Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 51883 пати)

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #210 на: 02 Април 2018, 09:26:07 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

Пиши ливче. Јас пишев Х ;D

Пола се „За“, пола „Против“ ;D

Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно :D

Видела жабата кренала ногата :)


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #211 на: 02 Април 2018, 10:03:13 am »
Деновиве баш ќе идам да ја пробам, ако не ме исфрлат . Немам намера у смокинг да им се појавам.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #212 на: 02 Април 2018, 10:15:26 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

Пиши ливче. Јас пишев Х ;D

Пола се „За“, пола „Против“ ;D

Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно :D

Видела жабата кренала ногата :)


Тие што се прoтив, колата ја виделе само на интернет.
Многу ми е трагикомично што хејтерите и нивните малоумни теории дека 121кс и 209Нм во 1.0Л се понашаат како 0.8Л Матиз. Додека  е во БУСТ, моторот се понаша ОДЛИЧНО, тегне како дизел од 1500RPM, а врти како спортски бензинец без проблем над 6000RPM (за разлика од 1.4тси кои губеше душа многу порано). Проблемот е во тие 800-1500RPM кои НИКОЈ не ги спомна, а се проблематични.
Моторот има мака само за вожња во ГРАД, а не на Плетвар, Стража, 4ца во кола на одмор, и глупи к*ротреисни муабети...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #213 на: 02 Април 2018, 10:17:57 am »
Јас сум против, сум ја видел само на интернет. И Форд екобуст сум го видел само на интернет ама не сум против :) Мислам дека за 1.5 екобуст треба да изброиш исто пари како за фелеров...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #214 на: 02 Април 2018, 10:18:52 am »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #215 на: 02 Април 2018, 10:21:02 am »
Малце поќе
Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #216 на: 02 Април 2018, 10:22:44 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

Пиши ливче. Јас пишев Х ;D

Пола се „За“, пола „Против“ ;D

Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно :D

Видела жабата кренала ногата :)


Тие што се прoтив, колата ја виделе само на интернет.
Многу ми е трагикомично што хејтерите и нивните малоумни теории дека 121кс и 209Нм во 1.0Л се понашаат како 0.8Л Матиз. Додека  е во БУСТ, моторот се понаша ОДЛИЧНО, тегне како дизел од 1500RPM, а врти како спортски бензинец без проблем над 6000RPM (за разлика од 1.4тси кои губеше душа многу порано). Проблемот е во тие 800-1500RPM кои НИКОЈ не ги спомна, а се проблематични.
Моторот има мака само за вожња во ГРАД, а не на Плетвар, Стража, 4ца во кола на одмор, и глупи к*ротреисни муабети...
Како тоа има мака? Го возеше? Си има микролаг на почеток под 1500рпм. Како и секој турбо мотор. Само новиве имаат бајаги помалку лаг и влечат од бајаги пониско. Дека има „мака“ никако нема да се сложам затоа што воопшто не делува така. Споредено со атмосферец има лагче, ама споредено со повеќето турбаши има помалку лаг од нив. Незнам ни зошто дискутираме за лаг во ова време кога тоа е скоро неприметно. Ќе помисли некој дека „мака“ и „лаг“ ќе биде како Ево старо. Воопшто не е така случајов.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #217 на: 02 Април 2018, 10:23:04 am »
Ај да не се докажуваме кој е попаметен. За моделите на ЛАГЕР, акциска цена за голфот е 15900евра + грди бандажи 15ки гратис. Отидете, проверете. Него фокус и голф да споредуваш...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #218 на: 02 Април 2018, 10:23:24 am »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Извор карлаб: Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Извор форд.мк (ценовник): 1.5l EcoBoost (150КС) M6 18.500

Ако сакаш нешто поскап модел, автоматски добијаш 4.000 банки попуст: Акција

Цени за лагери и полуосовини, не ме занимаат, пошто двете коли кажав на интернет сум ги видел, како и нивните цени.

Едит: ааах, да, моментот на „голф си е голф“... не се споредуе со ништо.. Немој така друже мармлад :)
Фокусот има 150кс, 4 цилиндри, мултилинк позади и све механички боље од голфот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #219 на: 02 Април 2018, 10:30:09 am »
Работата е што Фокус нема веќе. Така да беше бољи од голфов дефинитивно во се освен ентериер (иако со фејслифтов на голфов бајаги е отиден надоле ентериерот), ама отиде јабана. Останати се малку примероци и изборот е бајаги мал. Следниот ќе е здравје боже после Октомври и ќе е поскап.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #220 на: 02 Април 2018, 10:31:22 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

"Голф ко Голф!", а и "Голф си е Голф!". За оние кои што вреди било кој Голф за парите, вреди и овој. Тие што решиле да возат Голф треба да се решат дал ќе живеат на принцип на искуства од претходните две децении или ќе решат да ризикуваат и да уќарат(а може и да го јадат) тоа што "ти го продава" новиот технолошки бран и соодветно спремниот маркетинг. Со оглед дека дизеливе ќе ги закопаат во нормални земји, ќе одиш ли на плава или на црвена "таблета"? Другото е "мрсење му*".

