Не би очекувал премногу од изолација со дебелина од 3 мм. Подобрување веројатно ќе има, но за „мерцедес“ филинг треба подебело
(изолација со дебелина X милиметри теоретски ќе пригуши само звуци со бранова должина помала или еднаква на X)
Поентата е да се отежне материјалот на кој се лепи со тоа што слично на динамат се додаваат 5кг по метар квадратен. Разликата е доста голема кај возила кои се нетретирани. Всушност тоа е разликата меѓу подношљива и неподношљива кола. Не дека едно парче ќе ти заврши работа туку дека треба да се обложи површината. На некои места да се додаде и два-три слоја.
За возила конкретно сум забележал како се однесуваат стари коли (буба) кои изворно немале никаква изолација, и потоа со залепен материјал на целиод под, два слоја на полумесеците, на кровот, на фаерволот, на вратите. Разликата во се е огромна, зошто и зафатот е огромен. Добиваш неописливо чувство на осет дека се наоѓаш во нова модерна кола од типот на Голф 7, а всушност седиш во стара буба. Сите го викаат истото на странскиве форуми каде што се користат при реставрации. Кај модерни коли осетот е веќе очекуван од патникот, и е помал ефектот. Со нови кедери, стегнато се. Ако ја искусиш колата со затворени очи, од отварање врата, затварање врата до вожња нема да погодиш за која кола се работи со сигурност освен ако не го препознаеш звукот на моторот.
Битумен се користи за постигнување на истата поента, отежнување.
Ако јас се прашувам, на пример. Ако колата е веќе отворена, и дошло ред за ставање изолација јас во ниеден можен момент нема да помислам да уштедам на 100-200 евра за изолацијата. Па дури и кај нови коли би додал, ако сметам дека операцијата е лесна за изведување. Макар и резултатот да е мал. Ако имам можност секако би ставил поприлично материјал за отежнување, а потоа и материјал за апсорпција. Зошто „реално“ тоа е големата разлика меѓу мерцедес А класа и мерцедес ЕС класа.
Добри цени:
Децибел ретко имаат суровини на лагер. Имаат добри опции, но речиси секоја количина поголема од еден квадратен метар треба да се нарачува.
Тоа не е никаков проблем во реон како Македонија. Круцијално е некој да може да го донесе тоа што треба по конкретна цена, а дали ќе почекаш две недели е многу помал проблем.
Со оглед на тежината на изолацијата која треба да би се нарачувала, цените за транспорт се огромни. Имањето на фирма која ќе го понуди кај нас е есенцијално за некој да се нафати да се занимава. А 1000 денари по квадрат е релативно прифатлива сума, за разлика од тоа што инаку само шипинг ќе те фати толку.