Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114693 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #600 на: 01 Јануари 2021, 22:48:42 pm »
Ме интересира многу научно да се испита зошто овие што не го сфаќаат стварно не го сфаќаат. Moose test ти е единствен реален и меродавен тест за општиот хендлинг на возилото и системите за активна безбедост. Ни во теорија не постои покомплетен и целосен тест, каде се следи одговорот на возилото на менување на правец од еден до друг екстрем. Тоа е најтешкото сценарио за секое возило. Ако возилото се снајде добро на moose test ќе се снајде солидно во секое РЕАЛНО сценарио што може да го затекне на пат.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #601 на: 01 Јануари 2021, 22:58:06 pm »
Хендлинг се гледа на стаза и кој ќе извади подобро време, особено кога имаш автомобили со иста моќност.  На овој мус тест со ф1 може ќе има андерстир поради наглата промена. Под никакви околности неможе да е репер за хендлинг на возилото, туку само како безбедносните системи се справуваат со нагла промена на правец.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #602 на: 01 Јануари 2021, 23:37:29 pm »
Хендлинг се гледа на стаза и кој ќе извади подобро време, особено кога имаш автомобили со иста моќност.  На овој мус тест со ф1 може ќе има андерстир поради наглата промена. Под никакви околности неможе да е репер за хендлинг на возилото, туку само како безбедносните системи се справуваат со нагла промена на правец.

Хендлинг се гледа на стаза за спортско возење. За цивилно возење хендлинг се гледа на moose test, како комбинација од хендлинг на шасија, гуми и системи за безбедност.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #603 на: 02 Јануари 2021, 09:57:49 am »
Боже сачувај дефиницииве како од ракав извадени, сеа ќе треба сите во автомобилската индустрија да седнат и размислат што е уствари хендлинг а тоа уствари да ти било нагла промена на правец и според тоа си носиме 100 заклучоци. Но, секако реалноста е сосема друга и реалните тестови се многу комплицирани.

Ако возилото Х според твое мислење добро се справило на мус тест, дали може по автоматизам да заклучиме дека возилото Х има подобар хендлинг од возилото Y кое не успеало да се врати во својата лента поради икс причини? Ако одговорот е ДА, тогаш навистина нема потреба од натамошна дискусија.

Доколку одговорот е не, нормално дека овој тест е ништо друго освен показател како безбедносните системи се справуваат при нагли маневри.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #604 на: 02 Јануари 2021, 10:31:03 am »
Боже сачувај дефиницииве како од ракав извадени, сеа ќе треба сите во автомобилската индустрија да седнат и размислат што е уствари хендлинг а тоа уствари да ти било нагла промена на правец и според тоа си носиме 100 заклучоци. Но, секако реалноста е сосема друга и реалните тестови се многу комплицирани.

Ако возилото Х според твое мислење добро се справило на мус тест, дали може по автоматизам да заклучиме дека возилото Х има подобар хендлинг од возилото Y кое не успеало да се врати во својата лента поради икс причини? Ако одговорот е ДА, тогаш навистина нема потреба од натамошна дискусија.

Доколку одговорот е не, нормално дека овој тест е ништо друго освен показател како безбедносните системи се справуваат при нагли маневри.

За какви дефиниции збориш бе другар? За хендлинг и нагла промена на правец? Ајде тогаш дефинирај ми што е хендлинг, не е ваљда крузање по права линија а?

Одговорот е ДА и апсолутно нема потреба од натамошна дискусија со оглед на тоа дека мус тестот е најстресно свенарио за колата како целина (платформа, суспензија, гуми, безбедносни системи). А огромен удел во хендлингот на возилото имаат безбедносните системи, не капирам зошто пробуваш да ги исклучиш тие две работи. Возилото е нула ако не се тука безбедносните системи.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Moose Тестови
« Одговори #605 на: 02 Јануари 2021, 11:46:22 am »
Хендлинг? Не, не би се согласил. Нагла промена на правец? Да, ама јас дури и би го дополнил - нагла промена на правец и враќање во истата лента на движење во претходно дефинирани дистанци.

