Автор Тема: Нов хечбек  (Прочитано 24094 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов хечбек
« Одговори #90 на: 15 Март 2018, 13:42:12 pm »
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.

Сега откако дизел технологијата е речиси мртва, полека дебатата се насочува кон тоа што е иднината и кое што ќе еволуира.

Во последните 8 години, 1.4 ТСИ моторот кај ВФ премина од "расиплив и фаличен со чкарт ланче" во 1.5 ТСИ кој е врвно ремек дело на авто индустријата. Во исто време директниот дизел конкутент 2.0 ТДИ не доби ништо револуционерно. Добро освен сандук, крст и поп.

Очигледна е тенденцијата на развојот кој е насочен кон турбо бензинците и нивно модернизирање и усовршување.

Во исто време и Форд со ЕкоБуст моторите прави фантастичен напредок и модернизација, и очекувано е останатите производители да ги следат.

Поентата на моите реченици од погоре е, дека табуата и предрасудите за турбо бензински мотори се само фарса, затоа што секој кој ќе проба модерен турбо бензинец многу лесно ќе се убеди себе си дека воопшто не е лошо да се поседува таков автомобил. Затоа предност би им дал на 1.0ТСИ и ЕкоБуст 1.0 во поло/фиеста и 1.5ТСИ и 1.5Екобуст во Голф-Леон Фокус.

И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.

Затоа пред да купите возило, пробајте ги сите опции кои што ви се на располагање, бензински и дизел мотори, повозете тест модели од сите возила и купете го тоа возило кое ќе ви предизвика пеперутки во стомак и "осмех на лицу". Не слушајте туѓо мислење, тоа не е ништо поважно и по точно од тоа што вие ќе ги имате како чувство додека возите возило кое што ќе ве прави среќен.

Без да бидам пристрасен доколку јас би бирал хеч сега во моментов мојот избор би се движел помеѓу овие возила, кои што лично ги имам возено и ги препорачувам:


Форд фокус 1.0 Екобуст 125кс со PowerShift Менувач

Форд Фокус 1.5 Екобуст со мануелен менувач


Голф 7 1.0 ТСИ со ДСГ менувач
Голф 7, 1.5 ТСИ со ДСГ Менувач или Мануелен менувач


Не дека другите возила не чинат од оваа категорија како на пример Сеат Леон, Хјундаи и30, Шкода Октавија....

Мојот став е дека флегшип модели од класата на хечбек за Форд и Фолксваген се Фокус и Голф. Тука и двата производители вложуваат многу напор да ги отстранат аномалиите со текот на годините.  Затоа според мене овие два модели се најрафинираниот и најцелосниот производ што може да се добие на пазарот.

Дизел моторите не ги ставам во никаква споредба, мојот личен став е дека на долгорочен план не треба да се инвестира во возило со дизел мотор, освен ако не станува збор за автопатска крстарица како Ауди А6, Мерцедес Е класа кои би поминувале 30.000 километри годишно минимум на отворен пат.







1.4тси од 2013 до 2016 122/140 и од 2016-201? 125 /150 кој што се нуди во Голф 7 и сеуште се нуди сигурно до крајот на оваа година, нема ништо заедничко со 1.4 122/140/160 во Голф 6/Леон/Октавија од таа генерација која е со ланец. Чисто да не прескочиме од 1.4 на 1.5 зошто 1.4 ги претрпе најголемите измени во 2013.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Нов хечбек
« Одговори #91 на: 15 Март 2018, 13:44:56 pm »
Интересно е како дискусијата за турбо бензинците се трансформираше од "ебати малолитражните турбо бензинци" во дискусија кој од понудените турбо бензинци е подобар.

Сега откако дизел технологијата е речиси мртва, полека дебатата се насочува кон тоа што е иднината и кое што ќе еволуира.

Во последните 8 години, 1.4 ТСИ моторот кај ВФ премина од "расиплив и фаличен со чкарт ланче" во 1.5 ТСИ кој е врвно ремек дело на авто индустријата. Во исто време директниот дизел конкутент 2.0 ТДИ не доби ништо револуционерно. Добро освен сандук, крст и поп.

Очигледна е тенденцијата на развојот кој е насочен кон турбо бензинците и нивно модернизирање и усовршување.

Во исто време и Форд со ЕкоБуст моторите прави фантастичен напредок и модернизација, и очекувано е останатите производители да ги следат.

