И сеа, добар е гољфов или не? Вреди за тие пари или не?
Се изначитав 14 страни и нема вердикт, јанасана
Пиши ливче. Јас пишев Х
Пола се „За“, пола „Против“
Кои глупости ги изначитав по темава тоа чудо едно
Видела жабата кренала ногата
Тие што се прoтив, колата ја виделе само на интернет.
Многу ми е трагикомично што хејтерите и нивните малоумни теории дека 121кс и 209Нм во 1.0Л се понашаат како 0.8Л Матиз. Додека е во БУСТ, моторот се понаша ОДЛИЧНО, тегне како дизел од 1500RPM, а врти како спортски бензинец без проблем над 6000RPM (за разлика од 1.4тси кои губеше душа многу порано). Проблемот е во тие 800-1500RPM кои НИКОЈ не ги спомна, а се проблематични.
Моторот има мака само за вожња во ГРАД, а не на Плетвар, Стража, 4ца во кола на одмор, и глупи к*ротреисни муабети...
Како тоа има мака? Го возеше? Си има микролаг на почеток под 1500рпм. Како и секој турбо мотор. Само новиве имаат бајаги помалку лаг и влечат од бајаги пониско. Дека има „мака“ никако нема да се сложам затоа што воопшто не делува така. Споредено со атмосферец има лагче, ама споредено со повеќето турбаши има помалку лаг од нив. Незнам ни зошто дискутираме за лаг во ова време кога тоа е скоро неприметно. Ќе помисли некој дека „мака“ и „лаг“ ќе биде како Ево старо. Воопшто не е така случајов.
Го возам, затоа и давам мислење. Проблемот е што моторт на тие вртежи има Nm да придвичи фичо.
Во пракса, пр. 1. При излез од кривина во 2ра брзина на некои си 1000рпм, колата е господе боже, не се придвижува, дури на моменти бара МЕЃУГАС.
пр. 2. Колата успорува на некои си 15кмч, менувачот уште е во 3та (2ра во зависност од брзината), моторот на некои 900-1000рпм. Пушташ кумплунг, моторот кашла, компјутерот автоматски ти го гаси моторот (на било кој атмосферец и со 600-700 RPM, моторот си продолжува да работи и колата движи без проблем). Стискаш кумплунг до крај, моторот автоматски стартува, мораш во прва за да продолжиш.
пр. 3. При спор сообраќај, се доведуваш во ситуација да мора да возиш во прва брзина (убаво да ја залеташ) на над 2000RPM, бидејќи ако смениш во втора под <=2000рпм, влагаш во режим каде што аутото движи (не движи) со иста брзина 1-2 секунди.