Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114307 пати)

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #240 на: 09 Август 2019, 13:08:16 pm »
Јас не им верувам многу на овие тестови. Крајно аматерски е да ставиш 10 чунчиња и да земеш регуларна кола да правиш слалом измеѓу нив.
Колку само повеќе фактори влијаат на перформансите на колата од тоа што е прикажано на видеава.
Гуми, загреаност на гуми, надворешна температура, асфалтот, суспензијата на колата, ШОФЕРОТ и што е најбитно не секоја кола е наменета да реагира на ист начин.
Има коли што овој Moose тест ќе го поминат со лесноќа, ама во реална ситуација со голема брзина во кривина ќе скакаат како на федер поради нерамномерен распоред на тежина или други причини...
Како што кажа @vlatko.klp , земи GTI и стави му Windforce гуми и очекувај дека ќе влезеш негде. ( Веројатно у некој излог или бандера)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Moose Тестови
« Одговори #241 на: 09 Август 2019, 13:38:06 pm »
Тоа е и поентата на тестов.

Без никакви предуслови.
Влегуваш и возиш и ти излегува Крава на патот, а од другата страна кола доаѓа.

Немаш време да смениш гуми или да ставиш подобар шофер.

За перформанси, времиња на стаза и драг. Друга тема.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #242 на: 09 Август 2019, 13:54:07 pm »
Друже ако ти излезе крава пред патот и вака изреагираш тебе ќе те спаси ЕСП-то. Дали возиш голф, 308, фокус, 911 или тојота јарис се додека има ЕСП и ТСЦ МНОГУ ќе ти сврши работа. Кој имал искуство, знае. Нормално, се додека имаш нормални гуми и се наоѓаш на асфалт.

Значи баткиве на јутуб не се знае дали тестов го прават без безбедносни системи, кои безбеднсни системи се вклучени кои се исклучени, на некои автомобили едноставно е невозможно да исклучиш све дури и софтверски. Па тргнувајќи од таму овој тест во реалноста неможе да е меродавен, тоа ми е целата поента. Од самите нив може да се забележи како после вториот маневар некои автомобили успоруваат енормно многу без никаков маневар од возачот да кочи или незнам што, и со тоа самата задница е смирена а тоа укажува дека безбедносните системи работат, а на некои останати каде што успеале можеби да исклучат ЕСП и еден куп други работи колата лета.

Најпрост пример

00:30 како светат задните штопови и колата убаво е смирена веќе и запира без проблеми

1:21 ни штоп ни бутур свети отиде киата покоси све од андерстир и ќе се пали после стратро на коментари од мустафа  :-[

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Moose Тестови
« Одговори #243 на: 09 Август 2019, 14:13:17 pm »
Многу убаво си кажуваат за време на тестот. Дека си тераат по дифолт со уклучен ЕСП.
Кај некои коли е агресивен, кај некои е мек. Некои коли кочат и палат штопови, некои не.

Читај си со превод , убави работи кажуваат. Кај некои коли и покрај тоа што ги турка конусите, колата се осеќа сигурно и држи правец.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #244 на: 09 Август 2019, 14:19:01 pm »
Мустафа ми го разубави денот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #245 на: 09 Август 2019, 14:41:34 pm »
Прекрасен збор употребил: Резил....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #246 на: 09 Август 2019, 14:42:36 pm »
Кај некои коли е агресивен, кај некои е мек. Некои коли кочат и палат штопови, некои не.
Па тоа бе друже. Може и темава сега да се преименува да рангираме чив ЕСП работи подобро на овој конкретен маневар лево десно при брзини од 75-77км/ч. Ама проста раја на јутуб коментари се палат како надркани и мислат дека ова е репер за тоа колку некое возило стабилно. Ако е така треба голфот со 3 цилиндри и мишелин енерџи да го пратиме по стаза зошто очигледно голф гти на мусов се покака.

Иначе читам со превод ама не се сите англиски. Ако знаеш шпански, бујрум.

Да се продолжи дискусијата, што вика (на англиски) батката за киата

Цитат
the vehicle did not have violent reactions and the ESC came into action correctly, reducing the speed considerably
Повторно, тестов не покажува успешностана автомобилот каков хендлинг има, туку софтверски како е решено прашањето на безбедносните системи и кога препознава опасност.

Мустафа ми го разубави денот.

Супер, петочки некој копиљ од јутуб коментари те инспирирал  :)




Биди искрен ама до крај. Го гледаше видеото после првата минута или скролаше одма доле за коментари?

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #247 на: 09 Август 2019, 15:08:57 pm »
Изгледа ги мешаме темиве. Хендлинг и перформанси се вадат со брза вожња и исклучен систем.
Овде мислам дека темава на муабетов е секојдневна ситуација во секојдневна кола, како што кажа некој пример погоре, ти излегува крава. Избегнување на крава не спаѓа под тест за перформанси и “колку држи колата”, мислам дека во друга тема треба да го правиме тој муабет.. Овде само за гоеда се работи.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #248 на: 09 Август 2019, 15:28:44 pm »
Мене овде по шумиштава два пати во живот ми имаат излезено мусови (незнам на македонски како се викаат). Поголеми се од тоа што може да си замисиш искачаат од никаде и само среќа у гз ако имаш може да те спаси. Или евентуално ако во шлепер оние америчките со долги носови евентуално. Големи се колку слон, високи како жирафа и само кочиш и се молиш. Не лево, не десно, во таков момент ако животново излезе од никаде наеднаш ништо не те спасува. Последниот пат кога ми се случи беше ноември темница низ шума возам 100-ка и како да предосеќав цело време нешто ќе ми излезе на пат и цело време стапалото ми беше на кочницата и ОП истиот момент го гледам волот како претрчува. Среќа беше 100тина метра пред мене иначе го јадев стапот.

