Автор Тема: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang  (Прочитано 4539 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #1 на: 03 Април 2018, 11:21:47 am »
Го живееш сонот на Стратро!

Иначе Мустангов дефинитивно изгледа нај складно од сите маслкарс.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #2 на: 03 Април 2018, 11:27:09 am »
V8 звукот.Мх мх мх.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #3 на: 03 Април 2018, 11:29:23 am »


The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #4 на: 03 Април 2018, 11:43:12 am »
Како се пластиките? Се навалувa ли у кривини? Ручната закачуе ли? ;D

Го живееш сонот на Стратро!

Иначе Мустангов дефинитивно изгледа нај складно од сите маслкарс.

Ова не е мустанг, ова е заебанција, 2300 кубика турбо, многу далеку од мустанг.
...али затоа оној вториот.. ммммх
« Последно менување: 03 Април 2018, 11:49:11 am Tischläufer »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #5 на: 03 Април 2018, 11:53:13 am »
Го живееш сонот на Стратро!

Иначе Мустангов дефинитивно изгледа нај складно од сите маслкарс.

Да, добро изгледа - иако мене ми изгледаше подобро пред фејслифтот. Ова е некако.. Не знам, не ми изгледа толку добро.

Како се пластиките? Се навалувa ли у кривини? Ручната закачуе ли? ;D

Го живееш сонот на Стратро!

Иначе Мустангов дефинитивно изгледа нај складно од сите маслкарс.

Ова не е мустанг, ова е заебанција, 2300 кубика турбо, многу далеку од мустанг.
...али затоа оној вториот.. ммммх

Пластиките не се на ниво на европските конкуренти, и тоа се забележува - ама не е страшно. Дааалеку, дааалеку подобро од генерација-две постарите верзии на Мустанг.

Во кривини не се навалува.

Јас не би го хејтал 2.3 мустангот. Да, 5.0 V8 е вистинската опција, ама ни 2.3 не е воопшто лош.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #6 на: 03 Април 2018, 11:54:09 am »
Да имам на претек би одел на FM 5.0 В8 Аутоматик плав, некабриолет.

Ајт со здравје.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #7 на: 03 Април 2018, 11:55:24 am »
Најверојатно тоа би бил и мојот избор. Ја можда би земал кабриолет, нека има за убаво време.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #8 на: 03 Април 2018, 12:10:22 pm »
Ако имаш на претек 5.0,а буџет варијанта 2.3.Има одлични бројки е сеа шмекот го нема.Разумен компромис.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #9 на: 03 Април 2018, 12:31:50 pm »
Црвен coupe... 5.0 V8, мануелец. Thank you.


Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #10 на: 03 Април 2018, 23:05:09 pm »
Убава е колава Мустанг па нека е слаб мотор ама за во МК е сосема доволно , но повеќе ми се допаѓа класичните тие ми се поубави и не ми треба компјутери ,чипови и други глупости само класиката е закон и тамам трета светска војна ништо не му може на класичните коли поради ЕМП оружја еве како на сликава инаку е Шелби




Sent from my iPad using Tapatalk

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #11 на: 03 Април 2018, 23:31:20 pm »
Ако веќе ставаме желби, јас би ова:


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #12 на: 03 Април 2018, 23:47:46 pm »
@zeroSignal јас мислам дека она што го прави Мустангот - Мустанг е баш V8 атмосферецот. Екобустот претпоставувам дека е наменет за некои европски снобови, да се тешат дека се еко-френдли, ама не е тоа тоа. Кажи ми, 2.3 екобустот каква акустика има низ ауспух?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #13 на: 04 Април 2018, 09:50:21 am »

Еве фино доловена разлика, со тоа што ова е на cold start, па звукот не е баш како што треба ни кај едната ни кај другата кола. Секако, V8 атмосферецот звучи подобро, и дефинитивно го има оној V8 шарм што Mustang би требало да го има.

Е сега.. За да биде јасно - inline-4 во Мустанг не е богохулие - и уствари, не е прв пат Ford да стави 4-цилиндерски мотор во Мустанг. Името Mustang е прв пат искористен за Ford-ов концепт во (мииииииииислам) 1960-та година, каде бил поставен mid-mounted V4. Понатаму, во 80-ти години се вградувал турбо-бензинец со четири цилиндри (дури мислам дека и тој беше 2.3-литарски), и тој мотор дури имал повеќе сила од тогашниот V8 (2.3 турбо моторот имал мислам околу 180 коњски сили, V8 атмосферецот околу 160...).

Така да.. Mustang со 4 цилиндри и турбо не е ништо ново. Интересното е што ентузијастите и тјунерите многу го фалат 2.3-литарскиот EcoBoost - полесен е 50-тина кила врз предната оска (иако според некои податоци што ги гледав, разликата може да биде и 100+ кила), плус моторот е супер за тјунинг пошто е фабрички со турбо и не му требаат дополнителни контролери, CPU-а, итн. Overall, Mustang EcoBoost повеќе го споредуваат со европските конкуренти, а Mustang GT е sledgehammer musclecar.

Добри тјунери вадат reliable 350-380 коња, 500+ Nm. Што воопшто не е лошо.

Јас не би имал никаков проблем со Mustang EcoBoost. Би уживал во него секој ден.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Возење: 2018 Ford Mustang
« Одговори #14 на: 04 Април 2018, 09:53:34 am »
Од 1979 ако не се лажам до 1993 имаа 2.3 атмосферец и турбо. Fox body како и да се викаше.