Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 383676 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Hyundai
« Одговори #2070 на: 13 Февруари 2018, 12:04:56 pm »
ouuu pa ovoa bilo od J.D. Power  :o, tuka  izgleda nema zaebancija.

Covek da se zamisli...
Ja bas ne se sekavam da sum gi videl Audi i BMW na dno na lista vo drustvo na Fiat i Citroen.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai
« Одговори #2071 на: 13 Февруари 2018, 12:21:22 pm »
ouuu pa ovoa bilo od J.D. Power  :o, tuka  izgleda nema zaebancija.

Covek da se zamisli...
Ja bas ne se sekavam da sum gi videl Audi i BMW na dno na lista vo drustvo na Fiat i Citroen.


Audi, BMW mn cesto se na dnoto na vakvi listi. Toa e sramota so ogled sto pod premium vozilo izgleda dobivas premium problemi so kvarovi :-D namesto uzivanje vo dadenite pari koi se premnogu.
Pezo imaat izjaveno deka sakaat da se no.1 proizvoditel vo nivnata klasa proizveduvaci, ajde sredna klasa da ja nareceme i nema vrska sto pezo se pogore, citroen podole, koga se dve razlicni firmi. Ista grupacija se, mn zaednicki delovi, ama sepak pezo e povisoka klasa od citroen, a toa se gleda i vo cenata, odnosno citro sekogas e poeftin od pezo, a toa valjda krajno se odrazuva i na kvalitetot.
Krajno pretsedartelot na Hyundai pred skoro citav deka izjavil deka saka hyundai vozilata i posle 10 godini vozenje da se isti/slicni kako i prviot den.
Problemite nastanuvaat pred se poradi ego i tn, poso sekoj da moze bi kupil BMW poso Hyundai e za  "siromasni" pa posle site se iznenadeni od listive :-D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #2072 на: 13 Февруари 2018, 12:41:46 pm »
Сепак, имајте во предвид дека сите други производители воведоа турбо-бензинчиња за масовна употреба уште пред неколку години, додека Hyundai (во Европа барем) уште користи проверени и докажани атмосферци кај кои нема што многу да се расипе. Тек сега со новата i30-ка воведуваат мали турбо-бензинци, и ќе видиме како ќе се покажат долгорочно.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai
« Одговори #2073 на: 13 Февруари 2018, 12:46:05 pm »
Zero, vo Srbija kako najbliska zemja do nas, mnogu vreme se prodava Tucson so 1.6 turbo, vo evropa i svetov isto. Za i30 so 1.4 turbo isto, sekade go ima kaj nas ne :-D Edino Kona ja donele kako sto treba so 1 i 1.6 turbo benzincite. Taka da valjda do nasiov importer e, izgleda ne do Hyundai :-)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #2074 на: 13 Февруари 2018, 12:48:02 pm »
Се нуди Tucson 1.6 турбо, секако - но колку се продава е вистинското прашање?

1.4 турбо се нуди дури сега во i30. Имаат и нов 1.0 (мислам) турбо кој тек сега треба да се докажува. Стварно сакам да го возам новиот i30, се надевам ќе имам шанса.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Hyundai
« Одговори #2075 на: 13 Февруари 2018, 12:54:09 pm »
Ќе им дојде памет на луѓево кад тад....
Полека.

Тоа нема да ги направи Киа и Хјундаи најдобри, туку премиумциве и wannabе премиумциве, поодговорни...или по ефтини.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2076 на: 13 Февруари 2018, 12:57:15 pm »
Во вакви масовни сурвејс најголем проблем е кога има некој дефект како што беше Powershift на Форд, ако го баталиш Пауершифт имаш топ возило, ама во сурвеји проблемите со Поњершифт го буткаат надолу. Со други зборови кај нас не е релеватна таа ствар зошто не купуваме аутоматици. Исто и со DSG пред 2013 имаше килавости со аутоматикот и го буткаше надоле рилајабилити. Ама малце да подистражиш дека не треба да зимаш Dry Clutch аутоматик на коли со повеќе од 110кс и ќе ти е многу појасно.