Поентата на моите реченици од погоре е, дека табуата и предрасудите за турбо бензински мотори се само фарса, затоа што секој кој ќе проба модерен турбо бензинец многу лесно ќе се убеди себе си дека воопшто не е лошо да се поседува таков автомобил. Затоа предност би им дал на 1.0ТСИ и ЕкоБуст 1.0 во поло/фиеста и 1.5ТСИ и 1.5Екобуст во Голф-Леон Фокус.

И најчесто табуата ги поставуваат луѓе кои што не прифаќаат ништо ново, затворени се во сопствен свет на погрешни убедувања и се обидуваат да наметнат и останатите да го следат нивното мислење. Кое според мене е целосно погрешно.

Затоа пред да купите возило, пробајте ги сите опции кои што ви се на располагање, бензински и дизел мотори, повозете тест модели од сите возила и купете го тоа возило кое ќе ви предизвика пеперутки во стомак и "осмех на лицу". Не слушајте туѓо мислење, тоа не е ништо поважно и по точно од тоа што вие ќе ги имате како чувство додека возите возило кое што ќе ве прави среќен.

Без да бидам пристрасен доколку јас би бирал хеч сега во моментов мојот избор би се движел помеѓу овие возила, кои што лично ги имам возено и ги препорачувам:


Форд фокус 1.0 Екобуст 125кс со PowerShift Менувач

Форд Фокус 1.5 Екобуст со мануелен менувач


Голф 7 1.0 ТСИ со ДСГ менувач
Голф 7, 1.5 ТСИ со ДСГ Менувач или Мануелен менувач


Не дека другите возила не чинат од оваа категорија како на пример Сеат Леон, Хјундаи и30, Шкода Октавија....

Мојот став е дека флегшип модели од класата на хечбек за Форд и Фолксваген се Фокус и Голф. Тука и двата производители вложуваат многу напор да ги отстранат аномалиите со текот на годините.  Затоа според мене овие два модели се најрафинираниот и најцелосниот производ што може да се добие на пазарот.

Дизел моторите не ги ставам во никаква споредба, мојот личен став е дека на долгорочен план не треба да се инвестира во возило со дизел мотор, освен ако не станува збор за автопатска крстарица како Ауди А6, Мерцедес Е класа кои би поминувале 30.000 километри годишно минимум на отворен пат.







1.4тси од 2013 до 2016 122/140 и од 2016-201? 125 /150 кој што се нуди во Голф 7 и сеуште се нуди сигурно до крајот на оваа година, нема ништо заедничко со 1.4 122/140/160 во Голф 6/Леон/Октавија од таа генерација која е со ланец. Чисто да не прескочиме од 1.4 на 1.5 зошто 1.4 ги претрпе најголемите измени во 2013.

Се согласувам во целост. Ама сепак мислам дека 1.5 ТСИ е последица на сите тие еволуции кои што се случија кај 1.4 ТСИ (од ланче, на каиш, ревизија на турбина, ревизија на дизни...). Кога би го споредил како "новороденче" 1.5 ТСИ,  со 1.4 ТСИ од првата генерација, разликата е шокантно голема. Во позитивна смисла.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Нов хечбек
« Одговори #92 на: 15 Март 2018, 13:53:14 pm »
1.0 екоб или тси е подобар од 1.4мпи.И овие муабети на фалење се само ради тоа шо уште се нудат анемични мпи мотори.Кога би споредувале 1.0тб со 2.0тб,кој би го погледнал солупеното 1.0тб...
Исти муабети се воделе порано меѓу 1.4 мпи и 2.0мпи...

Моторот се избира според намената на возилото. Имам возено 1.0 ЕкоБуст во Фокус, кој што беше фантастичен. Имам возено 1.2 ТСИ во Октавија со ДСГ менувач, исто така моторот во склоп со менувачот беа перверзно добри.

2.0 ТСИ во Голф 7 ГТИ е страшно нешто.

Ако сум по резервиран возач кој што сака да стигне само од точка А до точка Б ќе купам 1.0 ТСИ, Екобуст и ќе си свиркам.

Ако сакам по динамично возње 1.5 тси/екобуст ќе биде таман.

Најголемата магија се случува ако било кој од овие мотори ги вкрстиш со ДСГ или PowerShift менувач.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов хечбек
« Одговори #93 на: 15 Март 2018, 13:59:37 pm »
Ама ако спомнеш на форумов види октавија 1.0 тси со ДСГ после 3 дена аир нема да видиш од муабети колку се дига галама за октавија кога самите тие го прават тоа.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Нов хечбек
« Одговори #94 на: 15 Март 2018, 14:02:23 pm »
Само ТДИ бајо мој


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов хечбек
« Одговори #95 на: 15 Март 2018, 14:04:39 pm »
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.

Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Нов хечбек
« Одговори #96 на: 15 Март 2018, 14:06:33 pm »
Ова фалеше во муабетот  ;D



Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов хечбек
« Одговори #97 на: 15 Март 2018, 14:36:12 pm »
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.

Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.
Па ќе дадеш 300 евра плус за 5 години гаранција и мирна глава.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов хечбек
« Одговори #98 на: 15 Март 2018, 14:39:30 pm »
DSG или Powershift само ако оди во комбинација со 5 години гаранција или повеќе.

Со 2-3 години гаранција е мачка у вреќа. И со 5 е, ама помала е мачката.
Па ќе дадеш 300 евра плус за 5 години гаранција и мирна глава.
Сепак, треба да се спомне како битна работа.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов хечбек
« Одговори #99 на: 15 Март 2018, 15:06:17 pm »
Pak ke kazam, neka si zeme clenov 308 1.2 puretech i raat da si e.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов хечбек
« Одговори #100 на: 15 Март 2018, 15:07:58 pm »
Ама со 130 кс не тој со 110. Башка 130кс иде со 6 брзински менувач.

Ако ништо друго, ондак 1.0 тси тој иде со 6 брзини исто така.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов хечбек
« Одговори #101 на: 15 Март 2018, 15:21:04 pm »
130 e poskap i za kupuvanje, a i trosi malku poveke. Ne saka sekoj da se trka. 110 ti e perfect za normalno vozenje osobeno za vozenje do 8000 kolku sto imase pisano clenov i za niz grad. Za avtopat da pozelno e 6ta brzina. 3 pati dobiva puretech engine of the year za 1.0-1.4 klasa, ke dobie uste 30 kako sto e trgnat ;)
Poso jas go vozam 1.2 110 mozam samo najpofalni zborovi da kazam. I go preporacuvam na sekogo. A dali bil tinja, neka zakaze nekoj test drive ili neka go vozi mesec dena pa neka me bara ke pieme pivo nekade i ke si preraskazuvame sto kako.
P.s. Brat mi vozi puretech 1.2 so 130. Pozdrav od mene

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Нов хечбек
« Одговори #102 на: 15 Март 2018, 15:27:24 pm »
Само да е со аутоматик. Иначе се согласувам.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов хечбек
« Одговори #103 на: 15 Март 2018, 15:30:12 pm »
Manuel imame, funkcionira bez problem. Avtomatikot EAT6 e 2500eu poskap, plus trosi od 0,5 do 1,0 poveke na sto. Taka da ... Ako ima nekoj visok pari za frlanje da, ako ne se si funkcionira kako sto treba i so manuel
p.s. Nm na 110 e 205 od 1500 rpm, a Nm na 130 e 230 od 1500

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Нов хечбек
« Одговори #104 на: 15 Март 2018, 15:32:45 pm »
1.0 екоб или тси е подобар од 1.4мпи.И овие муабети на фалење се само ради тоа шо уште се нудат анемични мпи мотори.Кога би споредувале 1.0тб со 2.0тб,кој би го погледнал солупеното 1.0тб...
Исти муабети се воделе порано меѓу 1.4 мпи и 2.0мпи...

Моторот се избира според намената на возилото. Имам возено 1.0 ЕкоБуст во Фокус, кој што беше фантастичен. Имам возено 1.2 ТСИ во Октавија со ДСГ менувач, исто така моторот во склоп со менувачот беа перверзно добри.

2.0 ТСИ во Голф 7 ГТИ е страшно нешто.

Ако сум по резервиран возач кој што сака да стигне само од точка А до точка Б ќе купам 1.0 ТСИ, Екобуст и ќе си свиркам.

Ако сакам по динамично возње 1.5 тси/екобуст ќе биде таман.

Најголемата магија се случува ако било кој од овие мотори ги вкрстиш со ДСГ или PowerShift менувач.
Така де добри се споредено со предходните атмосферски мотори.Кога ке го споредиш со појак тб тогаш не е толку добар.Никогаш не би зел 1.0,1.2тб мотор,освен ако е во класа на Твинго,Ајго.
Октавија со 1.2тб мотор е добра за носење мигранти под хауба преку граница.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D