Дали сите сензори за контрола на палењето се фиксни, односно дали имаат шлиц за фино подесување? Дали си го измерил сигналот на сите сензори кои може да имаат удел во палењето? На пр. сензорот за темп на вода и воздух имаат делумна (3-4 степени) улога во контола на палењето. Провери со унимер, дали на угасена кола (со даден контакт) при надворешна температура од пр. 30Ц го даваат точниот напон или отпор за таа температура.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
ништо нема шлиц за фино подесување, дури предходно пред мене сопствениците правеле шлиц на разводникот, но џабе е кога дури и кога беше со разводник палењето беше регулирано електронски. како и да го мрдаш разводникот немаше разлика бидејќи палењето е регулирано од crankshaft angle сензор, maf сензор и throttle position.
измерен е сигналот од сензорите што се мери + имам и дијагностика за мојата кола (со која ги направив графиците погоре), на сензорот за вода пробано е и со отпорник од 330 оми (да симулира 80 или 90c не се сеќавам точно), палењето повторно не е како што треба. сензорите може да ги отфрлиме. некаде механички е утната работата, но каде?