Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 384235 пати)

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Hyundai
« Одговори #885 на: 12 Мај 2012, 09:17:41 am »
Ај прилепчаниве да кажат некоја паметна,2009 година работев во автосалон од типот мултибренд,Сузуки,Сеат,Субару и Хундаи,имав чест да возам службено возило i30 и i20,поретко го возев и купето на Хундаи,најмногу i30-та,во Битола и во Прилеп организиравме промоции со тест возења,од кои најголем впечаток ми оставија битолчани,јас лично дента имав преку 30 тест возења и бев сведок на какви се тортури од различни карактери на возачи претрпуваше i30,за мое објективно мислење за тој модел тогаш,бидејќи новиот модел го немам возено,важи како квалитетно возило од сите аспекти гледано,единствено и порано зборев за тоа,мора да се тера во повисоки обртаи за да се извлечи мах. од моторот при што станува доста бучен моторот,квалитетот на ентериерот и подвозјето е рамо до рамо со останатите конкуренти во класата.Не се сомневам дека новиот модел е далеку подобар од стариот,ако има тест возење во Прилеп би сакал да го пробам и да се уверам лично во ова што се пишува по познатите списанија и тестовите од реномирани емисии.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Hyundai
« Одговори #886 на: 12 Мај 2012, 11:14:07 am »
Па секое тест возило низ тортури поминува. Бар така мислам.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Hyundai
« Одговори #887 на: 12 Мај 2012, 11:34:28 am »
Па секое тест возило низ тортури поминува. Бар така мислам.
ама треба и да издржи под тие тортури и да се направи проценка после тестирањата :)

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Hyundai
« Одговори #888 на: 12 Мај 2012, 12:10:09 pm »
ЛП ќе го стави мислењето од Те-ен во bookmark ;D ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #889 на: 14 Мај 2012, 15:23:50 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Одг: Hyundai
« Одговори #890 на: 14 Мај 2012, 15:48:40 pm »
Викендов имав можност од Скопје до маврово да возам hyndai ix35 1.6 gdi (бензинец) со 135 кс. Реално возилцето и остава добар впечаток,  снагата кој ја дава на нагорнини а и целокупната опрема.  потрошањата и покрај сите малтретирање на надмина 8,5 л што за така тешко возило не е ни многу.  Однесувањето на пат е страшно добро иате осекај како да се возите во авион, нерамините дури и поголемите добро ги апсорбира. Се на се стварно прекрасно возилце.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9230
Одг: Hyundai
« Одговори #891 на: 15 Мај 2012, 18:06:15 pm »
Денес видов прв пат нова i30ка ама изгледа беше фул опремена (плава, бандаж топ), количево е топ многу подобро изгледа во живо

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #892 на: 27 Мај 2012, 10:47:58 am »
Први импресии од новиот i30 опремен со најдобриот 1.4-литарски атмосферски бензинец на денешницата:

- На најдобриот 1.4-литарски атмосферски бензинец на денешницата очајно му фали малку вртежен момент.
- Моделот е опремен до јаја. Стаклен кров, сензори (и камера) за паркирање, двозонска клима, кожа, електронска рачна, палење на дугме, дрн дрн.
- Ради стаклениот кров, дури и кога е отворен кровот, внатре е малку клаустрофобично пошто плафонот е низок.
- Кожата е чудна.
- Мењачот е одличен.
- Возачката позиција е сосем добра. Би било подобро ако малку пониско се седи.
- Прегледноста е ок.
- Камерата (не знам каде е поставена) прави одвратен звук кога ќе се стави во рикверц. Неколку пати се збунив да не сум повлекол рачна случајно.
- Извиканата рачка за подесување на воланот не е ништо поразлична од рачките во други коли.
- Елантрата беше како брод по кривини. Ова е како помал брод, барем низ Скопјево.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #893 на: 27 Мај 2012, 10:56:19 am »
Galvanizirana karoserija ima ovoj pat ili seuste ne? Kiata e galvanizirana.

I mislam deka ti falat navodnici.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #894 на: 27 Мај 2012, 11:39:53 am »
1.4 ne znam dali e najdobra 1.4 kosilica seuste.
- 109  down to 100 ks.
- 11.7 up to 13.3 secs
- 187 down to 182 kmh
- na site 1.4 mu fali mnogu vrtezen moment. No 1.4 109ks kosilicata ima daleku najniska potrosuvacka vo sporedba so drugite 1.4, i maksimalna brzina i startnost kako 1.6 motorite.

Kamerata ja imam probano vo Ix35, ne dava zvuk. Nemam vozeno nova I30.
Starata I30 lezi skoro sovrseno vo krivinite, nemam vozeno nova I30, ama bi trebalo da bide bar na isto nivo.
Podvozjeto na starata I30 ima sovrsen odnos pomegu udobnost i stablinost, neznam kako e kaj novata.
Na starata I30 niedna plastika vo nitu eden moment ne podkrcnuva, neznam kako e kaj novata, pretpostavuvam uste podobro.

Ke ima li test?
Gledaj dobro da gi testiras cifrite za potrosuvacka.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Hyundai
« Одговори #895 на: 27 Мај 2012, 12:32:28 pm »
Ај да на направиме споредба твојот 1.4 со 109 коњи и Лансеровиот 1.5 со 109. Сакаш?
Од 0-100, од 0 - до 200.  Од 60 до 120. Од 80 до 120.
Потрошувачка.
Ма што сакаш одбери...

Ајде да го видиме на дело хјундаито.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #896 на: 27 Мај 2012, 12:43:38 pm »
Продолжуваме:

- За кола со 870 пројдени километри, на кожата има приметлив wear & tear, особено на возачкиот долен дел.
- Седиштата немаат никаква странична поддршка, особено долниот дел.
- Целиот поклопец над брзиномерот и обртомерот мрда. Не мрда малку, мрда многу.
- Груби се пластиките на вратите.
- Забрзување? Кое забрзување?
- Потрошњата делува ниска. И кај Елантрата ми се допадна прецизниот борд компјутер околу тоа уште колку км има до крај.
- Има нагласен боди-рол во кривини.
- Од друга страна, би бил комотен при подолги патувања, иако претекнување е авантура.
- Глуп момент - ако го исклучам моторот, не можам да затворам ниту прозори ниту кровот. Непрактично за секојдневно користење.
- Мењачот е прецизен.
- Ќе пробам некако да го снимам звукот што го прави камерата. Погласно е отворањето на камерата од електронската рачна.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Hyundai
« Одговори #897 на: 27 Мај 2012, 12:48:55 pm »
Зарем толку потфрлиле у пм. Нечини многу фалење. И сега испаѓа дека преходниот модел е 100 пути боље?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #898 на: 27 Мај 2012, 12:52:40 pm »
Една работа која е многу важна, е дека новата i30-ка е глобален модел, а прошлата не беше (односно, беше само за Европски пазар). Со тоа што е модел наменет и за Американски пазар (таму се продава како Elantra GT) има некои компромиси, кои се намерно направени за автомобилот да биде поефтин, а со тоа и конкурентен на Американскиот пазар. Тие компромиси Америте се спремни да ги прифатат (пошто реално, и не знаат за подобро) а Европјаните не се.

Затоа, како и Elantra-та, и новата i30-ка е помека, и иако има мултилинк позади, плива. Држи по крвини, ама целата кола се навалува нагласено.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #899 на: 27 Мај 2012, 12:58:53 pm »
Зарем толку потфрлиле у пм. Нечини многу фалење. И сега испаѓа дека преходниот модел е 100 пути боље?
Не би рекол дека претходниот е подобар од овој во никој случај. Цената ќе покаже...