Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 360765 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #1185 на: 08 Октомври 2012, 12:22:41 pm »
Мерцедес А класа се тумбаше кога искочи, ама го средија тоа со задолжителното ESP.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43942
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #1186 на: 08 Октомври 2012, 12:25:40 pm »
Малку ОТ ама....

Мерцедес А класа се тумбаше кога искочи, ама го средија тоа со задолжителното ESP.

Прати го Немо-то без ESP:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен caki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 318
Одг: Hyundai
« Одговори #1187 на: 08 Октомври 2012, 19:21:19 pm »
Nema nitu edna firma vo svetot koja nemala odreden problem. Pred deset dena BMW naja va za povlekuvanje na M6 i M5 modelite. Znaci li toa deka BMW ne cini? Sekako ne ama ete site imaat po nekoj problem

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1188 на: 11 Октомври 2012, 10:18:03 am »
Европскиот дизајнерски центар на Hyundai во моментов е предводен од Томас Бјуркл. Германецот кој дојде од BMW се обиде да создаде нов  имиџ на корејската компанија, во што сосема успеа. Слична формула беше употребена и од другиот голем корејскиот производител, Kia, каде дизајнерската палка е во рацете на Питер Шрејер, кој дојде од Audi и рака на срце направи чуда!



Самиот Бјуркл тврди дека преминот од големиот концерн како BMW во Hyundai е предизвик за што сонува секој дизајнер. Тој со гигантот од Сеул се договори уште во 2005 година, каде почна како што се вели од нула и постепено се издигна до самиот врв.

-Идејата да создадам нов имиџ на некој бренд, почнувајќи од нула беше одлучувачкиот фактор да дојдам во Hyundai, раскажува Бјуркл. - Во BMW бев многу добро прифатен, одговарав за дизајнот на „тројката“ и „шестката“, но таму нештата беа повеќе од јасни. Насоките беа претходно поставени и утврдаени, немаше никакви шанси за евентуални  промени. А, Hyundai беше еден чист бел лист. Немав право да пропуштам слична шанса ".



Првата негова работа беше концептот Hyundai Genus кој беше претставен пред светката јавност во 2006 година.

-Овој автомобил имаше хексоаголна маска на ладилникот. Јас дојдов од BMW, а пред тоа имав доста искуство и во Mercedes-Benz и на ова многу сум работел. Затоа и бев свесен и реков на луѓето во Hyundai, потребна ни е корпоративна, трендовски прифатлива маска на ладилникот. Тоа беше прифатено и потоа сите наши модели, почнувајќи од ix35 се со ваква маска. Заедно со ова и поблагите тонови и линии, како и играта со темни и светли бои, станаа дел од корпоративниот трендовски дизајн на компанијата, се потсетува Бјуркл.

Шефот на европскиот дизајнерски центар открива и детали за самата филијала која делува во Германија. Под раководство на Бјуркл се вкуопно 50 лица, меѓу кои има Французи, Англичани, Шпанци и дури еден Русин. Токму тука се создаваат автомобилите наменети за клиентите во Европа. Во моментов 88% од автомобилите Hyundai продадени на Стариот континент, се произведени во него. Премиум-моделите на Hyundai се создаваат во Кореја, но со учество на европската филијала, бидејќи следната генерација на овие возила мора да биде добро прифатена на сите меридијани на планетава. Генерално дизајнерски центри има вкупно шест, главниот е во Кореја, а следните две по важност се Европа и во САД. Другите три се во Индија, Кина и Јапонија.



На ист проект можат да работат неколку од центри, ако тој има глобално значење. Големата цел на Hyundai останува пробив во премиум-сегментот, а компанијата се обидува да се развива во насока на прилагодување на автомобилите - нешто со што се гордеат повеќето луксузни брендови.

-Еве еден пример, во ix35 како опции се достапни стаклен покрив, три варијанти на ентериерот и огромен избор на фелни. Претходно Hyundai и Kia се создаваа во иста фабрика во Европа, што сериозно го ограничуваа избор на бои и други елементи. Затоа и одлучивме да ги разделиме брендовите во различни фабрики. Генералната персонализација е многу важна за нас и ние ќе продолжиме да работиме во таа насока, потенцира поранешниот дизајнер на BMW.



Бјуркл додава дека не гледа на својот колега Пiтер Шрejер како на конкурент. Двајцата работеле во исто време во Германија.

