Автор Тема: Hyundai i10 1.1mpi 2011  (Прочитано 52081 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10184
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #315 на: 22 Февруари 2025, 12:26:51 pm »
Ајде и оваа тема да ја живнам.
За разлика од i30, кај i10 има повеќе настани, воедно мала критика за Монбат.

Крај на јули приметив дека се ресетира дневната километража, симптом дека бара нов акумулатор. Се јавив во Монбат за да ставам ист акумулатор, немале на лагер, ќе добиеле почеток на август...во ред, и така планирав 3 недели летување во Грција.
Се вратив од Грција, сеуште немале, наредна недела ќе добиеле...
Нејсе, точејки гориво во i30 на МП на Партизанска, ми паѓа во око изложен Монбат. Проверувам шифри и позиции на клеми, баш таков ми треба, супер, и плус попат ќе ги искористам  насобраните поени од Верна.

Потоа следеше тековна регистрација во вкупен износ од 7.967 денари.

Потоа и мал сервис на 65.300 км
1.380- 3л уље Шел 10/40
   331- филтер уље
   881- филтер воздух
1.670- десен стабилизатор
1.200- работна рака
Или вкупно 5.462

Би додал дека фаровите што Тане ги полираше и заштити со фолија се сеуште стакло
« Последно менување: 22 Февруари 2025, 12:43:53 pm Mikius »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10184
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #316 на: 06 Март 2025, 15:55:36 pm »
Завчера невестата се пожали дека педалата за куплунг почнала да вади звук на гребење.
Вчера сабајлето проверувам, нема ништо.
На враќање од работа повторно и се појавил звукот. Повторно проверувам, има звук, ама ништо драматично.
Денес ми се појави слободно време и решив да ја однесам на сервис.
Се појавила деформација на сајлата, оттука потекнувало стружењето.
2.300 сајла за куплунг
1.500 работна рака

Не дека беше отежнал куплунгот, ама сега е путер, исто како кога беше нова колата.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #317 на: 06 Март 2025, 17:56:29 pm »
На Сузукито ради таа сајла и сет квачило сменив.

Ама ако, не ми е криво.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10184
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #318 на: 06 Март 2025, 19:37:14 pm »
На Сузукито ради таа сајла и сет квачило сменив.

Ама ако, не ми е криво.
Поради лоша дијагноза или?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #319 на: 07 Март 2025, 09:51:46 am »
Не беше лоша дијагноза, веќе набавив сет квачило, уље во менувач и сајла, јер нешто кога сервисирам, се трудам да сервисирам како што треба.

Иницијативата беше моја, комплетно, ради мирна глава.

Муабетот ми беше - да беше некој друг, уместо 300+ евра, ќе поминеше со 25 евра трошок, а ќе добиеше 90% од мојот резултат со вложени 300+ евра.

А инаку, состојбата на сајлата се виде по нејзино вадење.

Присутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1893
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #320 на: 07 Март 2025, 10:07:23 am »
кој се симптомите на лоша сајла сем звукот, тешко влага во брзина или

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10184
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #321 на: 07 Март 2025, 10:20:49 am »
Состојбата не сајлата не е поврзано со тешко влегување во брзина.

Звук и тешка педала би биле симптоми на оштетена сајла.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #322 на: 07 Март 2025, 10:37:22 am »
кој се симптомите на лоша сајла сем звукот, тешко влага во брзина или

Ептен тешко влегување во брзина, претежно прва и рикверц, до привремено "разработување" на 'рѓосаната сајла.

И тешка педала.

Состојбата не сајлата не е поврзано со тешко влегување во брзина.

Звук и тешка педала би биле симптоми на оштетена сајла.

Поврзано е, пошто 'рѓосаната сајла знае да не повлече доволно за да одвои квачилото.

На Сузукито беше усукана од 'рѓа, а со тоа и малку скратена, доволно за да се поремети куплунгот, како и претерано да стврдне педалата.

Од фабричкиот сет квачило, ептен видливо и неопходно за замена беше друк лагерот. Ламелата и корпата имаа уште живот. Не многу, ама имаа, што ми кажува дека голем дел од заебанцијата со мењачот беше сајлата.