Како што гласи насловот, скоро 2 месеца горд сопственик на (старо)ново мече, овојпат спакувано во 2.700 кубни сантиметри и 170 коњски сили, спарени со автоматски менувач со некој си квази "типтроник"...
Од фабрика излегла во 2000та година, со elegance ниво на опрема, но има многу додатна опрема која беше не пресудна но секако добредојдена во размислувањето на куповината на истото. Long story short, од опрема има следно:
-ксенон фарови
-фабрички паркинг сензори
-шибер кров
-темпомат
-електрични подвижувани предни седишта
-меморија за 3 лица на возачко седиште и воздушна лумбарна поддршка
-електрично придвижуван волан во висина и длабочина
-двозонска мануелна клима
-фабричка навигација(голем плус што доаѓа и со подобрено озвучување)
-амбиентално осветлување во кваките, кај нозете и на ретровизорот
-автоматско затемнување на ретровизори(внатре надвор)
-некое си копче кое ги држи греачите активирани и дува топол воздух додека незагрее целосно(искрено интересна ствар)
-16ки патичиња(оригинални се од ц класа w203 серија)
И останатата опрема сите ја имаме, волан, папучи за гас кочница(некои имаат и 3та папуча лево, незнам за што е таа), ЕЅР, електрика на сите стакла и ретровизори, резервно тркало и тако даље и ближе
Досега има пројдено бааѓи пројдено, али не ме отргна да не ја земам, добро е одржувана, корозија скоро и да нема, има неколку мали точки (горе кај шиберот, и две на праговите на совозачка и позади неа страна), единствени минуси се што е малку изгребана од четки/гранки/камчиња, но план е да се носи на санација за корозијата и едно полирање(најверојатно мајстор Даме ќе ја има таа чест) и тоа што 270кава има фабрички поголеми дискови и челичните бандажи со зимски гуми од старата е класа не пасуваат на оваа па се молев цело зимо да не падне снег јер летне су гуме... Потрошувачката во град се движи околу 10, во поладните денови што изминаа најмногу се искачи на 10.9 по борд, додека пак за нова година се прошетавме до Охрид и на отворено при брзина од 130 кмч покажа смешна потрошувачка нешто помалку од 5 литра. Инаку купена во декември месец, измината и беше регистрацијата, па првото нешто беше регистрација и зелен картон, додека следниот ден оставена во сервис кај Влатко и сменето потрошен материјал(масло, филтри и задни плочки), заменет нов термостат, наместена нова предница, ново црефце за сервото на воланот(беше дупнато па го губеше маслото). По неа трошкови остануваат замена на задни стабилизатори, уште еден пар бандажи на кои ќе бидат монтирани нови летни гуми, нови зимски гуми, полирање и средување ситна корозија, убава заштита со кобит на подвозје/прагови од корозија, платнени патосници и пари за гориво
Одприлика тоа е за неа, сеа ќе дојде некое сликиче од неа