Како и да е, мене (и да потенцирам - мене) мус тест не ми е најважниот тест на светот. Да, релевантен е, секако - особено бидејќи параметрите (дистанците, брзините) се стандардизирани и дефинирани, и интересно е да се споредуваат возила по добиените резултати. Нешто слично на тестот за потрошувачка што го правиме.

На мус тестот огромно (дури можеби и најголемо) влијание имаат системите за стабилност, а разликите во тоа како автомобилот се однесува со нив и без нив се огромни. Ова станува уште покомплицирано со хибридни возила што комбинираат електромотор и бензински мотор - многу, многу потешко е софтверски да се испеглаат и да се координираат моторите.

Пример за тоа е RAV4. Прво имаше катастрофални резултати, па со среден софтвер за стабилност колата има многу, многу подобри резултати.



Дали ова значи дека РАВ4 има лош хендлинг? Секако дека не, особено во контекст на SUV. Дали резултатите на мус тестов на мене би влијаеле при одлуката да купам било која кола? Би размислил, секако, но уделот на резултатот во мојата одлука нема да биде голем.

--

Нагли промени на правец се екстремно тешки за било кое возило. Сепак нагло менуваш движење на 1.5+ тони маса, чиј единствен контакт со подлогата се тие 4 гуми. Дури и на стаза кога сме возеле, со професионални инструктори (повеќето тркачи) инструкциите биле - slow is smooth, smooth is fast. Односно, без нагли промени, без нагло изместување на тежината на возилото.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Moose Тестови
« Одговори #606 на: 02 Јануари 2021, 12:26:30 pm »
Мене i10ката ми има најубав хендлинг (ракување), воланот лесно се врти, менувањето брзини е боза, рачната се крева со мало прсте, педалата за куплунг се гази без никаков напор, кочницата се дозира предвидливо, гаста такоѓе, одличен преглед во секој правец преку стаклените површини...

Е сега, при нагло менување правец едноставно ќе си се истумбаш на страна и ќе се паркираш на тротоар/ливада и нема да предизвикаш опасност во сообраќајот за другите учесници ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #607 на: 02 Јануари 2021, 13:16:11 pm »
Хендлинг по дефиниција:
https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_handling

Мус тест по дефиниција:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Moose Тестови
« Одговори #608 на: 02 Јануари 2021, 13:57:39 pm »
Ахааа, значи хендлинг да ти било управливост :)

Со Југото еднаш ми се случи лошо хендлање на една раскрсница. Вртам со воланот лево, колата оди десно ;D

Енглеска работа ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #609 на: 02 Јануари 2021, 14:09:36 pm »
Цитат
The Citroën Xantia Activa V6 has held the record since 1999, beating cars such as the track-oriented 2008 Porsche 911 GT3 RS and the 2017 McLaren 675LT. [13] The Citroën performed the test at 85 km/h (53 mph).

 ;D

форумски заклучок: ма какво порше, каков мекларен, златна ксантија маме им ебава на сите, најбољи хендлинг има!!!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #610 на: 02 Јануари 2021, 14:22:28 pm »
...свашта.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #611 на: 03 Јануари 2021, 20:15:43 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #612 на: 03 Јануари 2021, 21:18:18 pm »
https://youtu.be/0evXuZeNEtk
Ааа, ашколсун, тамам да одмориме од шпанскиот малце ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #613 на: 03 Јануари 2021, 21:25:11 pm »
Цитат
The Citroën Xantia Activa V6 has held the record since 1999, beating cars such as the track-oriented 2008 Porsche 911 GT3 RS and the 2017 McLaren 675LT. [13] The Citroën performed the test at 85 km/h (53 mph).

 ;D

форумски заклучок: ма какво порше, каков мекларен, златна ксантија маме им ебава на сите, најбољи хендлинг има!!!

Ха, ако е ова idiot's club ондак има смисла ова што го вадиш од рукав.



Добро се снаоѓа Зоиво. Само не знам зошто нема мус тестови на исти возила ама со различни гуми, ме интересира колку е придонесот на гумите во тестов.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #614 на: 03 Јануари 2021, 21:28:15 pm »
За нови возила нема поента, ретко кој ќе купи ново  ауто и веднаш ќе ги смени гумите за поквалитетни од фабричките. Башка есап, сеуште важи кај нас „а бе фабричките какви се најбољи гуми, 6 години ги возам уште шара имаат“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.