Ја не сум некој експерт по суспензија, ама задната оска на Полото дига тркало при moose маневарот. Што ќе ти се добри гуми кога при вакви егзибиции имаш само 3 тркала на асфалт?
Фиестата дига исто. Тоа не е знак што треба да се гледа. Предното надворешно тркало трпи 5 пати поголем притисок од другите. А и други коли исто. Стариот Тајп Р тој ружниот што сите го фалеа за возење.
Иако не е кренато сепак е внатрешно тркало а тежината на колата повеќе од 80% е на надворешните тркала. Тие се оние кои ја носат колата во услови на вртење. На задното внатрешно тркало останува многу малку тежина за да може да се рече дека има многу големо значење.
Не добри туку секогаш треба одлични гуми заради сите работи, вклучувајќи и мус тест и кочење. Основен контакт на 1.5 тони железо со асфалтот се тие 4 гумичиња кои со А4 формат допираат на асфалт -сите заедно.