Автор Тема: Вадење на DPF и гасење софтверски?  (Прочитано 14898 пати)

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Вадење на DPF и гасење софтверски?
« на: 21 Април 2018, 10:51:22 am »
Сакам да го извадам DPF то и софтверски да го изгасам. Некој предлог за добро место каде да однесам возилото?
Поздрав :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #1 на: 21 Април 2018, 10:55:48 am »
На преса.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #3 на: 21 Април 2018, 12:00:37 pm »
На преса.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Гениј е затоа што ако го изгасиш дпф от треба да ти ја исклучат колата од сообраќај. Проблемот со дпф не е од вчера ама упорно се купуваат дизели за низ град и се гаси дпф после, доста се гушиме со самите возила што се стари па уште вие фалите да изгасите дпф.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #4 на: 21 Април 2018, 12:05:16 pm »
Во Автотек мислам дека би завршил работа. Јави се и прашај или најдобро појди директно таму.

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10301.0.html


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #5 на: 21 Април 2018, 17:11:49 pm »
Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.

Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.

Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда  како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.

И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.

За што кола се работи?
« Последно менување: 21 Април 2018, 17:24:04 pm AUUU »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #6 на: 21 Април 2018, 17:27:53 pm »
ти пратив пп

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #7 на: 21 Април 2018, 21:35:38 pm »
Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.

Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.

Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда  како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.

И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.

За што кола се работи?


Ако не се лажам, и како што се има во мноооооогу наврати покажано и докажано, на форум секој има право да коментира.

Зашто би застанал позади ауспух при регенерација на ДПФ? Што те кошта на одредени интервали да отидеш малку на обиколница? Да не е случајно воена тајна дека у принцип било кој дизел, а особено тие со ДПФ треба да се изнесат надвор од град за да се „издуваат“ малку?

Треба да научите што купувате кога купувате, а не само да се купи нешто ради реда, па после да се „барало чаре“.

Чул те Господ за болдираното.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #8 на: 21 Април 2018, 22:09:45 pm »
Колку што знам, АКТИВНА регенерација ретко може да биде завршена во услови на градска вожња, а по неколку неуспешни, се знае што следи.

Сите забораваат дека дпф ПАСИВНО се регенерира со почести и подолга вожња на отворено.

Па дајте, жртвувајте некое литро, прошетајте се до некаде, макар на кафе. Не бидете оптеретени со ненормални ниски просеци на потрошувачка. На крај краеви затоа сте купиле дизел.

Или не?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #9 на: 21 Април 2018, 22:53:57 pm »
Јас си ги вадам колите еднаш месечно на обиколница. Едната ми нема DPF, ама убаво е малку да се „изчистат“ сите компоненти.

Речиси редовно се уклучува DPF-от едно 10-тина минути кај BMW-то и се си поминува во најдобар ред.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #10 на: 21 Април 2018, 23:05:54 pm »
Јас си ги вадам колите еднаш месечно на обиколница.  :)Едната ми нема DPF, ама убаво е малку да се „изчистат“ сите компоненти.

Речиси редовно се уклучува DPF-от едно 10-тина минути кај BMW-то и се си поминува во најдобар ред.
И на Бензинците им е потребно еднаш месечно да отворат "плуќа", не па дизели. :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #11 на: 21 Април 2018, 23:27:07 pm »
Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.

Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.

Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда  како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.

И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.

За што кола се работи?


Ако не се лажам, и како што се има во мноооооогу наврати покажано и докажано, на форум секој има право да коментира.

Зашто би застанал позади ауспух при регенерација на ДПФ? Што те кошта на одредени интервали да отидеш малку на обиколница? Да не е случајно воена тајна дека у принцип било кој дизел, а особено тие со ДПФ треба да се изнесат надвор од град за да се „издуваат“ малку?

Треба да научите што купувате кога купувате, а не само да се купи нешто ради реда, па после да се „барало чаре“.

Чул те Господ за болдираното.

