Ајде и оваа тема да ја живнам.
За разлика од i30, кај i10 има повеќе настани, воедно мала критика за Монбат.
Крај на јули приметив дека се ресетира дневната километража, симптом дека бара нов акумулатор. Се јавив во Монбат за да ставам ист акумулатор, немале на лагер, ќе добиеле почеток на август...во ред, и така планирав 3 недели летување во Грција.
Се вратив од Грција, сеуште немале, наредна недела ќе добиеле...
Нејсе, точејки гориво во i30 на МП на Партизанска, ми паѓа во око изложен Монбат. Проверувам шифри и позиции на клеми, баш таков ми треба, супер, и плус попат ќе ги искористам насобраните поени од Верна.
Потоа следеше тековна регистрација во вкупен износ од 7.967 денари.
Потоа и мал сервис на 65.300 км
1.380- 3л уље Шел 10/40
331- филтер уље
881- филтер воздух
1.670- десен стабилизатор
1.200- работна рака
Или вкупно 5.462
Би додал дека фаровите што Тане ги полираше и заштити со фолија се сеуште стакло