Изгледа ги мешаме темиве. Хендлинг и перформанси се вадат со брза вожња и исклучен систем.
Овде мислам дека темава на муабетов е секојдневна ситуација во секојдневна кола, како што кажа некој пример погоре, ти излегува крава. Избегнување на крава не спаѓа под тест за перформанси и “колку држи колата”, мислам дека во друга тема треба да го правиме тој муабет.. Овде само за гоеда се работи.
Така е. Според мус тестот сите возила ќе ја избегнат кравата и после враќањето назад е уствари проблемот ама во реалност веќе ти во тој момент кочиш од страв како будала и колата веќе е многу по-смирена и стабилна, финтата е само кога ќе сецнеш на лево да не отидеш во небрано, ама со ЕСП каде што е стандард сега на сите возила ова е веќе решено. Реалниот проблем е што неколку "ескпертчиња" го знаат ова многу добро но го користат за сосема друга цел, а тоа е јадење лајна кон конкретен бренд за сосема тотално друга карактеристика на автомобилот, односно хендлинг.

Ако Инсигнија има ЕСП кој на овој конкретен тест функционира најдобро, тоа не значи под никој случај дека на стаза може да извади подобри резултати од Форд Фокус СТ.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Moose Тестови
« Одговори #249 на: 09 Август 2019, 15:47:07 pm »
Еве успешен мус тест во реален свет.


1:27

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20802
Одг: Moose Тестови
« Одговори #250 на: 09 Август 2019, 16:34:05 pm »
Мене овде по шумиштава два пати во живот ми имаат излезено мусови (незнам на македонски како се викаат). Поголеми се од тоа што може да си замисиш искачаат од никаде и само среќа у гз ако имаш може да те спаси. Или евентуално ако во шлепер оние америчките со долги носови евентуално. Големи се колку слон, високи како жирафа и само кочиш и се молиш. Не лево, не десно, во таков момент ако животново излезе од никаде наеднаш ништо не те спасува. Последниот пат кога ми се случи беше ноември темница низ шума возам 100-ка и како да предосеќав цело време нешто ќе ми излезе на пат и цело време стапалото ми беше на кочницата и ОП истиот момент го гледам волот како претрчува. Среќа беше 100тина метра пред мене иначе го јадев стапот.

Ја ли „лос“, ја ли „ирвас“, ваљда ќе е некое од тие :)
Чинам дека е „лос“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #251 на: 09 Август 2019, 16:46:18 pm »
Еве успешен мус тест во реален свет.


1:27
Dynamic Traction Control Failure - Please visit service shop. ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #252 на: 09 Август 2019, 23:11:07 pm »
Maичка за Влатко.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #253 на: 11 Август 2019, 20:07:45 pm »
Мене овде по шумиштава два пати во живот ми имаат излезено мусови (незнам на македонски како се викаат). Поголеми се од тоа што може да си замисиш искачаат од никаде и само среќа у гз ако имаш може да те спаси. Или евентуално ако во шлепер оние америчките со долги носови евентуално. Големи се колку слон, високи како жирафа и само кочиш и се молиш. Не лево, не десно, во таков момент ако животново излезе од никаде наеднаш ништо не те спасува. Последниот пат кога ми се случи беше ноември темница низ шума возам 100-ка и како да предосеќав цело време нешто ќе ми излезе на пат и цело време стапалото ми беше на кочницата и ОП истиот момент го гледам волот како претрчува. Среќа беше 100тина метра пред мене иначе го јадев стапот.

Ја ли „лос“, ја ли „ирвас“, ваљда ќе е некое од тие :)
Чинам дека е „лос“.

Лос на грчки се вика лосос

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #254 на: 01 Октомври 2019, 10:18:05 am »
Текстот од видеото:
Цитат
Citroen C 5 Aircross. Moose test

We have obtained a very good result with the C5 Aircross. Not only is it a very stable vehicle despite having a soft suspension,
but it also responds in a very precise and controlled way to sudden and unexpected movements.

In the first attempt it is not easy to pass exactly at the speed of 77 km / h, as it happened to us on this occasion when we finally reached 73 km/h.
There were no surprises nor the perception that there could be.
We passed the test entering at 79 km/h. The trajectory of the C5 Aircross is not easy to descompose
The electronic stability control does its job impeccably.
The driver only perceives his performance by the way in which the turn adapts progressively to the orders with the steering wheel.

At higher speeds, even at 84 km/h, the reactions are still very easy to control and the stability remains unchanged.
Small bounces of the body are produced that at no time pose a problem.

Фантастичен резултат од SUV.

Цитат
The Citroën C5 Aircross suspension is very soft and acts smoothly on most potholes. In this respect it is one of the most satisfactory models in its segment because the ride comfort is high. The general comfort is high not only because of the work of the suspension, but because the C5 Aircross has the engine well soundproofed and the rolling and aerodynamic noise is minimal when driving at high speed. Keep in mind that, with the level of Shine equipment, the crystals are laminated to improve sound insulation, so it is possible that units with less equipment are not as quiet.


With this equipment, the C5 Aircross is one of those cars in which it is possible to travel by highway with the feeling that it is traveling at a slower speed than it really is. It is more comfortable than some more expensive and luxurious models.