Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 382834 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1320 на: 11 Декември 2012, 16:56:21 pm »
go procitav tekstot od wiki, ama sepak ne e tocno deka sekogas testiraat so poln tovar. skoro sekogas testiraat samo so 1 covek vo kola

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #1321 на: 11 Декември 2012, 17:03:30 pm »
и 5 вреќи 50 кила цемент, за да не трошат луѓе, скупи се на саат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1322 на: 11 Декември 2012, 17:05:12 pm »
Убаво си пишува, 1 човек во кола со максимална оптовареност.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Hyundai
« Одговори #1323 на: 11 Декември 2012, 19:39:33 pm »
Не е баш исто дали 4ца во кола или 5 вреќи цемент, центарот на тежиште е различен.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #1324 на: 11 Декември 2012, 20:58:04 pm »
цепидлачење... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Hyundai
« Одговори #1325 на: 11 Декември 2012, 21:04:34 pm »
Па баш тоа е битниот момент во овој тест, центарот на тежиштето.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #1326 на: 11 Декември 2012, 21:08:41 pm »
Па не баш.. и други работи се битни за тестов. Да не кажам побитни. Секако дека центарот на тежиштето е битен фактор, ама далеку побитен е сетапот на подвозјето и електронските помагала. Да не тупам, еве ти тест на три исти, само едното е малце различно (нема есп):


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Hyundai
« Одговори #1327 на: 11 Декември 2012, 21:13:57 pm »
Се согласувам Симо, меѓутоа јас зборував за идентично возило (исти системи и тн) каде што како единствена променлива би ја земале распределбата на товарот.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #1328 на: 11 Декември 2012, 21:23:11 pm »
Еден часопис не менува критериуми на тестирање само за да му наштети на еден бренд, иако сметам дека се пристрасни автомагазините во пишаните зборови и субјективните оценки, не мислам дека ги лажираат мерените резултати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1329 на: 12 Декември 2012, 10:32:51 am »
Имам мало искуство со уредништво во списаниа и можам да потврдам само дека многу пати списанијата пишуваат небулози само за да издигнат некој бренд или спротивно му наштетат, во зависност од тоа во какви односи се со увозникот-представникот!

Тоа го правеа сите без исклучоци некој пооодмерено некој погрубо но го правеа сите. Иако моето искуство се однесува за друга област и од други земји (Хрватска, Србија, Бугарија), не се соменвам дека е многу поразлично и кога се во прашање печатените медиуми за автомобилизам и во светот и кај нас.


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Hyundai
« Одговори #1330 на: 12 Декември 2012, 11:52:08 am »
Да но тука и Киа си ја признаваат грешката одкога возилото било во нивниот центар испитано и установен проблем во левиот заден амортизер. Исто како и што беа присутни и вработени од ЈЕЕР кога му го правеа тестот на Гранд Черокито. Значи може да е местено ако они го направат тестот, колата падне и чао пријатно. Во вој случај колата си ја превзема производителот и он во соопштение си ја признава грешката, ја поправа и ја враќа колата. Јасно како ден. Со Киата ете расипан амортизер, е сеа глупаво е што на скроз нова кола испаднала со расипан амортизер и ако некој ја купи тешко дека ќе примети. Исто и примерот со Гранд Черокито, падна на тестот. Идеа овластени инжинери од Јеер, пробуваа штуреа, менуваа сетинзи и пак истото беше.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1331 на: 12 Декември 2012, 12:04:09 pm »
oficijalnite lica na Jeep velea deka probuvale uste 100pati, i nikogas ne uspeale da go prevrtat svoeto vozilo.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Hyundai
« Одговори #1332 на: 12 Декември 2012, 13:23:17 pm »
Ни на тестот не се преврте, му пукна гума и му се кренаа 2 тркала. Како и да е, и они присуствуваа на тестот и се одвиваше по нивни критеруми за тестирање. Ако имаше нешто нерегуларно верувам ќе се пожалеле и ќе исправеле.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #1333 на: 12 Декември 2012, 22:43:19 pm »
Зборот ми беше на конкретно за примерот со КИА туку дека се прават такви работи па не би верувал баш слепо во се што ќе прочитам. Јас лично имам пишувано по барање на главниот уредник  текст со најпофални зборови за производ на фирма која што сум ја сметал а и денес ја сметам за ѓубре.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1334 на: 09 Јануари 2013, 14:18:01 pm »
Hyundai одлучи да го најави својот нов дизајнерски стил преку кого компанијата гледа во иднината. За најава на иднината на Hyundai ќе му послужи концептот на купе со четири врати HCD-14.



Концептот, од кого за сега имаме само еден тизер, ќе биде прикажан следната седмица на салонот во Детроит. Тој ќе му открие на светот како ќе личат идните луксузни модели на Hyundai.

Во суштина станува збор за најава на новата генерација на линијата Genesis со која Hyundai сака да избега од стилот на класичен седан и да се приклучи кон модели како Mercedes CLS и BMW 6 Gran Coupe.

Во Hyundai се децидни дека концептот ќе предизвика огромен интерес не само заради дизајнот, туку и заради напредните технологии кои се вградени во него, а ќе ги користи и идниот сериски модел.

Една од најважните технологии е можноста возачот да му издава наредби на автомобилот со помош на гестови. Но, што значи сето ова ќе може прецизно да се дознае на 14 јануари кога ќе се случи премиерата на HCD-14.

http://vozi.com.mk/vesti/hyundai-ja-najavuva-idninata.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need