Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 51880 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #225 на: 02 Април 2018, 11:03:49 am »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
При моторно кочење, кога ќе паднат вртежите на таа точка, и двете хјундаи што ги имам, компјутерот додава малку гас за да не дојде до трокирање, воедно те предупредува преку тој трзај дека си во несоодветен пренос.
Тж

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #226 на: 02 Април 2018, 11:19:50 am »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Извор карлаб: Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Извор форд.мк (ценовник): 1.5l EcoBoost (150КС) M6 18.500

Ако сакаш нешто поскап модел, автоматски добијаш 4.000 банки попуст: Акција

Цени за лагери и полуосовини, не ме занимаат, пошто двете коли кажав на интернет сум ги видел, како и нивните цени.

Едит: ааах, да, моментот на „голф си е голф“... не се споредуе со ништо.. Немој така друже мармлад :)
Фокусот има 150кс, 4 цилиндри, мултилинк позади и све механички боље од голфот.

ST Line со "тиња" 1.0 ЕcoBust 125KS https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ford/ford-focus-st-line-15t-ecoboost-2017-review/  MIDA: 17.700 List Price, освен ако не си во категорија "Голф си е Голф!".

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #227 на: 02 Април 2018, 11:46:47 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

Пиши ливче. Јас пишев Х ;D

Пола се „За“, пола „Против“ ;D

Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно :D

Видела жабата кренала ногата :)


Тие што се прoтив, колата ја виделе само на интернет.
Многу ми е трагикомично што хејтерите и нивните малоумни теории дека 121кс и 209Нм во 1.0Л се понашаат како 0.8Л Матиз. Додека  е во БУСТ, моторот се понаша ОДЛИЧНО, тегне како дизел од 1500RPM, а врти како спортски бензинец без проблем над 6000RPM (за разлика од 1.4тси кои губеше душа многу порано). Проблемот е во тие 800-1500RPM кои НИКОЈ не ги спомна, а се проблематични.
Моторот има мака само за вожња во ГРАД, а не на Плетвар, Стража, 4ца во кола на одмор, и глупи к*ротреисни муабети...
Како тоа има мака? Го возеше? Си има микролаг на почеток под 1500рпм. Како и секој турбо мотор. Само новиве имаат бајаги помалку лаг и влечат од бајаги пониско. Дека има „мака“ никако нема да се сложам затоа што воопшто не делува така. Споредено со атмосферец има лагче, ама споредено со повеќето турбаши има помалку лаг од нив. Незнам ни зошто дискутираме за лаг во ова време кога тоа е скоро неприметно. Ќе помисли некој дека „мака“ и „лаг“ ќе биде како Ево старо. Воопшто не е така случајов.
Го возам, затоа и давам мислење. Проблемот е што моторт на тие вртежи има Nm да придвичи фичо.
Во пракса, пр. 1. При излез од кривина во 2ра брзина на некои си 1000рпм, колата е господе боже, не се придвижува, дури на моменти бара МЕЃУГАС.
пр. 2. Колата успорува на некои си 15кмч, менувачот уште е во 3та (2ра во зависност од брзината), моторот на некои 900-1000рпм. Пушташ кумплунг, моторот кашла, компјутерот автоматски ти го гаси моторот (на било кој атмосферец и со 600-700 RPM, моторот си продолжува да работи и колата движи без проблем). Стискаш кумплунг до крај, моторот автоматски стартува, мораш во прва за да продолжиш.
пр. 3. При спор сообраќај, се доведуваш во ситуација да мора да возиш во прва брзина (убаво да ја залеташ) на над 2000RPM, бидејќи ако смениш во втора под <=2000рпм, влагаш во режим каде што аутото движи (не движи) со иста брзина 1-2 секунди.

@marmlad Dali dobro razbrav deka seto ova sto go nabroja e od konkretniov golf 1.0tsi?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #228 на: 02 Април 2018, 12:07:05 pm »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
Оффф, не дека ВОЗАМ, туку едноставно еднаш од 1000 менувања ќе се заборави, ќе се свртиш по некоја задница, телефон или пиво во рака... :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #229 на: 02 Април 2018, 12:09:19 pm »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
Оффф, не дека ВОЗАМ, туку едноставно еднаш од 1000 менувања ќе се заборави, ќе се свртиш по некоја задница, телефон или пиво во рака... :)
Ама објасни дека тоа не е при возење, него кога ќе се заборавиш. Зошто ствано при нормална.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #230 на: 02 Април 2018, 12:13:07 pm »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Извор карлаб: Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Извор форд.мк (ценовник): 1.5l EcoBoost (150КС) M6 18.500

Ако сакаш нешто поскап модел, автоматски добијаш 4.000 банки попуст: Акција

Цени за лагери и полуосовини, не ме занимаат, пошто двете коли кажав на интернет сум ги видел, како и нивните цени.

Едит: ааах, да, моментот на „голф си е голф“... не се споредуе со ништо.. Немој така друже мармлад :)
Фокусот има 150кс, 4 цилиндри, мултилинк позади и све механички боље од голфот.

ST Line со "тиња" 1.0 ЕcoBust 125KS https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ford/ford-focus-st-line-15t-ecoboost-2017-review/  MIDA: 17.700 List Price, освен ако не си во категорија "Голф си е Голф!".
Одличен, 3 :D

за @darko mk5 , Секој мотор со таа зафатнина на +1200кг при ниски off boost вртежи е господе боже. При секое притискање на кумплунг, компјутерот автоматски додава гас на 1250rpm.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #231 на: 02 Април 2018, 12:14:20 pm »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
Оффф, не дека ВОЗАМ, туку едноставно еднаш од 1000 менувања ќе се заборави, ќе се свртиш по некоја задница, телефон или пиво во рака... :)
Ама објасни дека тоа не е при возење, него кога ќе се заборавиш. Зошто ствано при нормална.
Ама ете влагаш во кривина со 10км/ч, прва ќе ја вратиш или со ќе излезеш со 1000 rpm во 2ра?

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #232 на: 02 Април 2018, 12:19:13 pm »
Се под 1500 рпм значи брзина подолу за мене...на 10 кмх нормално прва....освем ако не е дизељ.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #233 на: 02 Април 2018, 12:24:12 pm »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
Оффф, не дека ВОЗАМ, туку едноставно еднаш од 1000 менувања ќе се заборави, ќе се свртиш по некоја задница, телефон или пиво во рака... :)
Ама објасни дека тоа не е при возење, него кога ќе се заборавиш. Зошто ствано при нормална.
Ама ете влагаш во кривина со 10км/ч, прва ќе ја вратиш или со ќе излезеш со 1000 rpm во 2ра?
Угорница, удолница,рамно?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #234 на: 02 Април 2018, 12:29:50 pm »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.
Оффф, не дека ВОЗАМ, туку едноставно еднаш од 1000 менувања ќе се заборави, ќе се свртиш по некоја задница, телефон или пиво во рака... :)
Ама објасни дека тоа не е при возење, него кога ќе се заборавиш. Зошто ствано при нормална.
Ама ете влагаш во кривина со 10км/ч, прва ќе ја вратиш или со ќе излезеш со 1000 rpm во 2ра?
Зависи како бара колата. На Фиестата 1.4 тдци зуби ќе ти искрши на 900rpm готов си, нема назад. Си враќаш во 1ва и готово. А во случајов ако сметаш да треба да ја искинеш после кривината ќе вратиш во 1ва, во спротивно во 90% случаи би прошол со 2ра. :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #235 на: 02 Април 2018, 12:30:59 pm »
Затоа дизел отпаѓа у старт. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #236 на: 02 Април 2018, 12:42:29 pm »
Затоа дизел отпаѓа у старт. :)
И Mitsubishi Ево?

И како е моторот сега финално? Се на се земено кажи. Комплетен пакет.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #237 на: 02 Април 2018, 13:08:08 pm »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Извор карлаб: Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Извор форд.мк (ценовник): 1.5l EcoBoost (150КС) M6 18.500

Ако сакаш нешто поскап модел, автоматски добијаш 4.000 банки попуст: Акција

Цени за лагери и полуосовини, не ме занимаат, пошто двете коли кажав на интернет сум ги видел, како и нивните цени.

Едит: ааах, да, моментот на „голф си е голф“... не се споредуе со ништо.. Немој така друже мармлад :)
Фокусот има 150кс, 4 цилиндри, мултилинк позади и све механички боље од голфот.

ST Line со "тиња" 1.0 ЕcoBust 125KS https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ford/ford-focus-st-line-15t-ecoboost-2017-review/  MIDA: 17.700 List Price, освен ако не си во категорија "Голф си е Голф!".
Одличен, 3 :D

за @darko mk5 , Секој мотор со таа зафатнина на +1200кг при ниски off boost вртежи е господе боже. При секое притискање на кумплунг, компјутерот автоматски додава гас на 1250rpm.
Фордов е Алфа Ромео за Голфон :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #238 на: 02 Април 2018, 15:56:43 pm »
Затоа дизел отпаѓа у старт. :)
И Mitsubishi Ево?

И како е моторот сега финално? Се на се земено кажи. Комплетен пакет.
Си ги носи дизелските маани, те. мртов off boost, се друго одлично. Потрошувачка до кај 7.5л во најголемите гужви, а со домакинско возење во 12 ноќе, се симнува и до 5л. На отворено, потрошувачката до кај 130кмч е 5-5.5л (разликата од 5та и 6та брзина е 0.1Л/100), за над тоа се препорачува 1.6 tdi :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #239 на: 02 Април 2018, 17:14:22 pm »
Во прилог на претходните муабети:
Се возам предмалку со пријател на другар во неговата астра ( бензин) низ градов, и двајцава прават муабет како количето. Овој се жали дека уште кога ја купил нешто не му влече. Додека го кажува тоа убацува во 4та и вика гледај, стискам гас до даска и не мрда. Ѕирнав одпозади,Типов возеше едвај 40км/ч. ?!