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #221 на: 02 Април 2018, 10:32:24 am »
И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана :)

Пиши ливче. Јас пишев Х ;D

Пола се „За“, пола „Против“ ;D

Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно :D

Видела жабата кренала ногата :)


Тие што се прoтив, колата ја виделе само на интернет.
Многу ми е трагикомично што хејтерите и нивните малоумни теории дека 121кс и 209Нм во 1.0Л се понашаат како 0.8Л Матиз. Додека  е во БУСТ, моторот се понаша ОДЛИЧНО, тегне како дизел од 1500RPM, а врти како спортски бензинец без проблем над 6000RPM (за разлика од 1.4тси кои губеше душа многу порано). Проблемот е во тие 800-1500RPM кои НИКОЈ не ги спомна, а се проблематични.
Моторот има мака само за вожња во ГРАД, а не на Плетвар, Стража, 4ца во кола на одмор, и глупи к*ротреисни муабети...
Како тоа има мака? Го возеше? Си има микролаг на почеток под 1500рпм. Како и секој турбо мотор. Само новиве имаат бајаги помалку лаг и влечат од бајаги пониско. Дека има „мака“ никако нема да се сложам затоа што воопшто не делува така. Споредено со атмосферец има лагче, ама споредено со повеќето турбаши има помалку лаг од нив. Незнам ни зошто дискутираме за лаг во ова време кога тоа е скоро неприметно. Ќе помисли некој дека „мака“ и „лаг“ ќе биде како Ево старо. Воопшто не е така случајов.
Го возам, затоа и давам мислење. Проблемот е што моторт на тие вртежи има Nm да придвичи фичо.
Во пракса, пр. 1. При излез од кривина во 2ра брзина на некои си 1000рпм, колата е господе боже, не се придвижува, дури на моменти бара МЕЃУГАС.
пр. 2. Колата успорува на некои си 15кмч, менувачот уште е во 3та (2ра во зависност од брзината), моторот на некои 900-1000рпм. Пушташ кумплунг, моторот кашла, компјутерот автоматски ти го гаси моторот (на било кој атмосферец и со 600-700 RPM, моторот си продолжува да работи и колата движи без проблем). Стискаш кумплунг до крај, моторот автоматски стартува, мораш во прва за да продолжиш.
пр. 3. При спор сообраќај, се доведуваш во ситуација да мора да возиш во прва брзина (убаво да ја залеташ) на над 2000RPM, бидејќи ако смениш во втора под <=2000рпм, влагаш во режим каде што аутото движи (не движи) со иста брзина 1-2 секунди.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #222 на: 02 Април 2018, 10:36:44 am »
Фелеров кошта 15900. Колку е 1.5 Екобуст фокус?

Извор карлаб: Цена на тестираниот модел: Volkswagen Golf VII 1.0 TSI 110 Trendline – 18.757 Евра
Извор форд.мк (ценовник): 1.5l EcoBoost (150КС) M6 18.500

Ако сакаш нешто поскап модел, автоматски добијаш 4.000 банки попуст: Акција

Цени за лагери и полуосовини, не ме занимаат, пошто двете коли кажав на интернет сум ги видел, како и нивните цени.

Едит: ааах, да, моментот на „голф си е голф“... не се споредуе со ништо.. Немој така друже мармлад :)
Фокусот има 150кс, 4 цилиндри, мултилинк позади и све механички боље од голфот.
За форд имам најниско мислење од сите "полулуксузни" производители, неќам да се објаснувам зошто и како. Цената на голфот е таа, нема потреба од докажување, 15.900 за неметалик 1.0 тси со одлична опрема. За идентичен само 1.4тси 125кс, цената беше 16.900.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #223 на: 02 Април 2018, 10:45:14 am »
Овие се најсредината од сите средини на сите автомобилски категории.. Фокус и Голф. Какви луксузи какви бакрачи :)
Јас истото мислење го делам за голф, со оглед на неговата цена. Мислам дека разликата во цена не носи толку голема предност во квалитет.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #224 на: 02 Април 2018, 10:47:42 am »
Возење на 1000 вртежи не е баш соодветно за едно возило според мене. 1500-2000 рпм се возат колите, или докај 3000 кога има потреба од сила повеќе.

900rpm, 700рпм? Сметам дека претеруваш со брзините во град? Не разбирам зошто толку ниско треба да се вози колата.

Дури и за штедња нечини таков режим. Еве ја мапата за 1.4 TSI стариот, треба да е блиска и за другите слични мотори.

Зелениот круг е рангот во кој треба да се вози за оптимална потрошња.