Со полиуретански не се укрутва вожња нешто? Ќе ја однесам да ја видат на гумици на балаштрангла ако не можи и уште едно растурање ќе има да ги подмачкан чаурите секако му го зедов редот:) Друга работа колку треба да е стегнат делот кај шо се се спојува виљушката со телото (како на сликата)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Со PU не се укрутува вожњата. Имав доста делови на предница и на задница на 166-ката од PU. Си бара посебна филозофија, растуриш исчистиш подмачкаш, што би се рекло тинтрање од време на време, нешто што со стандардно подвозје не го правиш. Вожњата е поконцизна, добиваш подобар риспонс на команди и промена на правец. Сега би одел пак на фул PU подвозје, ама... кој има време за тоа сеа...
За проект кола или weekend drive, секогаш би одел на PU.
Што се однесува до штрафовите на вилушките, како што кажа
@dbl.dzo, не премногу, ама доволно. Околу 50Nm е доволно. Тие шрафови се со најлонски осигурач, нема да се отшрафат лесно, но провери ја затегнатоста после околу 1000км.