Јас го извадив кај нив, и егрот, и чипување.
Дечките си ја знаат работата. Јас сум задоволен од сработеното.
Остај ги овие погоре што паметуваат, ама никој од нив не отишол и не купил нов ДПФ! Лесно е да се продаваш памет и да возиш бензинец од 99та или 1.9тди без ништо. Ретки се со муда како Симо и Марјанот да купат квалитетен бензинец, они имаат право и да коментираат.
И јас се слагам дека не е ОК да се загадува и онака загаденото ни Скопје...али нека застане некој позади ауспух додека прави регенерација ДПФот и нека ме убеди дека не загадува со ДПФ, а кај мене почна да прави на секои 2 недели. И чаре стручњаци?
Нека се донесе закон, нека не исклучат сите што не сме еуро 6 и поштено ќе си купиме UP и Клио.
За што кола се работи?
Ако не се лажам, и како што се има во мноооооогу наврати покажано и докажано, на форум секој има право да коментира.
Зашто би застанал позади ауспух при регенерација на ДПФ? Што те кошта на одредени интервали да отидеш малку на обиколница? Да не е случајно воена тајна дека у принцип било кој дизел, а особено тие со ДПФ треба да се изнесат надвор од град за да се „издуваат“ малку?
Треба да научите што купувате кога купувате, а не само да се купи нешто ради реда, па после да се „барало чаре“.
Чул те Господ за болдираното.
-потписот на МАРЈАН-
Не паламудете џабе, секој месец ја возев по 500км отворено и уште 100км у град. Прво ЕГРот рикна на 70.000, а после него у ДПФ на 90.000. е сега да се ставеше нов ЕГР можда ДПФот уште ќе тераше, ама за мене е булшит да се става во кола толку битен дел да трае 50-70.000км, зборам за VW.
Значи не правам муабет за 700-800.000км него за релативно нови коли!
После возење до БТ и назад до Ск и газење на Плетвар се случуваше да почне регенерација на првите семафори у Скопје. Така да не ти држи муабетот со учењето што да купиме, а дали во ЕУ се поретки ваквите случаи заради квалитетот на нафтата или нешто друго не би знаел,ама сигурно ги има. На крај краева има закон кој те обврзува да имаш исправно возило со издувни гасови во одредени рамки независно од километражата и староста, и тоа е сосема ОК.
Ама не е само кај VW таква заебанција, кај комшијата на инсигниа, 80.000 исто проблем со ДПФ, кај @astra08 исто на крузот се пали ДПФ и по два пати за 500км, а не е ништо менувано. Едноставно таа технологија на намалување на загадување кај дизелите има рок на употреба и тоа е, фабриките се свесно, ама ги заболе, битно им е да исполнува норми на излез од фабрика и што помалце трошок во гаранција.
Иначе регенерацијата почнуваше сама и во град и при паркирање во гаража имаше осетно повеќе издувни гасови, па после ден две се палеше сијаличката, па ајд на обиколница. Како зачестуваше ми стана јасно дека му дошол крајот на ДПФот.
Тоа што сеуште нема проблем не значи дека нема да го имате, него е само прашаежње кога ќе го имате, Веле ќе мора да го смени неговиот затоа што го обврзува законот, а останативе баш ме интересира што ќе направат...
Затоа златен бензин со турбинче, никакви заебанции со загадување, потрошња како дизел, кај и да е и цената ќе ја изедначат....
И за крај за неупатените има разлика помеѓу дизел со исправен систем на согорување без ДПФ и ова што фабрички не ни има ДПФ: