Автор Тема: Audi S-Tronic  (Прочитано 6506 пати)

Отсутен vanenaumovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Audi S-Tronic
« на: 08 Август 2018, 08:56:49 am »
Zdravo na site, sakam da ve prasham shto mislite kako e pravilno ili ako nema pravilo kako e podobro i kako go boli pomalku menjacot na A4 B8 2011 so S-Tronic 7 brzini. Primer na semafor podolgo vreme da se drzi silno na kocnicata ili da se izvadi vo neutral. Imam chitano site razlicno razmisluvaat pa nekoj ako e po zapoznat so ova da kazi. Fala  :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29605
    • CARclub.mk
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #1 на: 08 Август 2018, 09:07:08 am »
Хм. Ај ќе пробам да добијам поконкретен одговор. Во секој случај, јас практикувам кога возам кола со автоматски менувач и сум на семафор подолго време да префрлам во N, чисто за да не морам да држам кочница и да ги заслепувам тие позади мене.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 788
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #2 на: 08 Август 2018, 09:17:19 am »
Еве нешто... :)

Its best to shift an automatic transmission into Neutral at red lights?

THIS IS NOT TRUE!

VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #3 на: 08 Август 2018, 09:32:09 am »
Модерните автоматици сами ставаат во Н на семафор.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #4 на: 08 Август 2018, 09:35:41 am »
Остај ти модерни автоматици.
Овде за ауди се прашува.

:D

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #5 на: 08 Август 2018, 18:54:34 pm »
ја колку што знам за „немодерните“ аутоматици е секогаш подобро да го држиш на кочница, отколку да го избацуваш во лер. така сум практикувал со сите што сум ги возел и никогаш немало проблем

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1782
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #6 на: 08 Август 2018, 23:41:24 pm »
Јас кога купив автоматик го прашав мајсторот кој ми менуваше масло на менувачот истото прашање и ми рече дека подобро е да држиш на кочница отколку да ставаш во неутрал или паркинг. Кај мене има многу добра функција на кочницата, кога ќе стиснам посилно на педалата си останува стегната кочницата се додека не дадам гас за да тргнам и тоа си го практикувам секогаш.

Отсутен vanenaumovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #7 на: 09 Август 2018, 18:09:59 pm »
Јас кога купив автоматик го прашав мајсторот кој ми менуваше масло на менувачот истото прашање и ми рече дека подобро е да држиш на кочница отколку да ставаш во неутрал или паркинг. Кај мене има многу добра функција на кочницата, кога ќе стиснам посилно на педалата си останува стегната кочницата се додека не дадам гас за да тргнам и тоа си го практикувам секогаш.

A shto kola e tvojata?
Sepak seushte neznam za kaj mene deka e S-Tronic a toa e dual clutch i koke ja drzham kocnicata se oseka duri i na board kompjuterot kazhuva od 1.6 l/h i nagore, a koke ja izvadam vo Neutral toa pagja na 0.9-1.0-1.1 i slichno.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5831
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #8 на: 09 Август 2018, 19:41:54 pm »
Јас би ја ставал во неутрал,не за џабе е ставено "неутрал"

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1782
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #9 на: 09 Август 2018, 19:48:47 pm »
Јас кога купив автоматик го прашав мајсторот кој ми менуваше масло на менувачот истото прашање и ми рече дека подобро е да држиш на кочница отколку да ставаш во неутрал или паркинг. Кај мене има многу добра функција на кочницата, кога ќе стиснам посилно на педалата си останува стегната кочницата се додека не дадам гас за да тргнам и тоа си го практикувам секогаш.

A shto kola e tvojata?
Sepak seushte neznam za kaj mene deka e S-Tronic a toa e dual clutch i koke ja drzham kocnicata se oseka duri i na board kompjuterot kazhuva od 1.6 l/h i nagore, a koke ja izvadam vo Neutral toa pagja na 0.9-1.0-1.1 i slichno.

Mercedes 7G-Tronic. Кај мене нема моментална потрошувачка, но претпоставувам дека и кај мене кога држам на кочница а менувачот е во D, потрошувачката е поголема. Бидејќи сепак моторот и менувачот се спремни да движат , но ги спречуваме со кочницата.

Кога мајсториве прават сервис на менувачот, го загреваат маслото на менувачот со тоа што шалтаат в место R-N-D и обратно додека не ја постигнат саканата температура. Што значи,  кога шалташ се случува некој отпор во менувачот кој го загрева маслото, за разлика ако стои во D додека чекаш во место го нема тој отпор. Не сум машинец ама ова го објаснувам од тоа што ми го кажа мајсторот и од гледање додека чекав во сервисот.

Јас по навика кога чекав на семафор ја ставав во N бидејќи навикнат на мануелен менувач мислев дека така е подобро. Откако ми кажа мајсторот, сега ја оставам секогаш во D додека сум на семафор. Дали е правилно или не нека кажи некој кој знае како точно функционира менувачот.

Макар што не знам дали до толку треба да се замараме, со оглед дека кога правиш кик-даун шалта 2-3 подолу, ги цеди до крај и сл :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #10 на: 09 Август 2018, 20:14:50 pm »
Баш ДСГ/СТроник/ПДК треба да притиска куплунг и става во леер на семафор и старт-стоп системот го гаси моторот. Кога сакаш да тргне, пали мотор, става во прва брзина и тргнува.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #11 на: 09 Август 2018, 21:04:31 pm »
Да не ја држиш ептен слабо стисната па затоа да ти кажува толку висока просечна? И да не ти кажува л/100км затоа што над 1л/ч е многу.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #12 на: 10 Август 2018, 11:12:43 am »
7:15


Кај мене ако не се движи колата или ако не давам гас аналогниот индикатор за моментална потрошувачка е на 0, ама дигиталниот кој мери просечна покажува зголемена потрошувачка, затоа што седи во место а троши гориво, ама не сум мерел дали троши повеќе во D или N. Исто читав и дека при целосно застанување и држење на кочница сам си префрла во N.

Само aко знам дека ќе чекам подолго време во место ја ставам во N за да не држам кочница, инаку нема логика аутоматик ако на секој семафор мењаш D/N.

Јас би ја ставал во неутрал,не за џабе е ставено "неутрал"

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Neutral е за шлепање и сервис.

Јас кога купив автоматик го прашав мајсторот кој ми менуваше масло на менувачот истото прашање и ми рече дека подобро е да држиш на кочница отколку да ставаш во неутрал или паркинг. Кај мене има многу добра функција на кочницата, кога ќе стиснам посилно на педалата си останува стегната кочницата се додека не дадам гас за да тргнам и тоа си го практикувам секогаш.
Како не им текнало на баварциве тоа :( најбоље идеја.
« Последно менување: 10 Август 2018, 11:31:22 am Molec »


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5009
  • The Spartan General
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #13 на: 10 Август 2018, 11:34:19 am »
Како не им текнало на баварциве тоа :( најбоље идеја.
Ако имаш hill-assist би требало да е така. НО... Кај мерцедес е тоа малце и како страничен ефект поради ножната “рачна“ кочница. Стиснеш посилно и задните кочници ја држат колата додека не тргне.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Audi S-Tronic
« Одговори #14 на: 10 Август 2018, 11:40:12 am »
Како не им текнало на баварциве тоа :( најбоље идеја.
Ако имаш hill-assist би требало да е така. НО... Кај мерцедес е тоа малце и како страничен ефект поради ножната “рачна“ кочница. Стиснеш посилно и задните кочници ја држат колата додека не тргне.
Има hill-assist ама работи само на угорница.