Ова конкретно многу голема разлика прави за во ЕУ и кај нас како послаби купувачи на Аутоматици. Од друга страна си е релевантно за 'мерика и Ос'релија.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Hyundai
« Одговори #2077 на: 13 Февруари 2018, 13:01:15 pm »
Почетната цена на Кона во Србија е 16500 илјади евра а во Македонија е 20000 илјади евра, во Србија има понуда на сите мотори од Хјундаи а овде само атмосферските мотори, значи импортерот не е нешто заинтересиран за поголема промоција на брендот а со самото тоа и да привлече поголем дел од муштерии.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Hyundai
« Одговори #2078 на: 13 Февруари 2018, 13:11:02 pm »
Почетната цена на Кона во Србија е 16500 илјади евра а во Македонија е 20000 илјади евра, во Србија има понуда на сите мотори од Хјундаи а овде само атмосферските мотори, значи импортерот не е нешто заинтересиран за поголема промоција на брендот а со самото тоа и да привлече поголем дел од муштерии.

Welcome to Шупакленд каде Мустанг кошта 20.000 евра повеќе отколку во Германија.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai
« Одговори #2079 на: 13 Февруари 2018, 13:12:32 pm »
Се нуди Tucson 1.6 турбо, секако - но колку се продава е вистинското прашање?

1.4 турбо се нуди дури сега во i30. Имаат и нов 1.0 (мислам) турбо кој тек сега треба да се докажува. Стварно сакам да го возам новиот i30, се надевам ќе имам шанса.

Ako nekoj kupil 1.6 atmo treba nagrada da mu se dade :-D ako gledame samo nm, 1.6 turbo duplo poveke ima :-)
Pisav pogore, a i Diablo istoto go pisal, izgleda Hyundai Mkd nesto ne e zainteresirana noviteti da nosi. Hyundai Srbija e svetlosni godini pred nasiov.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Hyundai
« Одговори #2080 на: 13 Февруари 2018, 13:28:40 pm »
Kaj nas ednostavno se nema kult kon Japonski i Korejski vozila.
Prednjacat vo nerasiplivost, mada ima uste mnogu drugi bitni kategorii koi presuduvaat vo izborot.
Hynday generalno ne vozi kako BMW. I vo toj pogled treba uste mnogu da porabotat.

Da ne zaboravime deka prosecno Audi ili BMW imaat daleku mnogu poveke oprema i elektronika od prosecno Hyundai. A so toa i mnogu poveke potencijalni sansi nesto da trokira. Toa ne e opravduvanje za rasiplivosta i visokata cena na BMW, ama nitu Hyunday go pravi lider, ako nesto ne e vgradeno nemoze ni da se rasipe.
A J.D. power go broi sekoj vlez vo servis, kolku i da bila banalna pricinata.
Taka da listava treba malce da se relativizira i da ne se generalizira.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Hyundai
« Одговори #2081 на: 13 Февруари 2018, 13:35:46 pm »
јес да е Киа, ама не го заборавај Стингер кога споредуваме вожња со БМВ и Ауди

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Hyundai
« Одговори #2082 на: 13 Февруари 2018, 13:40:46 pm »
Ne sum vozel Stinger, veruvam deka e dobar.
Muabetov mi e generalno kako vozi celiot brend, Stinger moze samo da e isklucok.
A za Audi ne smetam deka vozi dobro.
BMW e nad site.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Hyundai
« Одговори #2083 на: 13 Февруари 2018, 13:58:56 pm »
А на листава скоро под сите....

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Hyundai
« Одговори #2084 на: 13 Февруари 2018, 15:09:31 pm »
Затоа народ купува БМВ/Ауди/Мерцедес/VW пошто сака да ужива во возењето во колата и луксузот, ако сакаш да се возиш во дупла 57-ца ќе купиш Хјундаи/КИА итн.

Се расипувал брендот после 200,000км кога ние ќе го купиме, тој што купува на ново не му се замара.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.