-потписот на МАРЈАН-

Не паламудете џабе, секој месец ја возев по 500км отворено и уште 100км у град. Прво ЕГРот рикна на 70.000, а после него у ДПФ на 90.000. е сега да се ставеше нов ЕГР можда ДПФот уште ќе тераше, ама за мене е булшит да се става во кола толку битен дел да трае 50-70.000км, зборам за VW.

Значи не правам муабет за 700-800.000км него за релативно нови коли!

После возење до БТ и назад до Ск и газење на Плетвар се случуваше да почне регенерација на првите семафори у Скопје. Така да не ти држи муабетот со учењето што да купиме, а дали во ЕУ се поретки ваквите случаи заради квалитетот на нафтата или нешто друго не би знаел,ама сигурно ги има. На крај краева има закон кој те обврзува да имаш исправно возило со издувни гасови во одредени рамки независно од километражата и староста, и тоа е сосема ОК.

Ама не е само кај VW таква заебанција, кај комшијата на инсигниа, 80.000 исто проблем со ДПФ, кај @astra08 исто на крузот се пали ДПФ и по два пати за 500км, а не е ништо менувано. Едноставно таа технологија на намалување на загадување кај дизелите има рок на употреба и тоа е, фабриките се свесно, ама ги заболе, битно им е да исполнува норми на излез од фабрика и што помалце трошок во гаранција.

Иначе регенерацијата почнуваше сама и во град и при паркирање во гаража имаше осетно повеќе издувни гасови, па после ден две се палеше сијаличката, па ајд на обиколница. Како зачестуваше ми стана јасно дека му дошол крајот на ДПФот.

Тоа што сеуште нема проблем не значи дека нема да го имате, него е само прашаежње кога ќе го имате, Веле ќе мора да го смени неговиот затоа што го обврзува законот, а останативе баш ме интересира што ќе направат...

Затоа златен бензин со турбинче, никакви заебанции со загадување, потрошња како дизел, кај и да е и цената ќе ја изедначат....

И за крај за неупатените има разлика помеѓу дизел со исправен систем на согорување без ДПФ и ова што фабрички не ни има ДПФ:



Отсутен Co9099

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #12 на: 21 Април 2018, 23:46:36 pm »
Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.

Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.

Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда  како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.

И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.

За што кола се работи?

Зборуваш за Автотек?
Инаку, се работи за 325d 2007ма.
На 110,000 км прв пат ми се упали ДПФ. Го чистев тогаш.
Па пак ми се упали на 180,000км го чистев пак.
Сега сум на 235,000 и пак ми се упали. ДПФто е толку старо што чистење и регенерирање веќе не му помага и јас би сакал да не го тргам (инаку немаше да се замарав со чистење) али купување нов е финансиско-самоубиство, репарирани почнуваат од $500 па нагоре, барем да ги ослободеа од царина и ддв.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4904
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #13 на: 22 Април 2018, 00:13:21 am »
Ренолците на 160 000км препорачуваат да ставиш нов. Новиот на западен пазар кошта 350-400е што не е така страшна бројка.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7024
Одг: Вадење на DPF и гасење софтверски?
« Одговори #14 на: 22 Април 2018, 00:13:45 am »
Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.

Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.

Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда  како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.

И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.

За што кола се работи?

Зборуваш за Автотек?
Инаку, се работи за 325d 2007ма.
На 110,000 км прв пат ми се упали ДПФ. Го чистев тогаш.
Па пак ми се упали на 180,000км го чистев пак.
Сега сум на 235,000 и пак ми се упали. ДПФто е толку старо што чистење и регенерирање веќе не му помага и јас би сакал да не го тргам (инаку немаше да се замарав со чистење) али купување нов е финансиско-самоубиство, репарирани почнуваат од $500 па нагоре, барем да ги ослободеа од царина и ддв.
Да Автотек, помини кај нив, се наоѓаат во Геге, одма лебо после надвожњакот од Влае према Драчево.