-Тој е одговорен за дизајнот на Kia, а јас на Hyundai и можам да кажам отворено дека дизајнерските студија на двете марки се развиваат целосно самостојно, потенцира Бјуркл, - Репутацијата на Hyundai се подобрува и продолжува да расте. Во минатото автомобилите ни беа едноставни и евтини. Сега тие се силно посакувани и тоа е благодарение на напорите на сите во компанијата. Имаме успеси, но не би бил Германец, ако премногу ги величам нашите достигнувања, за самиот врв и остварување на желбите не чека уште многу работа, вели Бјуркл.


http://avtoplus.mk/vesti/zanimlivosti/dizajnerot-na-bmw-shto-go-kreirashe-noviot-stil-na-hyundai-

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1189 на: 11 Октомври 2012, 10:32:11 am »
Убаво вака на зборови ама праксава други кажува. Некна си дојдов од пат ја возев службената КИА после подолго време. Сирената не работи, на левата страна напред кога преоѓаш и преку мала нерамнина се слуша звук на тропање, блутутот не работи, едно копче од радиото стои притиснато и не се враќа назад, десниот ретровизор не реагира на командата за преклопување, на неколку места веќе има изгорени сијалици! Тоа е што успеав да го забележам за еден час возење. Колата е стара нешто малку над една година и има поминато 40.000 км со редовни сервиси.

Најстрашно од се е што за овие недостатоци колегата веќе неколку пати бил во сервис и веќе чека 7 месеци за делови.

Ете ти ги корејците, повелете од изволтево !

Знам дека темава е за Љунда ама тоа ти е скоро исто !

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1190 на: 11 Октомври 2012, 10:38:17 am »
objection sustained

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29802
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1191 на: 11 Октомври 2012, 10:50:48 am »
7 месеци за делови? Срамота, ја мислев само Аутокомерц прават такви екскурзии.

Во секој случај, корејците отидоа многу напред. Дизајнерската насока на Киа ми се свиѓа, на Хјундаи не толку, ама ајде, дизајнот е работа на вкус. Не ми се свиѓа предизајнираниот преден дел, едноставно ми има премногу линии.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1192 на: 11 Октомври 2012, 10:51:53 am »
Катастрофа, сирена немало во КИА, глупости на квадрат ! Тоа напред не ни прашав што е!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29802
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1193 на: 11 Октомври 2012, 11:02:16 am »
Абе и да нема, би требало за кратко време да се донесе. Сите брендови имаат регионални дистрибутивни центри низ Европа, и све би требало да може да се донесе за највеќе една недела. Ова делува како незаинтересираност на локалниот дилер.

Јас би напишал еден мејл до принципалот, вака и вака, ова ми се случува. Да видиш како за 3 дена ќе ти ги решат сите проблеми.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1194 на: 11 Октомври 2012, 11:11:26 am »
Rezervni delovi za korejci i japonci vo MK? Igras na kartata deka nema da ti trebaat, inaku si go naebal.

Za dizajnot, germanecov go kreiral dizajnot od 2006 navamu, sto znaci deka site novi modeli se negovi. Vo edna prethodna statija pisuvase deka sega se vrabotil...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 673
Одг: Hyundai
« Одговори #1195 на: 11 Октомври 2012, 11:13:34 am »
Киа Сид стара 1,5 година летово поради стоење на сонце се откачи шал-таблата која што била на натакнување на лежишта-возилото е на колешка и во овластен сервис и ја менуваа цела шал-табла

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29802
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1196 на: 11 Октомври 2012, 11:35:12 am »
Rezervni delovi za korejci i japonci vo MK? Igras na kartata deka nema da ti trebaat, inaku si go naebal.

Не очекувам никој импортер да држи на залиха огромни количини на делови, но би очекувал да може да ми го набави делот што ми треба за ден-два, највеќе една недела.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1197 на: 11 Октомври 2012, 11:43:03 am »
apsolutno si vo pravo!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1198 на: 11 Октомври 2012, 11:45:52 am »
Не дај боже да ми затреба ама знам дека на дечко од скопје пред мене стоеше на сервис му се сјебала некоја шајбна на алтернатор на аутлендерот па му скинало каиш и тн. Му рекле додји за 7 дена се ќе биде овде и ќе биде средено!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Hyundai
« Одговори #1199 на: 11 Октомври 2012, 13:09:59 pm »
Елантрата, во класата, моментално е најдоброто нешто што доаѓа од далечниот исток, штета што е со ограничена моторизација.