Почитуван портпарол на дизниленд :
Тоше загина во сообраќајка, борејќи се за профит. Одеше да заработи на концерт пеејќи песни на туѓ јазик.
На било која кола, ако сензорите за директен и страничен импакт останат на своето место ербеговите нема да се отворат.
Викаш „држете се до темата“ а бегаш со прикаските за херојството на Тоше. Држи се до темата.
Втор пат ме цитираш, односно ми се обраќаш со цел барем малку да си додадеш на внимание, втор пат грешиш. Првиот пат беше за Изофиксот. Сега ме цитираш и ми се обраќаш на мојот пост, иако јас во него поставувам прашање за Тоше, односно истите оние зборови кои биле кажани од други членови претходно за него. Како Дени, Марјанот и ЛП. Едниот од нив рече дека можеби немало судар, другиот дека можеби не бил во колата, третиот дека бил киднапиран. А ти мене ми се обраќаш како јас да сум го кажал тоа. Но, ме радува мене тоа. Го читаш секој мој пост внимателно и бараш макар и печатна грешка за да ми се обратиш. Жалам што секој обид ќе ти биде безуспешен.
За разлика од тебе (изгледа си од оние кои го слушнале Тоше како пее откако почина) и тврдиш дека се борел за профит, јас сеуште стојам на мојот став како и на ставот на Тоше. Тој не пееше за пари, тој пееше за љубов и за Македонија. Така и загина. Па види сега кој треси глупости околу него, пред воопшто повторно да ми се обратиш.
With all due respect: ти брат си девијантна личност како што гледам.
Те познавам толку кратко на форумов, за да заклучам дека си личност која лесно потпаѓа под друго влијание.
Прочитај што сум му напишал погоре на дотичниот, пред да донесеш нов заклучок.
Не преоѓај на страна на мнозинството така лесно, еден ден може да биде фатално за тебе.
Relevant.
Честитки за пронајдокот. Ако не беше коли.мк и нивната платена реклама, којзнае дали ќе го употребеше интернетот за подобри цели отколку за фејсбук.
Дека е платена рекламата можиш одма да заклучиш од нивната нова реклама која се врти за Сузуки и неговата цена на ударната страна.
Но, не реков дека не е точна.
Јас еднаш порано напишав овде.
Денес интернетот не остава неписменост и неукост. Треба само да се потрудиш. (ова не се однесува само на тебе, туку на сите оние после тебе кои пишале).
Ајде сега јас за сите вас, ќе ви нацртам овде, да видиме што конкурентите на и20 понудиле.
Мазда 2 - не е нагласено колку перници има, највероватно 2 во почетна изведба, цена 13.000 евра.
Опел Корса - нагласено дека во почетна изведба не нуди странични и кровни перничиња за да ги задоволи 5 ѕвезди на тестот за безбедност, почетна цена 10.590.
Тојота Јарис - со почетна цена од 11.000 евра, воздушните завеси и перничиња за колена напред ги нуди во моделите со цена од 14.200 и 15.600 евра.
Цитроен Ц3 - 10.500 евра, воздушните завеси напред и назад ги нуди со доплата од 850 евра.
Пежо 207 - 2 воздушни перничиња, цена 11.000 евра.
Пунто Ево - 11.000 евра, доплата од 500 евра за 5 врати, доплата од 420 евра за странични и за колената воздушни перници.
Рено Клио - 11.200 евра, 2 воздушни перници. За завесите се доплаќа.
И ред други модели, кои ме мрзи да ги барам, за да го потврдат мојот пост тука.
Сега на вас е да одберите, нормално кога ќе купувате ново возило, дали тоа мало градско возило, кое ќе ве носи од точката А до Б, ќе има цена од 8.500 и едно перниче, или 11.000+ за уште едно перниче.
Нормално, да не се фати некој ко слеп за стап, мене не ме интересира нити и20, нити го нудам, нити го фалам. Што сакате купете си. Разум не можам да ви подарам, можам очи да ви отворам.
Фала и благодарам на вниманието.