долгорочен успех. Затоа имаме германски, корејски, јапонски, француски автомобили што веќе се упешни на пазарот и имаме полу-производи како на пример автомобили од руско производство каде што последниве три декади тој капитализам ги уништи до крај. Пошто без знаење и инвестиција може да прават лада нива во 2018. Тие немаат поттик за да бидат технолошки напредни затоа се таму кај што се.
Е сега, прашањето се поставува зошто да штитам одреден бренд по секоја цена? Ако тебе ти се свиѓа супер и крај на прикаската. Ако БМВ продава милијарда автомобили супер за нив, ама што тебе толку тоа те прави горд?
Времињата на емоционална поврзаност со некаков си бренд поради Х причини помина одамна. На прсти се бројат марки кои што будат некаква емоција, и тука да не се лути некој ама алфа ромео веќе не е дел од тоа семејство. Да, сеуште нивните автомобили дизајнерски се можеби над просекот но се завршува тука.
Огромната автоматизација на еден автомобил почнувајќи од инфотејнмент систем, адаптивен темпомат, фронт асист и други тракатанци придонесува за немање на некаква си лојалност од емоционални причини. Све се сведува сега кој ќе произведе автоматизиран ситем кој што ќе биде подобар и ќе те служи без проблеми. Дали адаптивниот систем на бмв е подобар од оној на мерцедес. И тука нема ништо од емоција, туку практична намена. Замисли муабети за 20 години од сега ќе си го мериме на форумов чив автомобил има подобар лејн асист 
celata diskusija poccna so 205/55R16 gumi ne se standardni za BMW 3 E46 -> da go citiram trump se ispostavi kako fake news
gumi marka/model preporaccani od BMW so specificni karakteristiki optimirani po baranje na bmw ne postojat sharlatanstvo -> pak se vospostavi fake news
bmw vozila (pravevme muabet za 3ka) deka za Mk ne se proizveduvaat vo germanija nego neznam kade -> pak se ispostavi fake news
X modelite bile proizvedeni vo juzna amerika -> pak brojkite ne odgovaraat fake news
i taka se redat stereotipni izjavi koi se pobivaat so fakti...
na kraj celiot toj gulash se zatvora so kapak od lonec, zosto podrzuvas kompanija koja "...има една цел а тоа е профит за да ги удоволи акционерите на друштвото/компанијата".
bmw e edna od retkite kompanii koja ne e prevzemena od "akcionerite" i upravuvackiot kapital e vo racete na naslednicite kiatten i quandt. nivnata firmina filozofija e vo totalna sprotivnost od tipot na "akcionerska firma" koja se cedi za potrebite na akcionerite. vsushnost oni se i najgolemata preccka zosto bmw ne e na marginite vo premium segmentot i seuste prkosi na "akcionerite" skakulci koja pretpocituvaat molzenje na potrossuvaccite. zatoa bmw e loss primer za taa tvoja teorija.
jas ne go stitam bmw, nego spodeluvam informacii i soveti. i koga vekje ja spomenuvas tehnologijata pak mora da zastanes kaj bmw so i Series.
Sakale nejkjele ke moraat i audi i mercedes da pariraat, i pak se vrakjame od pocetokot, koj e lider i inovator a koj follower i koj treba da se podrzuva pohrabrite sto zemaat povekje rizik ili molzaccite koj si cekaat na suvo i se lepat na trendot??
mene bmw ne me pravi gord, no mora da se vodi konstruktivna polezna diskusija... ti i samiot vikas da se ostavat emociite na strana, a vo onoj moment koga ke se prezentiraat fakti i brojki stanuvas emotiven?